معرفی و دانلود کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی)

عکس جلد کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی)
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی)

افراد بسیاری هستند که روش مشخص و مطمئنی برای انجام معامله در بازارهای مالی در اختیار ندارند. به‌همین‌منظور پدرام بوربور در کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی) ما را با روش‌های جدید برای انجام معامله‌های موفق و سودآور آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی)

بازارهای مالی مکان‌هایی هستند که در آن‌ها افراد، شرکت‌ها و دولت‌ها می‌توانند دارایی‌های مالی مانند سهام، اوراق قرضه، کالاها و ارزها را خریدوفروش کنند. این بازارها به تخصیص منابع مالی و تسهیل تجارت کمک می‌کنند و شامل بازارهای سرمایه، بازارهای کالایی و بازارهای ارزی هستند. بازارهای رمزارز که گاهی اوقات به‌عنوان بازارهای ارزهای دیجیتا هم شناخته می‌شوند، پلتفرم‌هایی هستند که در آن‌ها می‌توان رمزارزهایی مانند بیت‌کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال را خریدوفروش کرد. برای ورود به این بازارها و معامله در آن‌ها به شناخت و تحلیل درستی از سازوکارهایشان نیاز داریم.

پدرام بوربور در کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی) ما را با یک روش جدید برای بررسی و پیش‌بینی رفتار بازارهای مالی آشنا می‌کند. تحلیل تکنیکال یک روش محبوب برای شناخت سازوکارهای بازارهای مالی است که بر اساس الگوهای قیمتی و حجم معاملات تاریخی سهام یا دارایی‌های دیگر انجام می‌شود. ما در کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی ضمن آشنایی با اصول یک معامله‌ی موفق، نسبت‌به ویژگی‌های یک تحلیل درست هم شناخت پیدا می‌کنیم. ویژگی‌هایی مثل دقت، سادگی، قابل اعتماد بودن، تکرارپذیری، مدیریت ریسک و غیره.

پدرام بوربور معتقد است بسیاری از افراد که نگران ضرر مالی هستند یا به‌دلیل عدم دانش کافی در مورد نحوه‌ی کارکرد بازارها و استرتژی‌های معاملاتی از ورود به بازارهای مالی ممانعت می‌کنند، اگر یک شیوه‌ی مطمئن و درستی را برای معاملات خود برگزینند، می‌توانند با حفظ سرمایه و اطمینان از سودآوری پا در این عرصه گذارند.

کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی با شیوه‌ای جدید و ظریف به بازارهای مالی نگاه می‌کند و به ما می‌آموزد که چگونه رفتار بازارهای مالی را پیش‌بینی و نقاط ورود و خروج مطلوب به بازار و همچنین موقعیت‌های خریدوفروش را شناسایی کنیم. بسیاری از افراد که در گذشته تجربیات منفی‌ای از سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی یا رمزارزها داشته‌اند، می‌دانند که بازارهای مالی می‌توانند بسیار نوسانی باشند و این تغییراتِ قیمتیِ ناگهانی اغلب دلهره‌آور هستند. پدرام بوربور در کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی) به بیان نکات لازم و کلیدی می‌پردازد که به افراد کمک می‌کند تا تصمیمات معاملاتی بهتری بگیرند، از دام‌های رایج در بازارهای مالی دوری کرده و با تصمیم‌گیریِ آگاهانه از فرصت‌های موجود در بازارهای مالی و بازار رمزارزها به‌درستی استفاده کنند.

کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی) به نویسندگی پدرام بوربور توسط موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسیده است.

کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی) مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند برای افرادی که به یک روش کارآمد، کلی و مفید برای معاملاتشان نرسیده‌اند و به‌دنبال درک بهتر بازارها و استفاده از داده‌ها برای پیش‌بینی حرکات آتی قیمت‌ها هستند مناسب باشد.

در بخشی از کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی) می‌خوانیم

تعیین ناحیه حمایت و ناحیه مقاومت جزو ابتدایی‌ترین و درعین‌حال پراهمیت‌ترین نکاتی است که در تحلیل تکنیکال به آن نیاز خواهید داشت. افت‌وخیز قیمت یک رمزارز به نبرد بین خریداران و فروشندگان بستگی دارد. فشار خریداران، قیمت ارز را به سمت بالا و فشار فروشندگان قیمت ارز را به سمت پایین هدایت خواهد کرد و این امر به سطوح حمایت و مقاومت در تحلیل تکنیکال اشاره می‌کند.

هرگاه ارز روی ناحیه‌ی حمایتی قرار بگیرد خریداران کنترل قیمت را در دست می‌گیرند و قیمت را بالا می‌کشند و زمانی که به ناحیه‌ی مقاومت ارز نزدیک می‌شویم، فروشندگان بر بازار مسلط می‌شوند و قیمت را پایین می‌کشند. به عبارتی منظور از حمایت، محدوده قیمتی است که در آن تمایل به خرید یا تقاضا به‌اندازه کافی قوی است و بر فشار فروش فروشندگان غلبه می‌کند؛ اما مقاومت برعکس حمایت است و به محدوده قیمتی گفته می‌شود که در آن فشار عرضه بر تقاضا غلبه می‌کند. ترسیم خطوط حمایت و مقاومت در چارت بسیار ساده است، کافی است برای رسم حمایت یک کف قیمتی را انتخاب کنید و سپس از این نقطه به سایر نقاط کمینه قیمت، خطی را رسم کنید، فقط باید دقت کنید که این خط نباید نمودار را با چند کندل قطع نماید و نحوه‌ی رسم مقاومت هم دقیقا به همین صورت است با این تفاوت که در این حالت، بیشینه‌های قیمت را به یکدیگر متصل می‌نمایید؛ خطوط حمایت و مقاومت به دو دسته‌ی استاتیک و دینامیک تقسیم می‌شوند. سطوح استاتیک سطوح افقی و با شیبی نزدیک به صفر هستند که قیمت در گذشته به این محدوده‌ها واکنش نشان داده است. سطوح دینامیک سطوحی شیب‌دار هستند که به سقف و کف‌های قیمت متصل می‌شود و در صعود و نزول بازار، قیمت ارز به این سطوح واکنش نشان می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
پیشگفتار
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: الگوهای کندل استیک
فصل سوم: ترسیم نمودار روند صعودی و نزولی
فصل چهارم: ترسیم کانال حرکتی قیمت‌ها
فصل پنجم: حمایت و مقاومت قیمت
فصل ششم: مفهوم حجم معاملات و حجم ناگهانی در سقف و کف نمودارها
فصل هفتم: الگوهای ادامه‌دهنده و الگوهای بازگشتی روند
فصل هشتم: اندیکاتورها
فصل نهم: سطوح فیبوناچی
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی)
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات111
زبانفارسی
شابک978-622-218-577-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی)

برای دریافت کتاب تحلیل تکنیکال کاربردی (ویژه بازار رمز ارزها و سایر بازارهای مالی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.