معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم، راهنمایی جامع و الهام‌بخش برای کسانی است که در فکر ایجاد فضایی پر انرژی و جذاب در خانه‌ی خود هستند. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی، نویسنده‌های کتاب، در این اثر به معرفی سبک‌های پاپ آرت و لاگوم پرداخته‌اند و روش‌های دکوراسیون داخلی را با این سبک‌ها به خواننده آموزش داده‌اند. با مطالعه‌ی کتاب حاضر، یاد می‌گیرید چگونه سبک‌های پاپ آرت و لاگوم را در دکوراسیون داخلی اجرا کنید.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم، منبعی برای فراگیری و استفاده‌ از سبک‌های پاپ آرت و لاگوم در دکوراسیون داخلی خانه و سایر فضاهاست. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی، نویسنده‌های این اثر، طراحی دکوراسیونی متعادل، زیبا و کاربردی را با کمک سبک‌های پاپ آرت و لاگوم در این کتاب به خواننده آموزش داده‌اند. با کمک اطلاعات کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم، هنر استفاده از رنگ‌های شاد را در دکوراسیون داخلی فرا می‌گیرید. نویسنده‌ها، مطالب کتاب حاضر را با معرفی سبک پاپ آرت آغاز کرده‌اند. بر اساس تعریفِ کتاب، رنگ‌های شاد و نقش‌های پرانرژی، مشخصه‌ی اصلیِ سبک طراحی پاپ آرت به حساب می‌آید.

معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم

رنگ‌و‌لُعابِ قسمت‌های مختلفِ دکوراسیونِ سبک پاپ آرت باید به گونه‌ای باشد که از دور خودنمایی کند. نویسنده‌های کتاب به خواننده توصیه می‌کنند که برای طراحی دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت، سراغ انواع لوازم منزل خاص برود. در این دکوراسیون، باید مبلمانی جذاب و متفاوت انتخاب کنید. مبلمان در سبک پاپ آرت مدرن، ساده و اغلب با اشکال هندسی انتخاب می‌شود. استفاده از مبل‌های راحتی با روکش‌های طرح‌دار، صندلی‌های پلاستیکیِ رنگارنگ، میزهای شیشه‌ای و فلزی و آباژورهایی با شکل‌هایی عجیب‌و‌غریب از نمادهای رایج این سبک به حساب می‌آید. لوازم منزل در سبک پاپ آرت، عموماً حالت‌هایی نامتعارف دارند! نقاشی‌های این سبک نیز لازم نیست حتماً مفهومی خاص را به دنبال داشته باشند. زیبایی، رنگ و متفاوت‌ بودنِ این نقاشی‌ها، حرف اول را برای ایجاد جاذبه در دکوراسیون به سبک پاپ آرت می‌زند. به گفته‌ی نویسنده‌های کتابِ دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم، نقاشی‌ها و تصاویر کارتونی، انتخاب مناسبی برای استفاده در طراحی داخلی با این سبک است. رنگ نیز نقش مهمی در این دکوراسیون دارد. استفاده از رنگ‌های گرم، شاد و نامتعارف مانند صورتی، زرد، نارنجی، قرمز و ... فضای پرشور و هیجان‌انگیزی را خلق می‌کنند. ترکیب رنگ‌های متضاد و استفاده از رنگ‌های نئونی نیز در این سبک رایج است.

در ادامه‌ی مطالعه‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم، با اهمیت لوازم جانبی در منزل آشنا می‌شوید. بر اساس اطلاعات این کتاب، کوسن‌های طرح‌دار، ساعت‌های دیواری با طرح‌های گرافیکی و گلدان‌های رنگارنگ به فضا روح می‌بخشند و آن را شاداب و پرجنب‌وجوش نشان می‌دهند. نویسنده‌های این اثر پس از توضیحات کامل درباره‌ی سبک طراحی دکوراسیون داخلی پاپ آرت، به تعریف سبک لاگوم پرداخته‌اند. در این کتاب مطرح شده لاگوم، بر این اصل استوار است که ما باید در تمام جنبه‌های زندگی خود به دنبال تعادل و میانه‌روی باشیم. این فلسفه در طراحی داخلی به معنای ایجاد فضایی است که هم زیبا و هم کاربردی باشد. طراحان دکوراسیون با سبک لاگوم به دنبال ایجاد فضایی هستند که در آن احساس آرامش، راحتی و تعلق خاطر ایجاد شود. پس از آشنایی خواننده با مفهوم سبک طراحی دکوراسیون لاگوم، در این کتاب به معرفی رازهای فضاسازی زیبا با این سبک طراحی پرداخته‌ شده است.

نویسنده‌های کتاب حاضر در کنار متن، از تصویرهای واضح و گویایی برای انتقال بهتر مفاهیم سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی پاپ آرت و لاگوم کمک گرفته‌اند. کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم را انتشارات بانژ چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم، برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان به آشنایی با مفاهیم طراحی دکوراسیون داخلی و دوستداران سبک‌ پاپ آرت و لاگوم، مخاطب اصلی این کتاب به‌شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم می‌خوانیم

سبک پاپ آرت یک اثر روان‌گردان عجیب‌وغریب است. این را می‌توان با استفاده از کاغذ دیواری با اثر توهم نوری، الگوی ناپدیدشدن و ظاهرشدن و همچنین نقاشی‌ها و طراحی‌ها به دست آورد. نکته اصلی این است که در همه این‌ها آرامش کلی و بالاتر از همه معنوی را از دست ندهید. تکنیک‌های مورد علاقه هنرمندان و طراحان هنگام کار روی فضای داخلی پاپ آرت و مبلمان به سبک هنر پاپ، کپی‌کردن شی، تغییر مقیاس و نسبت‌های آن است. طرح رنگ با نمونه اولیه یک شی واقعی متفاوت است، روشن، آبدار است. یک تکنیک مورد علاقه کلاژ، استنسیل و کپی است. هنر پاپ را می‌توان از نظر قیمت و نه اثر کلی، سبکی ارزان‌قیمت نامید. این مورد زمانی است که مبلمان ارزان‌قیمت خریداری‌شده در یک هایپرمارکت معروف مناسب باشد. می‌توان آن را به صورت دستی رنگ‌آمیزی و با استفاده از روش «تخیل کافی است» رنگ‌آمیزی و تزئین کرد. سایر اقلام هنر پاپ را می‌توان از وسایل بداهه تهیه کرد: از یک بطری؛ یک چراغ رومیزی، از سی‌دی دیسک یک آینه شبه، یک پرده از تکه‌های پارچه یا پلی‌اتیلن، یک عکس از برچسب‌ها و غیره. با همه این‌ها، نکته اصلی این است که مرز بین خلاقیت خلاق و زباله‌های غیرقابل درک را بگیریم. هنر پاپ در طراحی داخلی کاملاً رسا و غیرمعمول به نظر می‌رسد. علاوه بر این، می‌توانید طراحی داخلی خود را به سبک پاپ آرت در نظر بگیرید و هیچ‌کس جرئت نمی‌کند به شما بگوید که طراحی بی‌مزه‌ای انجام داده‌اید. مشخص است که هنر پاپ برای شوکه کردن طراحی شده است.

سبک پاپ آرت در فضای داخلی قطعا برای همه مناسب نیست. فراوانی رنگ‌های روشن و سوزاننده می‌تواند طبقه کارگر را خسته کند، که برای آرامش در رنگ‌های خنثی یا پاستلی خوشایندتر است. اما دوست‌داران شوک به دیگران، به‌ویژه جوانان و همچنین برای سالن‌ها یا سبک‌های کافه دار باید بیش از هر چیز دیگری باشند. هنر پاپ جهتی است که به جوانان می‌پردازد، زیرا بر رنگ‌های زرق و برق دار، ترکیب‌های جسورانه، راه حل‌های غیر استاندارد و «دیوانه» تمرکز دارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک پاپ آرت
پاپ آرت در طراحی داخلی
سبک پاپ آرت رسا و هنرمندانه
هنر پاپ در فضای داخلی
هنر پاپ
طراحی پاپ آرت
پاپ آرت رنگارنگ و غیر معمول
پاپ آرت: فضای خود را زنده کنید
ظهور "جنبش هنر پاپ" در طراحی
سبک پاپ معاصر: محیط جوان و روشن
نحوه افزودن منابع هنر پاپ به نشیمن
ویژگی‌های متمایز سبک پاپ آرت
ظاهر پاپ آرت در خانه داشته باشید
افزودن هنر پاپ به طراحی خود
طراحی آپارتمان کوچک به سبک پاپ
سبک پاپ آرت در فضاسازی
هنر پاپ مد روز را وارد خانه خود کنیم
درآمدی بر سبک لاگوم
گرایش طراحی داخلی لاگوم
روند طراحی داخلی لاگوم
لاگوم: هنر تزیین سوئدی
چگونه لاگوم را وارد خانه خود کنیم
لاگوم سوئدی علاقه بعدی به طراحی
راز از فضاهای زیبا «لاگوم»
روند زندگی لاگوم
دکوراسیون منزل لاگوم – تقویت شادی
لاگوم: مفهوم جدید سوئدی
با لاگوم بیشتری زندگی کنید
لاگوم مفهومی برای خانه‌سازی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات82
زبانفارسی
شابک978-622-5509-26-9
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک پاپ آرت + لاگوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.