معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره

عکس جلد کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره

لیزه لوته در این داستان می‌خواهد یک جشن تولد هیجان‌انگیز و جالب بگیرد؛ اما دوستانش در مزرعه این جشن را فراموش کرده‌اند! کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره یک اثر آموزشی است که به بچه‌ها اهمیت جشن‌گرفتن، حفظ‌کردن تاریخ تولد دیگران و قضاوت‌نکردن را آموزش می‌دهد. مجموعه‌ی لیزه لوته نوشته‌ی الکساندر اشتفنس مایر از آثار مهم و جدید آلمانی‌زبان برای کودکان است.

درباره‌ی کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره

لیزه لوته درکتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره (Ein Geburtstagsfest für Lieselotte) نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر (Alexander Steffensmeier) برای مراسم تولد خودش آماده می‌شود ولی هیچ‌کس این روز را یادش نیست! اگر شما بودید چه می‌کردید؟ آیا به دیگران می‌گفتید که امروز، روز تولد شماست؟ یا تنهایی جشن می‌گرفتید؟

لیزه لوته به خودش می‌گوید که امکان ندارد به دیگران یادآوری کنم که باید امروز برای من جشن بگیرند؛ پس خودم این مراسم را جشن می‌گیرم. او تلاش می‌کند که این مسئله‌ی تلخ را فراموش کند؛ اما شاید ماجرا متفاوت باشد و اهالی مزرعه یادشان باشد که باید برای او جشن بگیرند! حالا باید حدس بزنید که در ادامه‌ی این کتاب صوتی چه اتفاقی می‌افتد!

معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره

اما آقای پستچی درکتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره یک کیک تولد بزرگ و خوشمزه را می‌آورد که لیزه لوته با دیدن این کیک رنگارنگ، چشم‌هایش از حدقه بیرون می‌زند. او فکر نمی‌کرد دوستانش این روز مهم برای خودش را جشن بگیرند! این گاو بانمک باز هم زود قضاوت کرده بود! پس یادتان باشد هیچ‌گاه زود قضاوت نکنید.

الکساندر اشتفنس‌مایر در این داستان به موضوع مهمی توجه می‌کند. موضوعی که برای بچه‌ها خیلی مهم است. اینکه روز تولد برای آن‌ها خیلی جذاب و هیجان‌انگیز است؛ پس هیچ‌گاه نباید آن را فراموش کرد. بچه‌ها در این روز تعداد زیادی کادو و شیرینی می‌گیرند و تمام سال را منتظر آن هستند.

کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره کاری از نشر صوتی مهرسا است. این کتاب را با ترجمه‌ی مهدی شهشهانی‌فر و صدای نازنین مهیمنی بشنوید و کیف کنید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های لیزه لوته

مجموعه‌ی کتاب‌های لیزه لوته درباره‌ی ماجراهای یک مزرعه و جوجه‌های دیوانه و گاوی بامزه است. این مجموعه که برای اولین‌بار به زبان آلمانی منتشر شده است توانسته مخاطبان زیادی در سراسر جهان کسب کند، مخصوصاً در ایران. شما با خرید این مجموعه می‌توانید مسائل زیادی را به کودکان خود آموزش دهید به‌ویژه در مورد رابطه با دیگران. از دیگر شخصیت‌های اصلی کتاب‌های لیزه لوته می‌توان به خانم مزرعه‌دار و آقای پستچی اشاره کرد.

کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مذکور و مجموعه‌ی لیزه لوته برای فرزندان عزیز 3 تا 8 سال پیشنهاد می‌شود؛ گاو تپل و زیبای این مجموعه با ماجراهایی مواجه می‌شود و آن‌ها را یاد می‌گیرد که فرزند شما هم قطعاً با آن‌ها روبه‌رو خواهند شد؛ پس یادتان نرود کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره نوشته‌ی الکساندر اشتفنس‌مایر را گوش دهید.

در بخشی از کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره می‌شنویم

نه مزرعه تزئین شده بود و نه حتی یک بادکنک در اونجا بود. نکنه همه یادشون رفته باشه که امروز تولدشه! خانم مزرعه‌دار هم توی آشپزخونه داشت مجله می‌خوند.

لیزه لوته: اه... کیک سیب هم نپخته...

راوی: لیزه لوته یواشکی رفت سراغ تقویم دیواری. می‌خواست ببینه روز تولدش روی تقویم علامت خورده یا نه. خانم مزرعه‌دار اون رو برداشته بود. اون چطوری یادش می‌مونه که امروز روز تولد لیزه لوته‌ست؟

بهتر نبود لیزه لوته به بقیه می‌گفت که امروز تولدشه؟

لیزه لوته: نه عمراً به کسی بگم! ماوووو ماوووو

راوی: پارسال اون یه بادبادک هدیه گرفته بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
لیزه لوته جشن تولد می‌گیره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره
نویسنده
مترجممهدی شهشهانی فر
راوینازنین مهیمنی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره

برای دریافت کتاب صوتی لیزه لوته جشن تولد می‌گیره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.