معرفی و دانلود کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟

عکس جلد کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟
قیمت:
۲۴۰۰۰ ۱۴,۴۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟

کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟ نوشته‌ی معصومه یزدانی، یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه‌ی داستان‌های خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه! است. این کتاب نیز، مانند دیگر جلدهای این مجموعه، داستانی جذاب، رنگارنگ و بامزه را برای کودکان روایت می‌کند. کودکان با خواندن این داستان علاوه بر سرگرم شدن، مفاهیمی از قبیل وقت‌شناسی، نظم و دوری از تنبلی را خواهند آموخت.

درباره‌ی کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟

کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟ نوشته‌ی معصومه یزدانی یکی از داستان‌های جذاب مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه! به‌شمار می‌رود که با زبانی ساده و کودکانه، داستانی آموزنده و سرگرم‌کننده را روایت می‌کند. خواندن این داستان به همراه تصویرهای رنگارنگ و چشم‌نوازش، برای کودکان بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

در این داستان، بابا بادمجون نگاهی به تقویم باغچه‌ای می‌اندازد و متوجه می‌شود که تربچه قصد دارد هزاربار زودتر از بابا بادمجون، او را خوشحال کند؛ آن هم برای یک روز مهم؛ روز دختر پدری! اما تربچه شب‌ها تا دیروقت بیدار است و روزها تا ظهر می‌خوابد! به همین خاطر احتمال اینکه بتواند بابابادمجون را زودتر خوشحال کند، بسیار کم است!

داستان صبح که شد چی صدات کنم؟ علاوه بر سرگرم‌کننده بودن اهمیت وقت‌شناسی و نظم را به کودکان می‌آموزد و نتایج تنبلی و سهل‌انگاری را به آنان گوشزد خواهد کرد. کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟ نوشته‌ی معصومه یزدانی با تصویرگری سمیه محمدی و امیر نجفی به‌کوشش نشر پرنده‌ی آبی واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه!

داستان‌های خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه! مجموعه‌ای 20 جلدی از انتشارات علمی و فرهنگی است که با هدف پرورش ویژگی‌های مثبت در شخصیت کودکان طراحی شده است. داستان‌های این مجموعه، در دنیایی به وسعت یک باغچه رخ می‌دهد. شخصیت‌های باغچه، سبزیجاتی‌اند که در آن حضور دارند و اغلب، تربچه و پیازچه شخصیت‌های اصلی داستان‌ها هستند. باغچه در این داستان‌ها همان جهان حقیقی است و سبزیجات مختلف، نقش انسان‌ها را به عهده گرفته‌اند. نویسندگان داستان‌های این مجموعه با رویکردی استعاری، موضوعات اخلاقی و شخصیتی را در قالب داستان‌هایی که بین سبزیجات رخ می‌دهد، روایت می‌کنند. از دیگر کتاب‌های این مجموعه می‌توان به آثار زیر اشاره کرد:

  • کتاب بپا خواب نری رو ابرها، نوشته‌ی سمیرا قیومی و با تصویرگری غزاله بیگدلو؛
  • ورود ممنوع، نوشته‌ی سولماز خواجه‌وند و با تصویرگری غزاله بیگدلو؛
  • روز خوب جینگولک‌بازی، نوشته‌ی پریسا شمس و با تصویرگری غزاله بیگدلو؛
  • دوست صمیمی من کیه؟ نوشته‌ی سولماز خواجه‌وند و با تصویرگری الهه جوانمرد.

کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟ می‌خوانیم

تربچه که چشم‌هایش را باز کرد بابا بادمجون گفت: «اگه تونستی زودتر از من بیدار شی من اسمم رو عوض می‌کنم می‌ذارم... بابا... بابا...»

تربچه یک نگاه به ساعت کرد. یک نگاه به تقویم کرد و بعد گفت: «بذار بابا کدو مسمایی! چون من همین الان دارم میرم بخوابم.» تربچه رفت توی اتاقش. دراز کشید توی تختش و چشم‌هایش را بست. ولی خوابش نبرد.

تربچه این پهلو شد، خوابش نبرد. آن پهلو شد، خوابش نبرد. می‌خواست ستاره‌ها را بشمارد ولی هنوز ستاره‌ای توی آسمان نبود. بدتر از همه صدای تلویزیون نخود خانم هم خیلی خیلی بلند بود. تربچه بلند شد و از اتاقش رفت بیرون. بابا بادمجون گفت: «ترب قرمز بابا! انگاری می‌خواستی خیلی زود بخوابی؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صبح که شد چی صدات کنم؟
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-436-609-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ ۱۴,۴۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟

برای دریافت کتاب صبح که شد چی صدات کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.