معرفی و دانلود کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم!

عکس جلد کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم!
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم!

تا کجا حاضری پا به دنیای ناشناخته‌ها بگذاری؟ لوری رایت در کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم! از دختر کوچولویی می‌گوید که بابت انجام بسیاری از کارهای ناآشنا مضطرب می‌شود و دلش نمی‌خواهد تن به انجامشان دهد، اما تمام شجاعتش را جمع می‌کند و بالاخره امتحانشان می‌کند. این کتاب، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «زمزمه‌های مثبت ذهنی» است.

درباره‌ی کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم!

دنیا پر از تجربه‌های شگفت‌انگیز است! کارهای جذاب زیادی در زندگی وجود دارد که ما هنوز از آن‌ها خبر نداریم. بعضی از کارها ضروری هستند. یعنی حتی اگر هم خوشایند نباشند، باز باید انجامشان دهیم. این مهم‌ترین درسی است که هر آدمی در زندگی باید بلد باشد!

لوری رایت (Laurie Wright) در کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم! (I Will Try) راجع‌به همین موضوع صحبت می‌کند. در این کتاب، با دختر کوچولویی آشنا می‌شویم که موقعیت‌های ناآشنای بسیاری در زندگی پیش پایش قرار می‌گیرند. بعضی از آن‌ها کمی ترسناک‌اند؛ مثلاً مادر به او می‌گوید که برای معاینه و چک‌آپ دندان‌هایش باید به دندان‌پزشکی برود. او نمی‌داند در دندان‌پزشکی ممکن است چه اتفاقی برایش بیفتد، همین هم نگرانش می‌کند و باعث می‌شود تا برای رفتن مردد شود. ولی او می‌داند که مراقبت از دندان‌هایش اهمیت زیادی دارد و برای سلامتی‌اش هم که شده باید این کار را انجام دهد. پس شجاعتش را جمع می‌کند و امتحانش می‌کند!

معرفی و دانلود کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم!

بعضی از کارها ترسناک نیستند، اما ما فکر می‌کنیم که ممکن است از نتیجه‌ی آن خوشمان نیاید. مثلاً در اینجا می‌شنویم که دختر کوچولو، خیلی میلی به امتحان کردن غذای تازه‌ای که مادرش پخته ندارد. چون ممکن است آن غذا را چندان دوست نداشته باشد. او می‌داند که تا چیزی را امتحان نکند، نمی‌تواند از نتیجه‌اش مطمئن شود. و چون کاری که پیش رویش قرار گرفته کار خطرناکی نیست، خیلی بهتر است که از کنج امنش بیرون بیاید و آن را، برای یک بار هم که شده امتحان کند. شاید نتیجه بسیار جذاب‌تر و فوق‌العاده‌تر از چیزی باشد که انتظارش را داشته است!

زندگی یک فرصت برای ساختن تجربه‌هاست. اگر شجاعتمان را به کار نگیریم و چیزهای تازه را امتحان نکنیم، هیچ وقت نمی‌توانیم تمام و کمال زندگی کنیم. البته باید بدانیم که این کار نیاز به یک توازن و تأمل دارد. اگر چیزی برایمان خطرناک بود عقل می‌گوید که احتیاط کنیم و از تجربه کردن آن کار بپرهیزیم.

کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم! اثری از نشر صوتی مهرساست. راحله قاسمی‌جو و شبنم حیدری‌پور به ترتیب گوینده و مترجم این کتاب هستند.

درباره‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی

زمزمه‌های مثبت ذهنی (Mindful Mantras) یک مجموعه‌ی داستانی و تصویری با محوریت آموزش برای کودکان است. این مجموعه، مبانی روان‌شناسی مثبت‌نگر را با بیانی ساده و کارساز به کودکان ارائه می‌دهد. مخاطبان کودک داستان‌های زمزمه‌های مثبت ذهنی، با کمک قصه‌های شیرین و آشنا و تصاویر گرم و رنگی کتاب می‌آموزند تا چگونه با چالش‌های تازه‌ی زندگی، مثل ترس روبه‌رو شوند و عشق و احساس ارزشمندی بیشتری نسبت به خود داشته باشند. قهرمانان این داستان‌ها، همگی کودک هستند.

آن‌ها در مسیر قصه با مخاطب خود همراه می‌شوند و به ایجاد حس هم‌ذات‌پنداری در او کمک می‌کنند. این حس به یاری کودکان خواهد آمد تا در هیچ‌یک از چالش‌های زندگی احساس تنهایی و ناامیدی نکنند و بدانند در موقعیت‌های مختلف، دوستان مشترک زیادی دارند. انتشارات مهرسا، با تلاش ویژه و ارزشمند خود در زمینه‌ی گسترش کتاب‌های مفید، این مجموعه را به دست علاقه‌مندان رسانده است. کتاب‌های «من مهم هستم!» و «من بهترین رفتار را می‌کنم!» دو نمونه از کتاب‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند.

کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم برای چه کسانی مناسب است؟

کوچولوهای 3 تا 8 ساله می‌توانند با شنیدن این کتاب، چیزهای تازه‌ای راجع‌به امتحان کردن کارهای جدید، رفتن به جاهای جدید و خوردن غذاهای جدید یاد بگیرند و اضطرابشان از انجام کارهای ناشناخته را کم کنند.

در بخشی از کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم! می‌شنویم

کف کفش‌هایم جدیدم چراغ‌های بنفش و آبی دارد! خیلی دلم می‌خواهد آن‌ها را بپوشم و بدوبدو کنم. پس امتحانش می‌کنم.

موهایم را کوتاه نمی‌کنم! من که نمی‌دانم آرایشگاه چه‌جور جایی است. همین نگرانم می‌کند. موهایم خیلی سخت شانه می‌شوند و خانم آرایشگر خیلی مهربان است. می‌خواهم موهایم مرتب باشند. فکر کنم باید امتحانش کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
من امتحانش می‌کنم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من امتحانش می‌کنم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
راویراحله قاسمی جو
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم!

نیلوفر پیروز
۱۴۰۳/۶/۱۰
دانش آموزای من عاشق این سری از کتاب‌های انتشارات مهرسا شدن. خیلی تاثیرگذار بودند روی بچه ها.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم!

برای دریافت کتاب صوتی من امتحانش می‌کنم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.