معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول

عکس جلد کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول
قیمت:
۹۵,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول

کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول، مجموعه‌ای از مقالات نوشته‌شده توسط گروهی از نویسندگان است که با تلاش زین‌العابدین کرمی به فارسی ترجمه و گردآوری شده. در این کتاب، مبانی اصلی و پایه‌ی روان‌شناسی مشتری و بازاریابی توضیح داده می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول

بازاریابی چنان با مفهوم فروش و جذب مشتری گره خورده که نمی‌توان ادعا کرد در نقطه‌ی خاصی از تاریخ کسی آن را «اختراع» کرده. در اصل بازاریابی، همزاد مفهوم فروش بوده و درست از زمانی که انسان‌ها یاد گرفتند می‌توانند کالایشان را با هم تبادل کنند و یا چیزی را به قیمتی به کسی بفروشند، متوجه شدند که برای پیدا کردن مشتری (و یا مشتری‌های بهتر) لازم است کاری انجام بدهند تا نظر مخاطبان را به خودشان و محصولشان جلب کنند. ابتدایی‌ترین شکل این کار، توضیح برتری و نکات مثبت محصول به مشتریان بود؛ فروشندگان سعی می‌کردند با بحث درباره‌ی مزایای محصولشان، مشتری را متقاعد کنند که باید این محصول را بخرد. حالا با گذشت هزاران سال، فروشندگان سعی می‌کنند با راه‌هایی بسیار خلاقانه‌تر، همان مقصود و هدف را که متقاعد کردن مشتری به خرید باشد، به انجام برسانند.

کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول نوشته‌ی گروهی از نویسندگان، یکی دیگر از مجموعه کتاب‌های «کتابماه صوتی» است. در این مجموعه تلاش شده تا مبانی روان‌شناسی در رابطه با موضوعات مختلف، با زبانی ساده و با استناد به مقالات مختلف خارجی، برای مخاطب توضیح داده شود. در این کتاب که با تلاش زین‌العابدین کرمی گردآوری و ترجمه شده، اصول و مفاهیم اصلی روان‌شناسی بازاریابی و جذب مشتری در اختیار مخاطبان قرار گرفته.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول

در قسمت ابتدایی کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول، به تاریخچه‌ی بازاریابی پرداخته می‌شود. اهمیت این کار در این است که می‌توان با مطالعه‌ی گذشته، الگوهایی پیدا کرد که رفتار مردم در آینده را قابل پیش‌بینی کند و این کار علاوه‌بر آموزش مباحث اصلی بازاریابی، امکان برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی برای کسب‌وکارها در آینده را به مخاطب عرضه می‌کند.

قدمت بازاریابی همان‌طورکه گفته شد، به درازای تاریخ بشر است، اما به‌طور دقیق‌تر «لیدیان»‌ها اولین قومی بودند که از طلا و نقره برای خرده‌فروشی استفاده کردند. بعد از آن انسان‌ها تلاش کردند تا با مکالمه‌های متقاعدکننده با مشتری، او را به خرید محصولشان سوق دهند. طبیعی است که در این روش، کسانی که از مهارت‌های ارتباطی بهتری برخوردار بودند به موفقیت بیشتری می‌رسیدند. پس از آن انقلاب صنعتی رخ داد که در تاریخ بازاریابی یک نقطه‌ی عطف محسوب می‌شود، زیرا با بالا رفتن تولید، کالاهای بیشتری در دسترس مردم بود و این مسئله، رقابت برای فروش آن‌ها را گسترده‌تر می‌کرد. عناوینی مثل «متخصص بازاریابی»، «مدیریت بازاریابی» و «استراتژیست بازاریابی» در دهه‌ی شصت میلادی شکل گرفتند که یعنی در این زمان، بازاریابی در آستانه‌ی مدرن و پیشرفته شدن قرار گرفت. مفهوم «برندینگ» که نقش اساسی‌ای در موفقیت استراتژی‌های بازاریابی بازی می‌کند در دهه‌ی نود میلادی شکل گرفت و شرکت‌ها تلاش کردند بر اساس مفاهیم آن، سهم بازارشان را افزایش دهند. بعد از آن و با ظهور اینترنت و ارتباطات جمعی، بازاریابی وارد فاز جدیدی شد تا با استفاده از روش‌های بازاریابی محتوایی، فروش محصولات و تبلیغ آن‌ها شکل مدرن‌تری به خود بگیرد.

بازریابی ارتباط تنگاتنگی با رفتار مشتری دارد و به همین دلیل مثل یک موجود زنده، دائم درحال تغییر است و پویایی‌اش را از دست نمی‌دهد. به همین دلیل بازاریابان باید همواره خود را به‌روز نگه دارند تا از جدیدترین تغییرات این حوزه عقب نمانند. کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول می‌تواند اطلاعات مفیدی به متخصصان این عرصه و البته کسانی که آموزش در این حوزه را به‌تازگی شروع کرده‌اند، عرضه نماید. این کتاب کاری از نشر صوتی روانشناسی جامعه است و شما آن را با صدای اعظم فراهانی، مهرشاد نادری، رویا شهرام، مبینا فلاح‌زاده و بهمن یحیی‌زاده می‌شنوید.

کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به مبحث بازاریابی و جذب مشتری، مخاطبان اصلی این کتاب خواهند بود.

در بخشی از کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول می‌شنویم

زمانی که مشتریان خرید از شما را تجربه کردند و عاشق آن شدند، با یکی از پیشنهادهای شما دوباره به سمت شما می‌آیند و از شما خرید می‌کنند. محتوای مهمان را امتحان کنید. کسب‌وکار خود را با پست محتوای مهمان در وب‌سایت خود به همه‌ی مخاطبان جدید نمایش دهید. به جامعه‌ی مخاطبان آنلاین و دلخواه خود فکر کنید و به مالکان کسب‌وکارهای مرتبط دیگر، پیشنهاد بدهید تا کتابه‌ای را برای بلاگ شما بنویسند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
46 دقیقه
قسمت یک
45 دقیقه
قسمت دو
52 دقیقه
قسمت سه
68 دقیقه
قسمت چهار
46 دقیقه
قسمت پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول
نویسنده
مترجمزین العابدین کرمی
راویاعظم فراهانی، مهرشاد نادری، رویا شهرام، مبینا فلاح زاده، بهمن یحیی زاده
ناشر صوتیانتشارات روانشناسی جامعه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول

برای دریافت کتاب صوتی روانشناسی و بازاریابی - شماره‌ی اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.