معرفی و دانلود کتاب زبان عمومی A Textbook on General English

عکس جلد کتاب زبان عمومی A Textbook on General English
قیمت:
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زبان عمومی A Textbook on General English و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زبان عمومی A Textbook on General English و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زبان عمومی A Textbook on General English

کتاب زبان عمومی A Textbook on General English نوشته‌ی لیلا اکبرپور و فاطمه بهجت به دانشجویان کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از زبان انگلیسی پیدا کنند. این کتاب با تمرکز بر موضوعات روزمره و ارائه‌ی تمرینات مرحله‌ای، به‌گونه‌ای طراحی شده است که دانشجویان با سطوح مختلف دانش زبان انگلیسی بتوانند از محتوای آن بهره‌مند شوند. این کتاب نه‌تنها به تقویت مهارت‌های خواندن کمک می‌کند، بلکه دانش واژگان و گرامر را نیز به شیوه‌ای کاربردی افزایش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب زبان عمومی A Textbook on General English

در جهانی که زبان انگلیسی به‌عنوان ابزاری ضروری جهت برقراری ارتباطات جهانی شناخته می‌شود، داشتن منابع مناسب برای یادگیری این زبان بسیار حیاتی است. افرادی که در تلاش برای تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی خود هستند، به یک راهنمای کارآمد نیاز دارند؛ راهنمایی که نه‌تنها مباحث اساسی زبان را پوشش دهد، بلکه بتواند مخاطب را به شکلی جذاب و قابل فهم با این مباحث آشنا کند.

لیلا اکبرپور و فاطمه بهجت، با نگارش کتاب زبان عمومی A Textbook on General English، دقیقاً به همین نیاز پاسخ می‌دهند. این کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده که با زبانی ساده و درعین‌حال جامع، به ارائه‌ی مطالب اساسی و پیشرفته‌ی زبان انگلیسی می‌پردازد. از جمله ویژگی‌های برجسته‌ی این کتاب، ترکیب منحصربه‌فردی از آموزش گرامر، واژگان و مهارت‌های خواندن است که به‌ویژه برای دانشجویان و کسانی که به‌دنبال ارتقای سطح زبان انگلیسی خود هستند، بسیار مناسب است. متن‌ها و تمرین‌ها به صورت پلکانی از سطح مبتدی تا پیشرفته تنظیم شده‌اند. این ویژگی به مدرسان اجازه می‌دهد تا با توجه به نیاز فراگیران، بخش‌های مناسب را انتخاب کنند.

لیلا اکبرپور و فاطمه بهجت با درک اهمیت دستور زبان و واژگان در درک مطلب، تمرینات هدفمندی را در این زمینه طراحی کرده‌اند. این تمرینات نه‌تنها لغات و اصطلاحات جدید را معرفی می‌کنند، بلکه نکات گرامری ضروری را نیز به شکلی کاربردی آموزش می‌دهند.

کتاب زبان عمومی A Textbook on General English به گونه‌ای نگارش شده که زبان‌آموزان در هر سطحی، از مبتدی گرفته تا پیشرفته، می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. از این رو، این کتاب نه‌فقط برای دانشجویان این رشته در دانشگاه‌ها، بلکه برای افرادی که به طور خودآموز در حال یادگیری زبان هستند نیز بسیار مفید است.

نویسندگان این کتاب با تجربه‌ی طولانی در تدریس زبان انگلیسی، به‌خوبی از نیازهای فراگیران زبان انگلیسی آگاه هستند. آن‌ها تلاش کرده‌اند تا محتوایی را ارائه دهند که علاوه‌بر تقویت مهارت‌های زبانی، افراد را برای مواجهه با متون تخصصی در رشته‌های مختلف آماده می‌سازد. این کتاب، محصول تلاش موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران است که با چاپ و انتشار آن، گام مؤثری در جهت ارتقای سطح آموزش زبان انگلیسی برداشته است.

کتاب زبان عمومی A Textbook on General English برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب زبان عمومی A Textbook on General English برای دانشجویان ایرانی که به تقویت مهارت‌های خواندن و درک متون انگلیسی در زمینه‌های مختلف نیاز دارند، طراحی شده است. این کتاب به‌ویژه برای افرادی که به‌دنبال یادگیری واژگان و گرامر کاربردی و بهبود توانایی خواندن متون عمومی انگلیسی هستند، کاربرد دارد.

فهرست مطالب کتاب

Preface
Unit One: Charity
Unit Two: Learning Collaboratively
Unit Three: Robots Replacing Men
Unit Four: Effective Public Speaking
Unit Five: Best Natural Resorts In The World
Unit Six: Parenting In The Digital World
Unit Seven: Acetaminophen: Take It Or Not
Unit Eight: Intelligence And Its Various Types
Unit Nine: Life On Other Planets
Unit Ten: Hawking’s Biography And Outstanding Theories
Unit Eleven: Robot Teachers
Unit Twelve: Writing An Impressive Resume
Unit Thirteen: Video Game Streaming
Unit Fourteen: Meditation
Unit Fifteen: A Successful Blog
Unit Sixteen: How To Spot Fake News?
Unit Seventeen: Social Media Influencers
Unit Eighteen: Why Is Shakespeare Still Popular?
Unit Nineteen: Interesting Questions About The Future Of Humanity
Unit Twenty: Cultural Behavior In Business
Reference Sites For The Texts And Pictures

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زبان عمومی A Textbook on General English
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات181
زبانانگلیسی
شابک978-622-218-611-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زبان عمومی A Textbook on General English

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زبان عمومی A Textbook on General English

برای دریافت کتاب زبان عمومی A Textbook on General English و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.