معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی

کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی، منبع ارزشمندی برای افرادی است که به‌دنبال روش‌هایی برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش، متعادل و سرشار از انرژیِ مثبت در منزل خود می‌گردند. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی، با ارائه راهنمایی‌های عملی و کاربردی بر اساس اصول فنگ‌شویی، به خواننده کمک می‌کنند تا با چیدمان درست لوازم منزل، انتخاب رنگ‌ها، و استفاده از عناصر طبیعی، به تعادل و هماهنگی در زندگی خود دست پیدا کند.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی

کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی، نوشته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی، راهنمایی جامع و کاربردی را برای چیدمان منزل بر اساس اصول فنگ‌شویی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌‌هد. اطلاعات این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا با درکِ تعادلِ انرژی در محیط زندگی، فضایی آرام و پرانرژی را برای منزل ایجاد کنند. به گفته‌ی نویسنده‌ی کتاب، بهره‌ گرفتن از اصول فنگ‌شویی در دکوراسیون منزل، تاثیر چشمگیری در جذب ثروت و سرازیر شدن رونق در زندگی دارد. نویسندگان مقدمه‌ی این کتاب را به توضیح مفاهیم بنیادی فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی اختصاص داده‌اند. آن‌‌ها در این بخش توضیح می‌دهند که فنگ شویی چگونه از طریق چیدمان مبلمان، انتخاب رنگ‌ها و استفاده از عناصر طبیعی، بر جریان انرژی در خانه تأثیر می‌گذارد. با مطالعه‌ی بخش درآمدی بر فنگ‌شویی در این کتاب، با مفاهیمِ پنج عنصرِ آب، آتش، خاک، فلز و چوب در فنگ‌شویی آشنا می‌شوید. هر کدام از این عناصر در کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی کاملاً‌ توضیح داده شده‌اند. پس از آشنایی با این عنصرها، فرا می‌گیرید که قرار دادن وسیله‌های چوبی در قسمت‌های مشخصی از منزل، رشد شخصی شما را افزایش می‌دهد. به گفته‌ی نویسنده، گیاهان و مبلمان‌ چوبی، انتخاب مناسبی برای بهره‌گیری از عنصر چوب در دکوراسیون منزل یا محیط کار به حساب می‌آید.

معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی

فلز، دیگر عنصری است که نویسندگان کتاب در این اثر به آن پرداخته‌اند. با قرار دادن قاب‌ یا تندیس‌های فلزی در منزل، می‌توانید دانش و آمادگی ذهنی خود را بیشتر کنید. کریستال و نقاشی‌های منظره در فنگ‌شویی ، نماد زمین به حساب می‌آیند. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی، زمین را نماد ثبات و تعادل می‌داند. آب نیز در فنگ‌شویی، نماد خرد و آرامش است. با مطالعه‌ی این کتاب فرا می‌گیرید که چگونه از آینه و آکواریوم به عنوان نمادی از آب در دکوراسیون منزل استفاده کنید و آرامش خانه را به میزان چشمگیری افزایش دهید. آتش، در این کتاب به‌عنوان نمادی از شور و انرژی توصیف شده است. همچنین شمع و اشیاء‌ قرمز در دکوراسیون منزل باعث دگرگونی، رشد و تغییرپذیریِ ساکنان خانه می‌شود.

پس از مطالعه‌ی این کتاب، روش‌های پیدا کردن جهتِ فنگ‌شوییِ خانه را فرا می‌گیرید و با ویژگی‌های خانه‌ی رو به غرب، شمال و جنوب آشنا می‌شوید. محمدرضا مفیدی در ادامه روش‌هایی را برای اجرای فنگ‌شویی در دکوراسیون داخلی مطرح کرده است. نویسنده‌ی کتاب، نکته‌هایی را برای طراحی دکوراسیون قسمت‌های مختلف منزل بر اساس آموزه‌های فنگ‌شویی به خواننده آموزش داده است. در این زمینه می‌‌توان به فنگ‌شویی آشپزخانه، حمام، درِ ورودیِ منزل، راه‌پله، اتاق خواب و اتاق کودک اشاره کرد. نویسندها در بخش‌های پایانی این کتاب، اطلاعات کاملی را درباره رنگ‌های اثربخش در فنگ‌شویی مطرح کرده‌اند. این ویژگی‌ها، کتاب پیش رو را به اثری جامع درباره‌ی طراحی دکوراسیون با استفاده از این اصول خاص تبدیل کرده است. مطالب این کتاب به گونه‌ای نوشته شده تا با علایق و نیازهای افراد مختلف، سازگار باشد. چه شما به دنبال ایجاد فضایی آرامش‌بخش برای مدیتیشن باشید، چه بخواهید تمرکز خود را در محل کار افزایش دهید، یا اینکه برای جذب ثروت و خوشبختی در زندگی خود تلاش کنید، اطلاعات کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی، شیوه‌های سودمندی را پیش روی شما قرار می‌دهد. باید اشاره کرد که استفاده از تصاویر متعدد در کتاب، درک مفاهیم پیچیده‌ی فنگ‌شویی را برایتان آسان‌تر می‌کند.

کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی را انتشارات بانژ چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

مطالعه‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر برای همه‌ی کسانی که به طراحی دکوراسیون و یادگیری شیوه‌های چیدمان به روش فنگ‌شویی علاقه‌مندند مناسب است.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی می‌خوانیم

بخش شمالی باگوا در زبان چینی کان نامیده می‌شود. کان با شغل و مسیر زندگی شما ارتباط دارد. همچنین با خرد، عنصر آب و رنگ سیاه مرتبط است. برای فعال کردن انرژی خانه رو به شمال خود، می‌توانید آب یا عناصر فلزی در بخش شمالی خانه خود را تقویت کنید. جهت شمال به عنصر آب متصل است، بنابراین افزودن آب در اینجا می‌تواند کمک کننده باشد. در چرخه پنج عنصر، هر عنصر نیز مستقیماً عنصر دیگر را تغذیه و پشتیبانی می‌کند و عنصری که آب را تغذیه می‌کند، فلز است. این بدان معنی است که افزودن فلز به بخش شمالی خانه شما نیز می‌تواند مفید باشد. یک راه قدرتمند برای شروع وارد کردن آب و عناصر فلزی، رنگ است. هر یک از پنج عنصر به رنگ‌های خاصی متصل است و آوردن آن رنگ‌ها به خانه شما می‌تواند به فعال کردن کیفیت عنصری که به آن متصل است کمک کند. آب مربوط به رنگ سیاه و همچنین خاکستری زغالی بسیار تیره است. رنگ‌های عناصر فلزی سفید، خاکستری و رنگ‌های متالیک مانند مس و برنز هستند.

اگر می‌خواهید بیانیه‌ای واقعا قدرتمند داشته باشید، می‌توانید درب منزل خود را به یکی از این رنگ‌ها رنگ آمیزی کنید. درب ورودی خانه شما یکی از مهمترین قسمت‌های خانه شما در فنگ شویی است، بنابراین این مکان همیشه یک مکان عالی برای شروع است. سیاه، سفید و خاکستری همگی می‌توانند رنگ‌های زیبایی برای درب ورودی باشند. همچنین می‌توانید این رنگ‌ها را به روش‌های کوچک‌تر، مانند تشک خوش‌آمدگویی، گلدان یا قطعه‌ای هنری که دوست دارید، وارد کنید. راه دیگر برای آوردن انرژی بیشتر آب به بخش شمالی خانه، افزودن ویژگی‌های آب واقعی است. اگر در خانه شما منطقی است، می‌توانید یک آب نما نیز در اینجا اضافه کنید، مانند یک آبنما. فقط مطمئن شوید که به خوبی نگهداری شده و مرتبا تمیز می‌شود. آب همچنین به اشکال موج دار و مواج متصل است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر روش فنگ‌شویی
پیدا کردن جهت فنگ‌شویی خانه
مناطق فنگ شویی باگوآ
خانه رو به غرب در فنگ‌شویی
خانه رو به شمال در فنگ‌شویی
خانه رو به جنوب در فنگ‌شویی
فنگ‌شویی چگونه پیاده‌سازی شود
نکات تزئینی فنگ‌شویی
طراحی هر فضا با فنگ‌شویی
دکوراسیون با ترفند فنگ‌شویی
روش‌های استفاده از فنگ‌شویی
فنگ‌شویی نادرست در خانه
فنگ‌شویی در نقطه‌ی تی
فنگ‌شویی خانه خوب
قوانین فنگ‌شویی برای هر اتاق
فنگ‌شویی در فضای نشیمن
گام‌های آسان فنگ‌شویی نشیمن
فنگ‌شویی اتاق نشیمن
تقویت فنگ‌شویی اتاق نشیمن
فنگ‌شویی برای اتاق نشیمن شما
فنگ‌شویی اتاق خواب منطقه باگوا
فنگ شویی در فضای اتاق خواب
چگونه اتاق خواب را فنگ‌شویی کنیم
نکات فنگ‌شویی برای اتاق خواب
اتاق خواب بر فلسفه فنگ‌شویی
جاگذاری تخت خواب در فنگ‌شویی
سر تخت خوب و بد در فنگ‌شویی
استفاده از فنگ‌شویی در اتاق کودک
فنگ‌شویی فضای آشپزخانه
فضاسازی اتاق کار با فنگ‌شویی
فنگ‌شویی در فضای کار خانگی
فنگ‌شویی اتاق خواب برای کار
فنگ‌شویی برای قرار دادن میز کار
چگونگی فنگ‌شویی خوب حمام
فنگ‌شویی نقاط نامطلوب حمام
فنگ‌شویی درب ورودی اصلی
تاثیر راه پله رو به در بر فنگ‌شویی
معانی هررنگ اصلی در فنگ‌شویی
بهترین رنگ‌های فنگ‌شویی هر فضا
رنگ زرد و فنگ‌شویی اتاق خواب
رنگ فنگ‌شویی برای دفتر خانگی
رنگ فنگ‌شویی برای اتاق کودک
رنگ فنگ‌شویی برای حمام
انتخاب رنگ درب جلو با فنگ‌شویی
رنگ فنگ‌شویی درب جلو رو به شرق
وسایل دکور مناسب برای فنگ‌شویی
استفاده از آینه در فنگ‌شویی
گیاهان برای تقویت فنگ‌شویی
بهترین گیاهان در فنگ‌شویی
گیاهان درب جلو برای فنگ‌شویی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات150
زبانفارسی
شابک978-622-5509-31-3
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به روش فنگ شویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.