معرفی و دانلود کتاب صوتی تجسم خلاق

عکس جلد کتاب صوتی تجسم خلاق
قیمت:
۵۲۰۰۰ ۱۰,۴۰۰ تومان ۸۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تجسم خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تجسم خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تجسم خلاق

کتاب صوتی تجسم خلاق نوشته‌ی شاکتی گواین، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی است که در زمان انتشارش موج جدیدی از مراقبه و باور به قدرت ذهن را در جامعه به راه انداخت. نویسنده در این کتاب توضیح داده که چطور با قدرت ذهن و تصویرسازی می‌توانید به هر آنچه که آرزویش را دارید برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی تجسم خلاق

این روزها کتاب‌های مربوط به قانون جذب از اقبال ویژه‌ای برخوردارند و مردم نسبت به آن‌ها علاقه نشان می‌دهند. کتابی که پیش روی شماست، یعنی کتاب صوتی تجسم خلاق (Creative Visualization: Use the Power of Your Imagination to Create What You Want in Life) نوشته‌ی شاکتی گواین (Shakti Gawain) نیز از دسته‌ی همین کتاب‌ها محسوب می‌شود، با این تفاوت که شاید قدمت بیشتری از مابقی آن‌ها داشته باشد. این کتاب در زمان انتشارش یعنی سال 1978، مفهوم نویی از مراقبه و مدیتیشن را روی کار آورد و قدرت ذهن را در تغییر روند زندگی به بحث جدیدی میان مردم بدل کرد.

احتمالاً تا الان با مفهوم قانون جذب آشنا شده‌اید؛ قانونی که ادعا می‌کند ذهن، قدرت این را دارد که واقعیت موجود در زندگی را تغییر بدهد. در قانون جذب، با اجرای تمرین‌های ذهنی مختلف مثل مراقبه، جملات تأکیدی، تصویرسازی و غیره، هدف و آرزوی خاصی را می‌طلبند و طوری رفتار می‌کنند که گویی از همین حالا آن نتیجه‌ی مد نظر حاصل شده و به چیزی که می‌خواستند رسیده‌اند. در این باور هدف می‌تواند هر چیزی باشد؛ از دسترسی به ثروت بیشتر گرفته، تا ترفیع شغلی، موفقیت در رابطه‌ی عاطفی، داشتن جسم سالم‌تر و هر چیزی که فکرش را بکنید. کافی است آن را از ته قلبتان بخواهید و به عملی شدنش باور داشته باشید تا قانون جذب بقیه‌ی کارها را خودبه‌خود انجام دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تجسم خلاق

کتاب صوتی تجسم خلاق نیز منحصراً به تکنیک تصویرسازی ذهنی پرداخته و به شما نشان داده که چطور بهره‌گیری از قدرت تجسم می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال داشته باشد. رجوع به تصورات ذهنی مثل پا گذاشتن در جهانی آزاد و بی‌محدودیت است؛ مهم نیست که در زندگی تا چه حد دستتان برای رسیدن به خواسته‌هایتان بسته است، شما در دنیای ذهن و خیالتان می‌توانید آن‌طور که آرزو دارید زندگی کنید و باور داشته باشید که کم‌کم این خیال راهش را به واقعیت باز می‌کند. در این روش داشتن تمرکز و ذهنی آرام و قوی شرط موفقیت است. شما نیاز دارید که نتیجه‌ی مد نظرتان را موبه‌مو تصور کنید. اما باید بدانید که اگر شک به این تصور راه پیدا کند، تمام تلاشتان از بین می‌رود و نتیجه حاصل نمی‌شود. برای همین باید به کمک مراقبه و مدیتیشن و تمرینات مختلف ذهنی، ذهنتان را آرام و مطمئن نگه دارید. کتاب صوتی تجسم خلاق در این راه به شما کمک شایانی خواهد کرد.

کتاب صوتی تجسم خلاق کاری از نشر صوتی شادن پژواک است. این کتاب را با ترجمه‌ی مریم مفرحی و گویندگی اعظم حبیبی در اختیار دارید.

نکوداشت‌های کتاب تجسم خلاق

  • من معتقدم و در زندگی خودم هم دیده‌ام که تجسم خلاق کار می‌کند. (اپرا وینفری)
  • ذهن و قلب باز، به‌علاوه میل به غنا بخشیدن به زندگی، تنها چیزی است که باید در کنار این کتاب داشته باشید و سپس خود را برای نتایج واقعاً شگفت‌انگیزی آماده کنید. (New Age Journal)
  • شاکتی گواین ابزاری را در اختیار ما قرار می‌دهد تا وسیله‌ای برای تغییر چشمگیر و مثبت در زندگی خود داشته باشیم. (Mothering)

کتاب صوتی تجسم خلاق برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به قانون جذب و مراقبه می‌توانند تکنیک‌های مختلفی در رابطه با این قانون را در کتاب صوتی تجسم خلاق پیدا کنند.

در بخشی از کتاب صوتی تجسم خلاق می‌شنویم

همون‌طور که توی فصل اول شنیدین، استفاده از تکنیک پایه‌ای تجسم خلاق دشوار نیست. مهم اینه که بفهمید چطور جوری ازش استفاده کنید که مناسب شما باشه و باعث بشه که تو زندگیتون تغییر مثبت ایجاد کنید. برای یادگیری استفاده از تجسم خلاق به شیوه‌ی کاربردی، بهتره که با بعضی مفاهیم دیگه آشنا بشیم و تکنیک‌هایی فراتر رو یاد بگیریم. مهم‌ترین چیزی که باید به یاد داشته باشیم اینه که از تجسم خلاق مکرر استفاده کنیم و اون رو به بخشی از زندگیمون تبدیل کنیم. بیشتر مردم می‌گن که براشون بهتره هر روز تجسم خلاق رو انجام بدن به ویژه زمان‌هایی که دارن تازه این تکنیک رو یاد می‌گیرن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
پیشگفتار ناشر
5 دقیقه
مقدمه بر نسخه‌ی ویرایش‌شده
3 دقیقه
نامه‌ای به خوانندگان
68 دقیقه
فصل اول: مبانی تجسم خلاق
71 دقیقه
فصل دوم: استفاده از تجسم خلاق
47 دقیقه
فصل سوم: مراقبه و جملات تأکیدی
75 دقیقه
فصل چهارم: تکنیک‌های ویژه
7 دقیقه
فصل پنجم: زندگی خلاقانه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تجسم خلاق
نویسنده
مترجممریم مفرحی
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۲۰۰۰ ۱۰,۴۰۰ ت ۸۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تجسم خلاق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تجسم خلاق

برای دریافت کتاب صوتی تجسم خلاق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.