معرفی و دانلود کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4

عکس جلد کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4
قیمت:
۳۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4

کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4 نوشته‌ی آتوسا صالحی یکی از مجلدهای مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی است که با هدف تقویت مهارت خواندن دانش‌آموزان اول دبستانی طراحی و نگاشته شده است. داستان درباره‌ی جادوگر عصبانی و بداخلاقی است که یک‌بند نق می‌زند و گله و شکایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4

کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4 نوشته‌ی آتوسا صالحی و با تصاویر جذابی که توسط غزاله باروتیان آفریده شده‌اند، داستانی بامزه و جذاب را با هدف تقویت مهارت خواندن نوآموزان، روایت می‌کند. داستان درباره‌ی جادوگری بداخلاق و عصبانی است که از هیچ‌چیز دل خوشی ندارد و فقط از همه چیز شکایت می‌کند.

کتاب حاضر ویژگی‌هایی دارد که موجب می‌شود برای خوانندگان کلاس اولی مناسب و کاربردی به شمار رود. حروف و کلمات در این کتاب به شیوه‌ای خوانا نوشته و کلمات جدید حرکت‌گذاری شده‌اند. کتاب حاوی کلمه‌های تازه و متنوع است. جمله‌های کتاب نیز قدری طولانی‌تر هستند. این موارد روی هم رفته، کمک می‌کنند تا دانش‌آموز با کلمات بیشتری آشنا شود و در خواندن جملات جدید و بلندتر مهارت بیشتری کسب کند.

کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4 که توسط نشر افق به چاپ رسیده است، در چهارمین سطح مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی قرار دارد و بر اساس درس‌های 14 تا 18 کتاب فارسی اول دبستان طراحی و نوشته شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی

این مجموعه به هدف آموزش مؤثر و بهتر حروف الفبا به کلاس اوّلی‌ها طراحی شده است. در این مجموعه، به تألیف جمعی از نویسندگان بادانش در این زمینه، کتاب‌های داستانی رنگارنگ و هیجان‌انگیزی برای کودکان تدارک دیده شده است. این مجموعه متناسب و هماهنگ با دروسی که برای کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان طراحی شده، داستان‌های گوناگونی به نگارش درآورده است. هر داستان در زیر گروه سطح به‌خصوصی قرار می‌گیرد. شیوه‌ی نویسندگان این مجموعه به این شکل است که با حروفی داستان‌سرایی می‌کنند که کودک در مدرسه آموزش دیده است. هر کدام از کتاب‌های این مجموعه به پنج سطح تقسیم می‌شوند و هر کتاب به یک سطح مشخص اشاره دارد که براساس شماره‌ی دروس کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان است. به‌عنوان مثال سطح یک برای کودکانی‌ست که تا پایان درس شماره‌ی پنج آموزش دیده‌اند و سطح پنج برای آن‌هایی طراحی شده که تا آخر کتاب فارسی اوّل دبستان را در مدرسه یاد گرفته‌اند.

کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان اول دبستان که درس‌های 14 تا 18 کتاب درسی را تمام کرده‌اند و به دنبال تقویت مهارت خواندن هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4 می‌خوانیم

جادوگر جنگولکچی داد زد: بله؟ چه چیزی گفتی؟

عصای همه‌کاره‌چی یک قدم عقب رفت و یواش گفت: هیچی! خواستم بگویم می‌دانی اگر عصای همه‌کاره‌چی و دوست‌هایش به دستورهای تو گوش نکنند چه بلایی سرت می‌آید؟

جادوگر ابروهایش را بالا داد و داد زد: چه چیزها! تو فکر کردی چه کسی هستی؟

و از تختخوابش بیرون جست و عصای همه‌کاره‌چی را پرت کرد بالای کمد و گفت: زود باش از من معذرت بخواه!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-353863-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4

برای دریافت کتاب جادوگر جنگولکچی - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.