معرفی و دانلود کتاب دکمه‌ای

عکس جلد کتاب دکمه‌ای
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکمه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکمه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکمه‌ای

سالی نیکولز، داستان‌نویس محبوب کودکان، در اثر تحسین‌شده‌ی مجله‌ی گاردین، کتاب دکمه‌ای، قوه‌ی تخیل و خلاقیت مخاطبان خود را به کار می‌اندازد. امروز اتفاقات تازه و جالبی در جنگل به راه افتاده؛ حیوانات دوست‌داشتنی به تازگی با دکمه‌های رنگارنگ در گوشه و کنار جنگل رو‌به‌رو شده‌اند. کسی نمی‌داند این دکمه‌ها اینجا چه‌کار می‌کنند؛ تا زمانی که یکی از آن‌ها تصمیم می‌گیرد یکی از دکمه‌ها را فشار دهد!

درباره‌‌ی کتاب دکمه‌ای

تا حالا به دنیای دکمه‌ها فکر کرده‌اید؟ این کوچولوهای فسقلی و رنگارنگ، ماجراها و داستان‌های زیادی برای گفتن دارند. شما هم یکی از جذاب‌ترین قصه‌های دکمه‌ای را در کتاب دکمه‌ای (The Button Book) بخوانید. این ماجرای خواندنی را سالی نیکولز (Sally Nicholls) برای بچه‌های کنجکاو و خلاق نوشته و بتان وولیون (Bethan Woollvin) نیز با قلم جادویی خود قصه‌ی آن را نقاشی کرده است.

داستان کتاب دکمه‌ای در یک جنگل زیبا و در میان حیوانات جورواجور آن روایت می‌شود. اما جنگل ماجرای ما، یک جنگل معمولی نیست. به‌نظر می‌رسد در گوشه‌وکنار درختان سرسبز این جنگل، دکمه‌های عجیب‌وغریبی پیدا می‌شود. حیوانات قصه، نمی‌دانند این دکمه‌ها از کجا سردرآورده‌اند. اما به‌نظر می‌رسد وقتی این دکمه‌ها را فشار می‌دهند، اتفاقات تازه و هیجان‌انگیزی رخ می‌دهد. پس بیایید با لاک‌پشت سبز، فیل دوست‌داشتنی، روباه و دیگر موجودات این جنگل خیالی همراه شویم تا ببینیم پشت هر دکمه چه ماجرایی در جریان است. کودک در حین شنیدن این قصه‌ی سرگرم‌کننده با رنگ‌های مختلف و تمایز آن‌ها با یکدیگر آشنا می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب دکمه‌ای

کتاب دکمه‌ای یک قصه‌ی خنده‌دار و مناسب برای اوقات آموزش و سرگرمی کودکان است. تصاویر دیدنی اثر در کنار روایت متفاوت و فانتزی آن می‌تواند دریچه‌ی نگاه بچه‌ها را به روی مفاهیم و موضوعات تازه‌ای بگشاید و خلاقیت ذهنی و قوه‌ی تخیل آن‌ها را پرورش دهد. این کتاب همچنین یک انتخاب عالی برای مرور در کنار هم‌سن‌وسالان و مطالعه در مهد‌کودک‌هاست. خوانندگان این کتاب می‌توانند با گفت‌وگو درباره‌ی ماجرای بامزه‌ی کتاب دکمه‌ای، ساعات شیرینی را کنار دوستان خود تجربه کنند و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. این کتاب محصولی از سال 2019 میلادی‌ست و نسخه‌ی فارسی آن ذیل مجموعه کتاب‌های من و سرگرمی در انتشارات پرتقال و با ترجمه‌ی آزاده کامیار به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی من و سرگرمی

«من و سرگرمی» یک مجموعه‌ی داستانی و آموزشی برای کودکان است که به قلم نویسندگان برگزیده‌ی دنیای ادبیات و با تلاش انتشارات پرتقال گردآوری شده. خوانندگان این مجموعه می‌توانند در هر قسمت آن با یک ماجرای بامزه و مهیج همراه شوند، تصویر‌سازی‌های زیبا و دیدنی تماشا کنند و در کنار آن با مفاهیم کاربردی و آموزنده آشنا شوند. «کتاب دکمه‌ای»، «لطفاً این کتاب را باز کن!»، «سنگ، کاغذ، قیچی» و «گریه نکن خرگوشی» نام برخی قسمت‌های این مجموعه است.

جوایز و افتخارات کتاب دکمه‌ای

  • در لیست بهترین کتاب‌ها برای کودکان به انتخاب نشریه‌ی گاردین، سال 2019؛
  • کتاب سال بنک استریت، سال 2021؛
  • نامزد جایزه‌ی کتاب تصویری CLEL Bell.

نکوداشت‌های کتاب دکمه‌ای

  • روایت ساده و صمیمی نویسنده و تصویر‌گری‌های کودکانه و رنگارنگ کتاب درنهایت به اثری سرگرم‌کننده تبدیل شده. کتابی که هم برای خانه و هم برای کتابخانه و کلاس درس قابل مطالعه است. (بررسی‌های Kirkus)
  • حتماً مورد علاقه‌ی شما قرار می‌گیرد. (بررسی تورنتو استارز)
  • کتاب دکمه‌ای نیز همانند دیگر آثار داستانی کودکان ثابت می‌کند که نویسندگان این ژانر ادبی نابغه هستند. (بررسی نیویورک تایمز)

کتاب دکمه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب خواندنی و تماشایی، اوقات سرگرم‌کننده‌ای برای کودکان گروه سنی 3 تا 5 سال می‌سازد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکمه‌ای
نویسنده
مترجمآزاده کامیار
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-638-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان سرگرم کننده کودک، کتاب‌های کودک 3 تا 5 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دکمه‌ای

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دکمه‌ای

برای دریافت کتاب دکمه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.