معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو

اگر از علاقه‌مندان به دکوراسیون و معماری داخلی هستید، کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو به قلم محمدرضا مفیدی، یکی از مفیدترین کتاب‌هایی‌ست که می‌تواند شما را با این سبک هنری جذاب و خوش‌رنگ و لعاب آشنا کند؛ سبک هنری‌ای که در اواسط قرن بیستم میلادی به زندگی‌ها رنگ‌وبوی جدیدی بخشید.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو

سبک رترو از آن جمله سبک‌های نوستالژیک است که می‌تواند فضای خانه و دیگر محیط‌ها را گرم‌تر و آشناتر جلوه دهد؛ همینطور احساسی را به افراد هدیه می‌کند که آن‌ها را به حال‌وهوای گذشته می‌برد. سبکی اصیل و پرطرفدار که اتفاقاً رواج آن هم در دورانی بوده که مردم به گرما و رنگ رترو احتیاج داشته‌اند؛ سبکی که هنوز هم می‌تواند با نماد و نشانه‌های خود، همان حس و حال را به خانه و محیط کار شما ببخشد. محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو، شما را با اصول و زیر و بم این سبک از دکوراسیون آشنا می‌کند و هر آن‌چه باید در رابطه با رترو بدانید تا بتوانید دکوراسیونی را به این سبک طراحی کنید، در اختیارتان قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو

سبکی که در دکوراسیون‌های امروزی تحت عنوان رترو شناخته می‌شود، پیوندی میان مدرنیته و المان‌های نوستالژیک و یادگاری از دوران گذشته است. رترو پلی آرامش‌بخش میان عصر امروز و علایق امروزی‌ها، با گذشته‌شان ایجاد می‌کند. رنگ‌ها، طرح‌ها و الگوهای خیره‌کننده و نشاط‌آور، المان‌های اصلی این سبک هستند که از حدود سال 1920 در میان مردم دنیا طرفداران زیادی را از آن خود کرده است. آن‌چه امروز به عنوان سبک رترو در دکوراسیون داخلی به کار برده می‌شود، یادآور همان سال‌هاست و پیشینه‌ی آن، به زمانی برمی‌گردد که مردم در روزهای بعد از جنگ جهانی اول، با این هدف که بتوانند رنگ و بوی جدیدی به زندگی‌هایشان ببخشند، این سبک را ابداع و وارد ریتم زندگی‌ خود کردند. کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو، منبعی غنی و جذاب از ریزجزئیات استفاده از سبک رترو در معماری و دکوراسیون داخلی است.

رنگ‌ها را می‌توان از اصلی‌ترین وجوه تمایز رترو با بسیاری از دیگر سبک‌های هنری دانست. ویژگی اصلی رنگ‌های مورد استفاده در این سبک، خیره‌کننده و چشم‌گیر بودن آن‌هاست. اضافه شدن خطوط و طرح‌هایی که بتوانند جذابیت این رنگ‌ها را مضاعف کنند نیز می‌تواند یکی از اصولی باشد که در سبک رترو مورد توجه قرار داده می‌شود. ترکیب رنگ‌ها و الگوهای سبک رترو، در چیدمان خانه، در کفپوش‌ها، در تزئین دیوارها و بسیاری از موارد دیگر، می‌تواند دکوراسیونی را که انتخاب کرده‌اید بیشتر به رتروی واقعی نزدیک کند. مبلمان مورد استفاده، نورپردازی و شکل و شمایل چراغ‌ها و لامپ‌ها و لوسترها، لوازم دکوراتیو و..، همگی می‌توانند با مطابقت با سبک رترو، احساس نوستالژیکی را در افراد ایجاد کرده و فضایی گرم و رویایی و اصیل را فراهم آورند. محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو، همه‌ی آن‌چه که باید بدانید تا سبکی که در حال طراحی و پیاده‌سازی آن هستید، به اصول رترو نزدیک‌تر شود، در اختیار شما قرار داده است.

کتابی که پیش رو دارید، به کوشش انتشارات بانژ به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این اثر را به دانشجویان رشته‌های مرتبط با طراحی و دکوراسیون داخلی و همینطور معماری داخلی و علاقه‌مندان به این حوزه پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو می‌خوانیم

مشتاقانه منتظر هستید تا خانه خود را به چیزی که ممکن است سال‌ها پیش به نظر می‌رسید تبدیل کنید؟ این راهنمای دکور رترو می‌تواند به شما کمک کند نوستالژیک شوید و در گذشته زندگی کنید و در زمان حال باقی بمانید. هنگامی که از طراحی داخلی رترو صحبت می‌کنید، اغلب تأثیر روندهایی است که در دهه 1950 تا 1970 دنبال شد. اگر شما یک ناظر دقیق هستید، ممکن است متوجه الگوی طراحی داخلی متفاوتی در عکس‌های متعلق به پدربزرگ و مادربزرگتان شده باشید. به‌عنوان مثال، مبلمان شکل مشخصی داشتند، لوسترهایی برای روشن کردن اتاق‌ها و همچنین گلدان‌ها و لامپ‌های زیادی وجود داشت و استفاده از چوب تقریباً بخشی از همه خانه‌ها بود. در حالی که خانه‌های مدرن اغلب آخرین روند در طراحی داخلی را تایید می‌کنند، طراحی داخلی رترو هرگز نمی‌تواند از مد خارج شود. تمایل دارد سادگی و غنای دوران را حفظ کند و در عین حال خانه شما را چشمگیر جلوه دهد. در اینجا ما به شما کمک می‌کنیم تا دکوراسیون داخلی سبک رترو را با ایده‌های طراحی آسان و مقرون به صرفه تطبیق دهید.

باور کنید یا نه، رنگ‌های روشن زمانی که دیوارها دارای این رنگ متمایز بودند که وقتی نگاه می‌کردید، به چشم می‌خوردند. رنگ‌های روشن دیوارها سنگ پله‌ای برای اتخاذ طراحی داخلی سبک رترو در خانه مدرن شما هستند. هر چه اتاق بزرگتر باشد بهتر به نظر می‌رسد. اگر اتاق‌های کوچکی دارید، دیوارها را با رنگ‌های روشن رنگ آمیزی کنید و لوازمی با رنگ روشن مانند اثاثیه یا دکور دیوار اضافه کنید. ممکن است بخواهید تمام اتاق‌ها را به یک روش رنگ آمیزی کنید یا به سادگی روی فضای خاصی که انتخاب می‌کنید تمرکز کنید. مبلمان آن دوران ظاهری متمایز داشت. قطعات مبلمان از مواد طبیعی مانند چوب یا عصا ساخته می‌شدند. اثاثیه دائمی مانند میز، میز کناری و کمد با طرح‌های پیچیده سنگین بود. این طرح‌ها بدون نیاز به برجسته کردن آن با هیچ چیز دیگری برای خود صحبت کردند. قطعات مبلمان متحرک مانند صندلی؛ جامد و محکم سبک وزن با پاهای لاغر هستند. انتخاب همه این‌ها برای خانه مدرن شما می‌تواند ظاهری قدیمی به شما بدهد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک رترو
طراحی داخلی رترو
افزودن ظاهر رترو به دکوراسیون
چگونه یک سبک رترو ایجاد کنیم
نکات طراحی داخلی رترو
روند احیای رترو
سبک رترو دهه‌ی شصت
نحوه گنجاندن طرح رترو
مبانی طراحی رترو
ترند دکوراسیون رترو گلم
طرح‌های داخلی الهام گرفته از رترو
چگونه از سبک رترو استفاده کنیم
کاغذ دیواری طرح رترو
مبلمان سبک رترو
سبک صندلی رترو
رنگ‌های رترو برای دکوراسیون
اضافه کردن سبک رترو به هر فضا
اتاق نشیمن‌های مدرن رترو
طراحی آشپزخانه سبک رترو
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات68
زبانفارسی
شابک978-622-5509-19-1
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک رترو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.