معرفی و دانلود کتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها

عکس جلد کتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها
قیمت:
۲۴۰۰۰ ۱۴,۴۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها

کتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها، داستانی کودکانه به قلم پریسا شمس از مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه است. این داستان جذاب، درباره‌ی پیازچه، تربچه و بچه‌ نخودفرنگی‌هاست که می‌خواهند روز تعطیل باحال و شادی را برای خود بسازند اما آیا اوضاع خوب پیش می‌رود؟ باید دید.

درباره‌ی کتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها

مجموعه‌های داستانی، چه برای کودکان و چه برای بزرگترها، همیشه جذاب هستند زیرا دنیایی را معرفی می‌کنند که جذاب و دلنشین است. در واقع، ما با خواندن مجموعه‌های این چنینی، احساس تعلق بیشتری می‌کنیم، درست مثل ورود به شهری که آن را می‌شناسیم یا خانه‌ای که در آن زندگی کرده‌ایم. کودکان نیز به همین دلیل خواندن کتاب‌های متعلق به یک مجموعه را که دارای فضا و شخصیت‌های یکسانی هستند، بیشتر می‌پسندند. یکی از دلایل جذابیت کتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها همین است که متعلق به یک مجموعه با شخصیت‌هایی بانمک و دوست‌داشتنی است؛ پیازچه، تربچه، بابابادمجون و سبزیجات دیگری که در شهرک سبزیجات زندگی می‌کنند.

این بار، در باغچه‌ی سبزیجات، هوا بیش از حد گرم شده و همه جا تعطیل است؛ همه جا به غیر از رستوران بابابادمجون، استخر اسطوخودوس و بیمارستان دکتر مارچوبه! اما تربچه و پیازچه شیطان و ناقلا، نمی‌توانند بی‌کار بنشینند. باید برای سرگرمی در یک روز تعطیل چه کار کنند؟ شاید بهتر باشد آب‌بازی کنند. شاید هم بازی با نخودی‌ها خوب باشد. ادامه‌ی داستان را در همین کتاب بخوانید تا با ماجراجویی‌های خواندنی آن‌ها همراه شوید.

پریسا شمس، نویسنده‌ی کتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها، کودکان را به دنیای پرشور و نشاط و رنگارنگ شهرک سبزیجات می‌برد و با کلمات ساده و جملات پر آب‌تاب، داستان خود را روایت می‌کند. تصویرسازی متفاوت و دیدنی کتاب را نیز، غزاله بیگدلو بر عهده داشته است. تصاویر با این که ساده‌اند، جزئیاتی را در بر دارند که کودکان با کشفشان، از خواندن آن لذت بیشتری می‌برند. چاپ این کتاب را نشر پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی، بر عهده داشته اشت.

درباره‌ی مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه‌ انتشارات پرنده‌ی آبی

مجموعه کتاب‌های خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه‌ی نشر پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی فرهنگی، مجموعه‌ای جذاب است که داستان‌هایی را با محوریت چند شخصیت بانمک و دوست‌داشتنی که همه سبزیجات هستند، با کودکان به اشتراک می‌گذارد. داستان‌ها مفاهیمی مانند مسئولیت‌پذیری، مشارکت، شناخت خود و... را به کودکان آموزش می‌دهند. نوشتن این داستان‌ها بر عهده‌ی چند تن از بهترین نویسندگان کودک و نوجوان ایرانی مانند پریسا شمس، معصومه یزدانی، سمیرا قیومی و... بوده و تصویرها نیز، کار هنرمندان مختلف است. این کتاب‌ها برای گروه سنی 5 تا 8 سال جذاب و خواندنی است.

کتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌‌ی کتاب کودک ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها برای کودکان 5 تا 8 ساله جذاب است.

در بخشی از کتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها می‌خوانیم

بابا بادمجون در آشپزخانه‌ی رستورانش سرگرم پخت‌وپز بود. تربچه نقلی هم رومیزی‌های چهارخانه‌ی سفید و قرمز را تمیز می‌کرد تا برای پذیرایی از مشتری‌های ناهار آماده شود.

پیازچه که تازه از راه رسیده بود، دوچرخه‌اش را جلوی رستوران پارک کرد، تفنگ آب‌پاشی را که تازه خریده بود دست گرفت و مثل همیشه باعجله وارد شد: «دستا بالا!»

پیازچه نگاهی به اطراف رستوران انداخت و گفت: «اینجا که کسی نیست!»

تربچه که لپ‌های نقلی‌اش از عصبانیت بیشتر از همیشه گل انداخته بودند گفت: «پس من چی‌ام؟ پس بابا بادمجون چیه؟ پس این مگس سبز سمج چیه؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-436-651-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ ۱۴,۴۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها

برای دریافت کتاب ماجرای روز تعطیل و جایزه نخودی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.