معرفی و دانلود کتاب صوتی اگرهای ناقلا

عکس جلد کتاب صوتی اگرهای ناقلا
قیمت:
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اگرهای ناقلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اگرهای ناقلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اگرهای ناقلا

امیلی کیلگور در کتاب صوتی اگرهای ناقلا، داستان دختر کوچکی به نام «کارا» را تعریف می‌کند که همیشه مضطرب و نگران است. کارا هر کاری که می‌خواهد بکند، کلی «اگر» کوچک از سرتاپایش بالا می‌روند. وزن این اگرها بر شانه‌های کارا تا جایی سنگینی می‌کند که او دیگر نمی‌تواند هیچ کاری را پیش ببرد...

درباره‌ی کتاب صوتی اگرهای ناقلا

استرس و اضطراب در کودکان می‌تواند مشکل شایعی لحاظ شود، به‌خصوص اگر کودک تجربه‌ی ترومای اتفاقات ناگوار را داشته باشد. این استرس و فشار روانی نه تنها کودکی بچه را نابود می‌کند و تا بزرگسالی‌اش هم ادامه می‌یابد، بلکه او را دچار مشکلات جسمی و روحی فراوانی می‌سازد که می‌تواند برایش عواقب جدی‌ای داشته باشد. اگر کودک شما هم مدام مضطرب است و به احتمالات ناخوشایندی که ممکن است برایش پیش آیند فکر می‌کند و از ادامه دادن کارهایش، یا بودن در جمع افراد دیگر می‌ترسد، باید توجهی جدی به مشکل او داشته باشید و سعی کنید با کمک مشاور کودکان، برای این وضعیت چاره‌ای پیدا کنید. البته که شما نیز باید به‌صورت مداوم به او این اطمینان را بدهید که اتفاق بدی در کمین او نیست و می‌تواند راحت و آسوده به کارهایش برسد. کتاب صوتی اگرهای ناقلا (The Whatifs) نوشته‌ی امیلی کیلگور (Emily Kilgore) نیز یکی از کتاب قصه‌های بسیار مفیدی است که می‌تواند در این زمینه، به کودکتان کمک فراوانی بکند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اگرهای ناقلا

کتاب صوتی اگرهای ناقلا درمورد دختر کوچولویی به اسم کارا است که خیلی قشنگ پیانو می‌زند. او مدت‌ها تمرین و خودش را آماده کرده تا در اجرایی که قرار است در مدرسه‌اش داشته باشد، به خوبی پیانو بزند. اما کارا یک مشکل اساسی دارد. گاهی ذهنش شروع به پرسیدن سوال‌هایی می‌کند که برای کارا بسیار استرس‌زا هستند؛ «اگر یادم برود مشق‌هایم را بنویسم چه؟»، «اگر خورشید دیگر نتابد چه؟»، «اگر کتاب‌هایم را در مدرسه جا بگذارم چه؟»

کارا می‌داند که این اتفاقات به‌طور معمول برای او نمی‌افتند، ولی دست خودش نیست و ذهنش دائماً همه‌ی احتمالات را بررسی می‌کند. حالا هم که اجرای پیانو را در پیش دارد، این اما و اگرها دست از سرش برنمی‌دارند. این اگرها مثل ریزغولک‌هایی آزاردهنده، از شانه‌های کارا بالا می‌روند و آن‌قدر تعدادشان زیاد می‌شود که کارا حس می‌کند دیگر تحمل سنگینی آن‌ها را ندارد؛ «اگر دستم بلرزد و نتی را اشتباه بزنم چه؟»، «اگر نتوانم خوب اجرا کنم و همه به من بخندند چه؟»، «اگر وسط اجرا عطسه‌ام بگیرد چه؟»

این اگرهای کوچک و اعصاب‌خردکن، درست پیش از شروع اجرا، از سر و کول کارا بالا می‌روند تا اینکه دوستش استلا، مانند یک فرشته‌ی نجات از راه می‌رسد...

کتاب صوتی اگرهای ناقلا نوشته‌ی امیلی کیلگور و کاری از نشر صوتی مهرساست. این کتاب را با ترجمه‌ی فاطمه مهدیان و گویندگی فریبا طاهری می‌شنوید.

در نکوداشت‌ کتاب اگرهای ناقلا

  • کارا و اگرهایش جذابیتی محسوس دارند که فراتر از تمرکزشان بر روی مقابله با افکار مضطرب است. این داستان برای مخاطبان وسیعی کتابی لذت‌بخش محسوب می‌شود. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی اگرهای ناقلا برای چه کسانی مناسب است؟

کوچولوهای 6 تا 9 ساله، می‌توانند با شنیدن این کتاب مطالب مفیدی را درمورد کنترل اضطراب و استرس یاد بگیرند.

در بخشی از کتاب صوتی اگرهای ناقلا می‌شنویم

اگرها یواشکی و از جایی نامعلوم می‌آن، و درست وقتی که فکرش رو نمی‌کنی، تندی به آدم می‌چسبن. بعد شروع می‌کنن به سوال پرسیدن. اون‌قدر آروم و یواش زیر گوش آدم سوال می‌پرسن که اصلاً متوجه حضورشون نمی‌شی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
اگرهای ناقلا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اگرهای ناقلا
نویسنده
مترجمفاطمه مهدیان
راویفریبا طاهری
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اگرهای ناقلا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اگرهای ناقلا

برای دریافت کتاب صوتی اگرهای ناقلا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.