معرفی و دانلود کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره

عکس جلد کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره

کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره، با ترانه‌های شادی از مصطفی رحماندوست و تصاویری رنگارنگ و زیبا از رؤیا بیژنی، کتابی آموزشی برای خردسالان است. این عنوان، از مجموعه‌ی ترانه‌های ایمنی، کودکان را با چاقو، و راه‌های ایمن و ناایمن استفاده از آن آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره

چاقو یکی از وسایل بسیار خطرناکی است که در هر خانه‌ای وجود دارد و کودکان باید یاد بگیرند که به آن به‌هیچ‌وجه دست نزنند. ممکن است کودکان این نکته را جدی نگیرند و شروع به بازی با چاقو کنند. آن وقت است که خطرات جدی تهدیدشان می‌کند. اما امان از وقتی که بخواهید چاقو را از دستان یک کودک خردسال بیرون بیاورید. شاید یکی از شعرهای قشنگ و ریتمیک کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره، به دادتان برسد و با لحن لطیف مصطفی رحماندوست به کودک یادآوری کند که چاقو چقدر خطرناک است.

کتاب کودک ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره، به کودکان خردسال راه درست استفاده از چاقو را نشان می‌دهد و کمکشان می‌کند موضوع خطرناک بودن چاقو را درک کنند. ترانه‌های این کتاب، به‌قدری شاد و جذاب هستند که فقط با یک‌بار خواندن کتاب، آن را به کتاب موردعلاقه‌ی کودکان تبدیل می‌کند و با اصرارهای زیاد بچه‌ها، مجبور به خواندن چندباره‌ی کتاب می‌شوید. آن وقت است که کل اعضای خانواده، شعرها را از بر می‌شوند. تصاویر کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره، را رؤیا بیژنی ساخته است. این تصاویر به‌قدری رنگارنگ و زیبایند که ممکن است کودکان را دقایق طولانی محو خود کنند.

کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره، دومین کتاب از مجموعه‌ی ترانه‌های ایمنی نشر افق است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ترانه‌های ایمنی

مجموعه‌ی ترانه‌های ایمنی، مجموعه‌ای از سه کتاب شاد و جذاب برای خردسالان است که در هر جلد یکی از خطرناک‌ترین اما رایج‌ترین وسایل منزل را به بچه‌ها معرفی می‌کند و نحوه‌ی استفاده‌ی ایمن از این وسایل را با مثال برایشان توضیح می‌دهد. کتاب گل چی شده؟ قیچی شده، کتاب چاقو تو آشپزخونه گرم کاره اون جا که باشه خطری نداره و کتاب سوزن ورپریده دست منو بریده! سه عنوان این مجموعه است. ترانه‌های خواندنی این مجموعه، کاری است از مصطفی رحماندوست و تصویرهای رنگارنگ آن را هم ر‌ؤیا بیژنی ساخته است. این مجموعه را نشر افق، به چاپ رسانده است.

کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره برای خردسالان بالای 3 سال جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره می‌خوانیم

چاقوی تیز ما کو؟
چاقو تو دست قصابه
باهاش داره گوشت می‌بُره
مشتری گوشت‌رو می‌خره
میپزه، هام‌هام می‌خوره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-369-627-6
موضوع کتابکتاب شعر کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره

برای دریافت کتاب ترانه‌های ایمنی 2: چاقو تو آشپزخونه گرم کاره، اون جا که باشه خطری نداره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.