معرفی و دانلود کتاب ترانه‌های نیایش 3: خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟

عکس جلد کتاب ترانه‌های نیایش 3: خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟
قیمت:
۳۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترانه‌های نیایش 3: خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترانه‌های نیایش 3: خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترانه‌های نیایش 3: خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟

کتاب خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟ سروده‌ی مصطفی رحماندوست، کتابی درباره‌ی نیایش و رازونیاز با پروردگار است. در این جلد از مجموعه کتاب‌های ترانه‌های نیایش، مصطفی رحماندوست با زبانی کودکانه و لحنی آهنگین با پروردگار خود صحبت کرده و خواسته‌ی خود را از او طلب می‌کند.

کتاب خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟

دعا و نیایش به محضر پروردگار امری است که در هر سنی، با هر شرایط و هر سطح سوادی اتفاق می‌افتد. افراد در زمان شادی، ناراحتی، استیصال و آسودگی به محضر خدای خود دعا می‌کنند، خواسته‌های خود را از او طلب می‌کنند، حرف‌ها و مشکلات و ناراحتی‌های خود را با او در میان می‌گذارند و او را به‌خاطر نعمت‌هایی که در اختیارشان قرار داده شکر می‌کنند.

گرچه دعا کردن آداب خاص خودش را دارد؛ اما این بدان معنا نیست که افراد نمی‌توانند به زبان دلخواه خود با خالقشان صحبت کنند. بهتر است که کودکان از همان دوران کودکی بیاموزند که در هر حالتی با خدای خود رازونیاز کنند و همه‌چیز را از او بخواهند.

اما چطور می‌توان این را به کودکان آموخت؟ چطور می‌توان دعا و نیایش کردن را به کودکان یاد داد؟ چطور می‌توان آن‌ها را به این کار عادت داد؟

کتاب خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟ نوشته‌ی مصطفی رحماندوست به همین هدف، به رشته‌ی تحریر درآمده است. این کتاب شامل نیایش‌ها و دعاهای کودکانه است که به زبان شعر بیان شده. در مصطفی رحماندوست در هرکدام از اشعار این کتاب، با زبانی دلنشین و آهنگین با خدای مهربان و بزرگ صحبت کرده و او را به‌خاطر نعمت‌هایش شکر کرده و با زبانی کودکانه حاجت‌های خود را از او خواسته است. کتاب خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟ تصاویر بسیار زیبا و رنگارنگ و دلنشینی دارد که می‌تواند در کنار اشعار کتاب، توجه کودکان را به خود جلب کرده و آن‌ها را برای ادامه دادن کتاب ترغیب کند.

یکی از نکات مثبت این کتاب، متن ساده‌ی آن است به‌طوری‌که خواندن آن برای کودکانی که به‌تازگی خواندن و نوشتن آموخته‌اند نیز ممکن است و می‌تواند لذت‌بخش باشد. این کتاب توسط انتشارات افق به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های ترانه‌های نیایش

ترانه‌های نیایش مجموعه کتابی ده جلدی است که توسط انتشارات افق چاپ و منتشر شده است. این مجموعه کتاب کودکانه با زبان شعر درباره‌ی مفاهیمی همچون عشق به پروردگار، شکرگزاری، مهربانی و... سخن می‌گوید. از دیگر کتاب‌های این مجموعه می‌توان به «خدا را خیلی دوست دارم»، «تو این هوا چایی داغ می‌چسبه، صدای قارقار کلاغ می‌چسبه»، و... اشاره کرد. هر جلد از این مجموعه توسط یک شاعر یا نویسنده به رشته‌ی تحریر درآمده است.

کتاب خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 9 سال جالب و آموزنده خواهد بود.

در بخشی از کتاب ترانه‌های نیایش 3: خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟ می‌خوانیم

پایین و بالا می‌گردن
دیدنی نیستن اما
مثل ماها می‌گردن
هزار هزار فرشته‌ی خوب خدا
دور و بر ما آدما می‌گردن
فرشته‌های مهربون
کاش شما رو می‌دیدم
پر می‌کشیدم با شما
تا خونه‌ی ستاره‌ها
به اون بالا بالاها می‌رسیدم

فهرست مطالب کتاب

عروسک من بخند
دل مامان تنگ شده
قهقهه‌ی دوچرخه
توپ قشنگم
بازی و درس و تخته
گل خوشبو
جیک‌جیک‌تون قشنگه
خونه‌ی خنده
این‌جوری بهتر می‌شه
مادر بهار
فرشته‌ی خوب خدا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترانه‌های نیایش 3: خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات15
زبانفارسی
شابک978-600-353-359-2
موضوع کتابکتاب شعر کودک، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ترانه‌های نیایش 3: خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟

برای دریافت کتاب ترانه‌های نیایش 3: خدای من، خدا جون! پس کی می‌آد باباجون؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.