معرفی و دانلود کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس

عکس جلد کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس
قیمت:
۱۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس

پروفسور علی صنایعی در کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس، دروازه‌های تازه‌ای از این دانش پراستفاده را به روی خوانندگان خود می‌گشاید. این کتاب شامل مباحث مهمی ازجمله، معرفی بازار‌های الکترونیکی به‌ویژه بازار B2B، سیستم زنجیره‌ی تأمین الکترونیک و سیستم‌های پرداخت الکترونیک است. امنیت در تجارت الکترونیک، تجارت سیار و تجارت فراگیر از دیگر موضوعات جذاب و پرکاربردی‌ست که در این اثر خواهیم خواند.

درباره‌‌ی کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس

استادْ تمام دانشگاه اصفهان، پروفسور علی صنایعی در تازه‌ترین اثر خود یعنی کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس، خوانندگان علاقه‌مند به موضوع تجارت الکترونیک را با الفبای این دانش گسترده و کاربردی آشنا می‌کند.

با ظهور فناوری اینترنت، نظام مبادلات اقتصادی با انقلابی وسیع و تکان‌دهنده رو‌به‌رو شد. سیستم‌های الکترونیکی، در سال‌های گذشته نقش راه ابریشم را در بازار خرید و فروش‌های جهانی ایفا می‌کنند و حرف اول را در زمینه‌ی تبادل محصولات و خدمات می‌زنند. در کنار این موضوع، مفاهیم تازه‌ای همچون بازاریابی اینترنتی، مدیریت زنجیره‌ی تأمین و سیستم‌های جمع‌آوری داده نیز شکل گرفته و می‌توان گفت هرروز نیز بر دامنه‌ی موضوعات مرتبط با دانش تجارت الکترونیک افزوده می‌شود. کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس، راهنمای جامع و تخصصی شما برای آشنایی با مبانی و مفاهیم مهم در عرصه‌ی تجارت الکترونیک است. این کتاب به علاقه‌مندانی که قرار است تازه با مبانی این حوزه آشنا شوند کمک می‌کند تا پایه‌های اطلاعاتی قوی و محکمی بنا کنند. درس‌نامه‌های این اثر همچنین به یاری دانش‌جویان رشته‌های اقتصاد و مهندسی فناوری اطلاعات می‌آید تا دانسته‌های خود را در رابطه با قابلیت‌های حوزه‌ی متاورس در تجارت الکترونیک تقویت کنند.

معرفی و دانلود کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس

برای رسیدن به این هدف، نویسنده سخن خود را با شرح خلاصه‌ای از مبانی تجارت الکترونیک و زیرساخت‌های آن آغاز می‌کند. مخاطب در این بخش همچنین با ساختار توسعه‌ی کاربرد‌های تجارت الکترونیک و انواع بازار‌های الکترونیک آشنا خواهد شد. فصل بعدی کتاب به تجارت B2B یا خرید و فروش محصولات و خدمات بین شرکت‌ها اختصاص دارد. همچنین نویسنده بخش دیگری از اثر خود را به مبحث مهم زنجیره‌ی تأمین الکترونیکی و سیستم‌های پرداخت در بازار الکترونیکی اختصاص داده است. همان‌طورکه می‌دانیم، همگام با گسترده‌ شدن ابعاد تجارت الکترونیک، بحث سودجویی و استفاده‌ی غیرقانونی از داده‌ها نیز روند رو‌به‌رشدی پیدا خواهد کرد. به همین دلیل، صحبت از امنیت تجارت الکترونیک نیز یکی از مباحث پراهمیت این حوزه است که در این اثر پرفایده نیز به آن برمی‌خوریم. بیمه‌ی الکترونیک، کسب‌وکار‌های تازه‌ی الکترونیکی، تجارت سیار، تجارت اجتماعی و تجارت اینترنتی نیز گوشه‌ای از موضوعات داغ و جذابی‌ست که در بخش‌های مختلف کتاب مرور می‌شوند.

اما از مهم‌ترین مباحث نوظهور در عرصه‌ی تجارت الکترونیک، عصر متاورس و تأثیر آن بر داد‌وستد‌های الکترونیکی‌ست. نویسنده‌ی کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس، فصل پایانی اثر خود را به‌طور کامل به این موضوع اختصاص داده و خوانندگان را با مبانی متاورس، ویژگی‌ها، مزایا و چالش‌ها و همچنین آینده‌ی حضور متاورس در بازاریابی دیجیتال آشنا می‌کند. گفتنی‌ست که مؤلف این کتاب یعنی دکتر علی صنایعی همچنین نویسنده‌ی اولین کتاب در حوزه‌ی تجارت الکترونیک در ایران است؛ او اثر تازه‌ی خود را با هم‌یاری ناشر کتاب‌های آموزش تخصصی، موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست علاقه‌مندان می‌رساند.

کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌جویان ارشد و دکتری در رشته‌های تجارت الکترونیک، اقتصاد و همچنین مهندسی فناوری اطلاعات مخاطبان اصلی این اثر هستند. همچنین علاقه‌مندان به مطالعه‌ در حوزه‌ی تجارت الکترونیک می‌توانند از مباحث کاربردی این کتاب بهره ببرند.

در بخشی از کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس می‌خوانیم

عامل مهم دیگر از ارزش اقتصادی، شناسایی مناسب‌ترین مدل درآمد برای بازارهای الکترونیکی در محیط آنلاین است. پس از تشکیل طرح با ارزشی که برای مشتریان هدف جاذبه دارد، بازار الکترونیکی نیاز دارد که شیوه‌ی هزینه‌کردن برای مشتریان جهت تحقق آن طرح را تهیه کند. بازارهای الکترونیکی عموماً این کار را از طریق انواع مختلفی از دستمزدها انجام می‌دهند. برخی از مثال‌ها عبارتند از هزینه‌ی معامله‌ی خریداران یا تأمین‌کنندگان (مثلاً هزینه‌های کمیسیون)، حق اشتراک خریداران یا تأمین‌کنندگان (برای مثال هزینه‌ی نصب تابلوی مغازه یا هزینه‌ی دسترسی به اطلاعات)، هزینه‌ی مجوز (برای نمونه هزینه‌ی اجازه‌ی استفاده از نرم‌افزار و سایر خدمات (برای مثال، چک‌های اعتباری، هزینه‌های لجستیک و اجرا). در یک مدل مناسب درآمد فروش، شناخت مشتری، کلید تصمیم‌گیری است. برای مدل درآمد فروش، باید انواع مختلف از مشتریان را در نظر گرفت و در صورت امکان از قیمت‌هایی استفاده کرد که با بخش مشتریان هدف مورد نظر تناسب داشته باشد. مدل درآمد فروشی که به‌خوبی برنامه‌ریزی شده باشد نیازمند آن نیز است که همه‌ی رقبای موجود در بازارهای الکترونیکی را در نظر گیرد. این رقابت می‌تواند وقفه در قیمت‌گذاری را به‌شدت محدود کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مبانی نظری تجارت الکترونیکی
فصل 2: زیرساخت‌های تجارت الکترونیکی
فصل 3: بازارهای الکترونیکی
فصل 4: B2B تجارت الکترونیکی
فصل 5: مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی
فصل 6: سیستم‌های پرداخت الکترونیکی
فصل 7: امنیت تجارت الکترونیک
فصل 8: تجارت سیار
فصل 9: آموزش الکترونیکی
فصل 10: آینده بیمه الکترونیکی
فصل 11: تجارت اجتماعی و کشورهای در حال توسعه
فصل 12: تجارت اینترنتی، ظهور عصر جدید تجارت الکترونیکی
فصل 13: کسب‌وکارهای الکترونیکی جدید، استارتاپ‌ها و فناوری‌های آن
فصل 14: اینترنت اشیاء
فصل 15: تجارت فراگیر
فصل 16: متاورس، عصر آینده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات275
زبانفارسی
شابک978-622-218-628-9
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس

برای دریافت کتاب تجارت الکترونیکی با رویکرد مدیریتی و تاکید بر متاورس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.