معرفی و دانلود کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده!

عکس جلد کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده!
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده!

کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده! کتاب کودکانه‌ی شادی است با شعرهای مصطفی رحماندوست که تصاویر رنگارنگ آن را رؤیا بیژنی طراحی کرده است. این کتاب، از مجموعه‌ی ترانه‌های ایمنی، به کودکان طریقه‌ی استفاده‌ی ایمن و ناایمن از قیچی را آموزش می‌دهد و برای خردسالان بالای 3 سال بسیار جذاب است.

درباره‌ی کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده!

قیچی یکی از وسایلی است که بچه‌های خردسال و نوپا، عاشقش هستند. قیچی جذاب است. می‌توان به‌راحتی هر چیزی را با آن برید. اگر بچه‌ی کوچک داشته باشید، احتمالاً تجربه‌های تلخی با قیچی دارید. کافی است یک آن سرتان را برگردانید تا وروجکتان، آرایشگر بشود و به آنی، چتری‌های قشنگش را مدل بدهد. یا از گل پیراهن زیبایتان خوشش بیاید و در یک لحظه آن را برای خودش جدا کند. به‌خاطر همین، خواندن کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده! برای خردسالان، از واجبات است. این کتاب، با شعرهایی بسیار شاد و پرنشاط از مصطفی رحماندوست، نکات ایمنی استفاده از قیچی را به خردسالان می‌آموزد و تکرار این نکات را برای شما و کودکتان به یک بازی تبدیل می‌کند.

مصطفی رحماندوست، به شعرهای ساده و جذابش برای کودکان معروف است. ترانه‌های رحماندوست در کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده! باعث می‌شود خردسالان، با چند بار خواندن کتاب، با شما هم‌آواز شوند و با شور و اشتیاق خاصی نکاتی که می‌خواهید یاد بگیرند را با صدای بلند بخوانند. تصاویر کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده! را نیز رؤیا بیژنی، با سلیقه‌ی خاصی، بسیار رنگارنگ، زیبا و درعین‌حال بانمک طراحی کرده است. طوری که خردسالان را دقایق طولانی پای کتاب نگه می‌دارد.

کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده! را نشر افق در مجموعه‌ی ترانه‌های ایمنی، به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ترانه‌های ایمنی

مجموعه‌ی ترانه‌های ایمنی، مجموعه‌ای از سه کتاب شاد و جذاب برای خردسالان است که در هر جلد یکی از خطرناک‌ترین اما رایج‌ترین وسایل منزل را به بچه‌ها معرفی می‌کند و نحوه‌ی استفاده‌ی ایمن از این وسایل را با مثال برایشان توضیح می‌دهد. کتاب گل چی شده؟ قیچی شده، کتاب چاقو تو آشپزخونه گرم کاره اون جا که باشه خطری نداره و کتاب سوزن ورپریده دست منو بریده! سه عنوان این مجموعه است. ترانه‌های خواندنی این مجموعه، کاری است از مصطفی رحماندوست و تصویرهای رنگارنگ آن را هم ر‌ؤیا بیژنی ساخته است. این مجموعه را نشر افق، به چاپ رسانده است.

کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده! برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده! برای کودکان 3 تا 6 سال جذاب است.

در بخشی از کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده! می‌خوانیم

دامن خوشگلش را
وای وای وای، چه کارها!
دامن پاره پاره
زشته و بی‌قواره
دامن دخترک دیگه خرابه
دامن بیچاره دلش کبابه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده!
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-369-626-9
موضوع کتابکتاب شعر کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده!

برای دریافت کتاب ترانه‌های ایمنی 1: گل چی شده؟ قیچی شده! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.