معرفی و دانلود کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت

عکس جلد کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت

زندگی آن‌قدرها هم تصور می‌کنیم منطقی نیست. اتفاقات جهان برحسب تصادف رخ می‌دهند. در چنین شرایطی راهی نیست جز اینکه ذهن خود را به روی کائنات بگشاییم تا انرژی‌های هستی ما را بیابند. کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت در کنار ماست تا اصول کائنات را بشناسیم و به قدرت الهی ایمان بیاوریم. مرتضی کیان مهر به ما اطمینان می‌دهد اگر براساس قوانین هستی و فرمول آناتومی ثروت رفتار کنید، ثروت و خوشبختی شما را در آغوش می‌کشد.

درباره‌ی کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت

بسیاری از کارگردانان سریال‌های تلوزیونی علاقه‌ی عجیبی دارند که فقر را زیبا و فقرا را خوشبخت و خوشحال نشان دهند. معمولاً هم در این فیلم‌ها شخصیتی میان‌سال یا پیر وجود دارد که مدام می‌گوید: «پول خوشبختی نمی‌آورد.» از سوی دیگر، فیلم‌هایی با محوریت پول و ثروت ساخته می‌شود که شخصیت‌های بسیار ثروتمندش، گرفتار، بدبخت و افسرده هستند. در این فیلم‌ها تمام ثروتمندان در بنزهای آخرین مدل می‌گریند و حاضرند تمام ثروتشان را ببخشند تا لحظه‌ای به‌جای متکدی سرکوچه باشند و از دردسرهای میلیاردی‌شان خلاص شوند. اما هم ما هم شما می‌دانیم که واقعیت این‌گونه نیست. هیچ‌کس دوست ندارد فقیر باشد (حتی کارگردان همان فیلم‌ها و سریال‌های آبکی). هیچ مکتب و دینی ما را به فقیر شدن تشویق نمی‌کند، به‌خصوص دین اسلام. بعضی از دین‌داران دون توجه به آموزه‌های اصلی اسلام، تصور می‌کنند که نباید به‌دنبال کسب ثروت، البته ثروت حلال، بروند و بهتر است به همان چیزی که دارند قناعت کنند. کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت به شما ثابت می‌کند که این گروه از مسلمانان در اشتباه هستند. این کتاب با ترکیب کردن قانون جذب با آیات قرآن و آموزه‌های اسلام، مسیر موفقیت و خوشبختی را برای شما نمایان می‌سازد. منبع اصلی تحریر این اثر، مجموعه‌ی شاه کتاب ثروت از ناپلئون هیل است.

معرفی و دانلود کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت

قوانین هستی هنوز به‌طور کامل برای ما آشکار نشده. کائنات مملو از پدیده‌های عجیب و رازهای سربه‌مهر است. برای بسیاری از ما که در عصر مدرنیته زندگی می‌کنیم و به قواعد ماتریالیستی باور داریم، پذیرفتن قانون جذب سخت و غیرقابل باور است، چه برسد به اینکه بخواهیم با این روش ثروتمند هم بشویم، اما مرتضی کیان مهر با مطالعه بر روی آفرینش، نیروی هستی و آیات خداوند، قدرت کائنات را درک کرده و به ما می‌آموزد که چگونه می‌توانیم بین افکار، خیالات و ثروت واقعی، پلی مستحکم برقرار کنیم. پیش‌از هر کار، به آرزوهای خود رجوع کنید. شغل مورد علاقه‌تان در دوره‌ی کودکی چه بود؟ خلبان؟ فضانورد؟ ورزشکار؟ رقصنده؟ چه چیزی در مقابل شما و آن رویای دوردست ایستاده است؟ ترس از ریسک کردن؟ بی‌اعتمادی به خود و توانایی‌هایتان؟ راز موفقیت نترسیدن است. باید باور کنید که قوی و مستعد هستید. سرنوشت شما، همچون یک طناب است که یک سر آن به‌سوی آسمان و سر دیگرش به چاه ظلمت است. افکار شما باعث می‌شود این طناب به یکی از این دو طرف حرکت کند. اگر به آسمان و ثروت بیاندیشید، به آن سمت کشیده خواهید شد، وگرنه سقوط در ظلمت‌ها انتظارتان را می‌کشد. تقدیر شما در ید قدرت خودتان است. همان‌طور که قرآن کریم می‌فرماید: «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْم حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ: و خداوند سرنوشت هیچ قومى (هیچ کسی) را تغییر نمى‌دهد جز آنکه آنان آنچه را که در خودشان است تغییر دهند.»

کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت از قانونی به نام «فرمول خلق واقعیت توسط آگاهی» پرده برمی‌دارد. جوهره‌ی اصلی قانون جذب، انرژی هوشمند الهی است. احتمالاً شما نیز با بسیاری از افراد ملاقات کرده‌اید که به قانون جذب روی آورده‌اند اما کائنات به درخواستشان پاسخی نداده است. مرتضی کیان مهر معتقد است که این افراد در درون خود، از ذات الهی جدا هستند و هنوز نتوانسته‌اند زیرساخت‌های معنوی را در روح خود به‌وجود آورند. هر فردی برای ثروتمند شدن، باید بتواند آناتومی ثروت را بشناسد و آن را در زندگی خود اجرا کند. آناتومی ثروت همچون گنجی است که رمزی شش کلمه‌ای دارد: افکار- گفتار - رفتار - عادت - شخصیت - سرنوشت. اگر بتوانید در این شش ساحت، از انرژی‌ها و قدرت‌های کائنات بهره ببرید، خداوند و قوانین الهی شما را به منبع بی‌پایان خود خواهند رساند که ثروتمند شدن تنها یک جزء آن است. به خداوند اعتماد کنید، مطمئن باشید ناامیدتان نخواهد کرد.

کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت به کوشش نشر فراانگیزش چاپ شده است.

کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت برای چه کسانی مناسب است؟

بعضی از افراد معتقد هستند که ثروتمند شدن بیشتر از عوامل بیرونی و شرایط اجتماعی، به قدرت ذهن، توان جذب انرژی‌های کائنات و افکار ما بستگی دارد. اگر شما نیز به این اصول باور دارید، کتاب بیگ بنگ ثروت را دوست خواهید داشت.

در بخشی از کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت می‌خوانیم

من شخصاً این باور را در ذهنم برای خود ملکه کرده‌ام که خداوند همواره برای من دست‌اندرکار است، برای من همزمانی‌های الهی ایجاد می‌کند، من را به مسیر درست هدایت می‌کند، افرادی را در سر راهم قرار می‌دهد تا به من کمک کنند، فضاگشایی می‌کند، در حال کارسازی برایم است، به طور پیوسته در حال گره‌گشایی از اموراتم است، تهدیدات را برآیم به فرصت‌ها تبدیل می‌کند، ایده‌های بکر و عالی به من می‌دهد، همیشه از من پشتیبانی می‌کند، همواره من را سورپرایز می‌کند، اتفاقات را به نفع من رقم می‌زند، همیشه حواسش به من هست، همواره من را هدایت می‌کند و در تصمیماتم به من کمک می‌کند.

21. باور به فراوانی: از آن‌جا که در فضای خارج از ذهن، همه چیز تجلی اراده خداوند است و هیچ غیرممکن و محدودیتی وجود ندارد؛ پس احتمال هر واقعه‌ای وجود دارد. ترس و محدودیت فقط در افکار و برداشت‌ها و باورهای ذهن جریان دارد و از بین میلیاردها احتمال، معمولاً بدترین‌ها را برمی‌گزیند. از این جهت باور به فراوانی یعنی این‌که در سطح ناخودآگاه؛ توجه می‌تواند روی راه حل‌ها و فرصت‌های بی‌شماری متمرکز شده و ذهنیت خلق‌کنندگی شکل گرفته و به غیرممکن و محدودیت توجه نگردد.

وَ لَسَوْفَ یُعْطیکَ رَبُّکَ فَتَرْضى.

و به‌زودى پروردگارت آن‌قدر به تو عطا خواهد کرد که راضى شوى.

سوره ضحی/ آیه 5

به این ترتیب، در برخورد با هر چالش و یا مسئله‌ای، از درون حالت انبساط و پذیرش حاکم بوده، چون این اطمینان هست که برای آن همیشه راه حل‌های متعددی وجود دارد.

امام سجاد (ع) می‌فرمایند:

اللهم ان کان رزقی فی السّماء فانزله و ان کان فی الارض فاظهره، و ان کان بعیداً فقربه، و ان کان فریبا فاعطیه، و ان کان قد اعطینی، فبارک لی فیه، و جنبتی علیه المعاصی و الرّدی؛

خداوندا! اگر رزق من در آسمان است، آن را فرود بیاور، و اگر در زمین است، آن را آشکار کن، و اگر دور است، آن را نزدیک بگردان، و اگر نزدیک است، آن را به من عطا کن، و اگر آن را به من عطا نموده‌ای، برای من در آن برکت قرار ده، و مرا از گناهان و آنچه موجب هلاکت من است دور گردان.

صحیفه سجادیه

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
نکوداشت
دیباچه
مقدمه
فصل اول: قانون جذب و مکانیسم خلق واقعیت
فصل دوم: اصول دینامیکی حاکم بر انرژی هوشمند زندگی
فصل سوم: رابطۀ انرژی هوشمند زندگی با آرزو
فصل چهارم: بررسی علل ناکارآمدی قانون جذب
فصل پنجم: ضرورت بررسی چالش‌های قانون جذب
فصل ششم: معیارهای انتخاب رویکردها و راه‌حل‌ها
فصل هفتم: رویکردها و راه‌حل‌های متداول قانون جذب و...
فصل هشتم: فرمول آناتومی ثروت
فصل نهم: خود فعلی و خود واقعی
فصل دهم: الزام بیداری روحی از نظر قانون جذب
فصل یازدهم: نتیجه‌گیری
فصل دوازدهم: فرمول توسعه‌یافتۀ خلق واقعیت و آناتومی ثروت
فصل سیزدهم: تشریح مؤلفه‌های فرمول آناتومی ثروت
فصل چهاردهم: گذر استراتژیک از خود فعلی به خود واقعی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فرا انگیزشی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات222
زبانفارسی
شابک978-622-7875-73-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت

برای دریافت کتاب شاه کتاب ثروت 1: بیگ بنگ ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.