معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی، منبعی ارزشمند برای علاقه‌مندان به دکوراسیون داخلی است. با مطالعه‌ی این کتاب، روش‌هایی برای ایجاد فضایی گرم، صمیمی و اصیل با سبک‌های توسکانی و مراکشی فرا می‌گیرید. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی، نویسنده‌های کتاب، با ارائه راهنمایی‌های عملی و کاربردی و تصاویر متعدد، به خواننده کمک می‌کنند تا از ترکیب دو سبک توسکانی و مراکشی در طراحی منزل خود بهره بگیرد و فضایی منحصربه‌فرد و چشم‌نواز خلق کند.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی، نوشته محمد رضا مفیدی و سحر مفیدی، اطلاعات خوبی را برای آشنایی خوانندگان با دو سبک محبوب دکوراسیون داخلی، یعنی توسکانی و مراکشی پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، می‌توانید با ترکیب این دو سبک در طراحی یک فضای خاص، دکوراسیونی شیک و اعیانی طراحی کنید. نویسنده‌های این کتاب، نخست به معرفی سبک توسکانی پرداخته‌اند. بنا بر اطلاعات درآمدِ کتاب حاضر، توسکانی، سبکی است برای طراحی دکوراسیون که در منطقه‌ی توسکانیِ ایتالیا رواج دارد. محبوبیت این سبک، راه طراحی دکوراسیون توسکانی را به جنوب کالیفرنیا، نوادا و تگزاس باز کرده است. نویسندگان در ادامه توضیح می‌دهند که طراحان سبک توسکانی برای طراحی دکوراسیون از سنگ و چوب بهره می‌گیرند. این مواد، حس‌و‌حالی زیبا و باشکوه به دکوراسیون داخلی قسمت‌های مختلف منزل می‌بخشد. با مطالعه‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی، با بازرترین شاخص‌ها در طراحی توسکانی آشنا می‌شوید. به‌گفته‌ی محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی، سقف‌هایی با تیرهای چوبی، مهم‌ترین مشخصه‌ی معماری توسکانی هستند. ترکیبی از گچ و سیمان در کنار تیرهای چوبی، جلوه‌ای باشکوه به سقف می‌دهند. این ترکیب حس‌و‌حالی از قدمت و اصالت را در ذهن اهل منزل و مهمانان تداعی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی

نویسنده‌های کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی به اثربخشی انتخاب رنگ در این کتاب تاکید دارند. رنگ‌های کِرم پُررنگ، زرد، طلایی کم‌رنگ و قرمز مایل به قهوه‌ای، به عنوان رنگ‌های اصلی در طراحی دکوراسیون توسکانی به‌کار گرفته می‌شوند. در این اثر به اهمیت سایه‌پردازیِ رنگ‌های مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی پرداخته شده است. با مطالعه‌ی کتاب حاضر، روش‌های زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل با کمک سایه‌پردازی را فرا می‌گیرید. به گفته‌ی نویسنده‌های کتاب، سایه‌های سبز، یادآور شکوهِ درخت‌های سرو است. قالیچه و پرده‌های سنتی، نقش چشمگیری در طراحی توسکانی دارد. در ادامه‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی به اهمیت نورپردازی و استفاده از منبعِ نور طبیعی پرداخته شده است. استفاده‌ی زیاد از سنگ، سقف‌های چوبی با رنگی تیره و لوسترهای فلزی در این کتاب به عنوان نمادهای اصلی سبک طراحی دکوراسیون توسکانی شناخته می‌شود.

پس از آشنایی خواننده با سبک توسکانی، نویسنده‌های این اثر به بیان نکات چیدمان منزل با این سبک پرداخته‌اند. در ادامه‌ی مطالعه‌ی کتاب، فرا می‌گیرید که از مواد طبیعی و کفپوش‌های سنگی و چوبی برای طراحی داخلی منزل استفاده کنید. در بخش بعدی کتاب به معرفی سبک مراکشی می‌رسیم. نویسنده‌ها در این بخش به خوانندگان آموزش می‌دهند تا با رنگ‌های جسورانه، الگوهای هندسی پیچیده و عناصر تزئینی مجلل، فضای پرشور و هیجان‌انگیزی را برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کند. پس از آشنایی با سبک مراکشی، در این اثر به پنج عنصر کلیدی سبک مراکشی پرداخته شده است. آشنایی با دیدگاه طراحان درباره‌ی سبک مراکشی، سبک مدرن مراکشی در خانه و معرفی نمونه‌های سبک مراکشی در ادامه این کتاب مطرح شده است. سپس نویسنده‌ها به طراحی آشپزخانه، فضای نشیمن، تزئینات و اکسسوری با سبک مراکشی اشاره کرده‌اند.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی را انتشارات بانژ چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان به طراحی دکوراسیون داخلی با سبک‌های خاص، مخاطب اصلی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی به حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی می‌خوانیم

خانه را به سبک توسکانی تغییر دهید: ‌هر بار که وارد خانه خود می‌شوید، دوست دارید خانه رویایی شما باشد. آن تصویر کاملی که در ذهن خود از خانه عالی ایجاد کرده‌اید که در آن همه چیز فقط کار می‌کند و زیبا به نظر می‌رسد. خانه شما به‌نوعی پژواک چیزی است که شما هستید. با فضای داخلی کاملاً انتخاب شده، چه تخته‌های کف و چه طاق‌های منحنی، خانه شما می‌تواند به خانه‌ای تبدیل شود که همیشه تصور می‌کردید. خانه‌های توسکانی صدها سال است که وجود داشته‌اند. این سبک در دهه 1600 در ایتالیا ایجاد شد و به‌آرامی راه خود را در سراسر جهان باز کرد. بخش بزرگی از طراحی خانه توسکانی ریشه در سادگی ظریف دارد. به نظر می‌رسد این خانه‌های کلاسیک راحتی روستایی یک خانه کشاورزی را به تصویر می‌کشند و آن را به ظرافت زندگی مدرن شهری تبدیل می‌کنند.

طرح اصلی این خانه‌ها از تپه‌های غوطه‌ور در ایتالیا می‌آید. این بدان معناست که انتخاب‌های معماری توسکانی اغلب از طبیعت با منحنی‌های گرد و زمینه ‌های طبیعی الهام گرفته شده‌اند و در عین حال با ظرافت و پیچیدگی همراه هستند. خانه‌های توسکانی معمولاً از تیرهای چوبی محکم و دیوارهای زیبای سنگ‌شسته استفاده می‌کنند. علاوه بر این، این اقلام روستایی با جنبه‌های ظریف تری مانند کفپوش مرمر و ملیله‌های غنی جفت می‌شوند. این ترکیب از عناصر حس راحتی و در عین حال کلاسی را برای هر مهمانی که از درب ورودی شما وارد می‌شود، بازتاب می‌دهد. هنگام بازسازی خانه خود به سبک توسکانی، همه چیز مهم است! از انتخاب سنگ‌ها گرفته تا پالت رنگ و پنجره‌ها، باید مطمئن شوید که چیزهایی را انتخاب می‌کنید که مکمل یکدیگر هستند و در عین حال فضای توسکانی را تقویت می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک توسکانی
تزیین خانه به سبک توسکانی
راهنمای سبک دکوراسیون توسکانی
ایده‌های تزئین توسکانی
طراحی داخلی توسکانی
طراحی با سلیقه به سبک توسکانی
خانه را به سبک توسکانی تغییر دهید
ارزیابی سبک توسکانی
درآمدی بر سبک مراکشی
طراحی داخلی به سبک مراکشی
پیشینه سبک مراکشی
پنج عنصر کلیدی سبک مراکشی
سبک مراکشی از منظر طراحان
سبک مدرن مراکشی در خانه
نمونه‌های سبک مراکشی
آشپزخانه مراکشی
فضای نشیمن مراکشی
تزئینات و اکسسوری‌های مراکشی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-622-5509-34-4
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک توسکانی + مراکشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.