معرفی و دانلود کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی

عکس جلد کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی

فناوری نوین و امکاناتی که تکنولوژی در اختیار انسان قرار می‌دهد، به سهولت انجام پروژه‌های تجاری کمک می‌کند. کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی نوشته‌ی محمدآریا رضائی مطالب مفیدی درباره‌ی استفاده از تکنولوژی در جهت بهبود روند فروش ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی

نیروهای سازمانی و کارمندان فروش در شرکت‌های تجاری همواره به دنبال روش‌های تازه‌ای هستند تا ارائه‌ی خدمات به مشتری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بالاترین میزان سودآوری انجام دهند. این موضوع به کارکنان کمک می‌کند تا انرژی خود را در ارتباطی بهتر با مشتری ذخیره کرده و به روند کار سازمان یا شرکت تجاری کمک کنند. کتاب تأثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی نوشته‌ی محمدآریا رضائی به مخاطب کمک می‌کند تا روش‌های تازه‌ای برای رشد میزان فروش و ارائه‌ی خدمات به مشتری را در اختیار داشته باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رشد روزافزون امکانات در دنیای فناوری دیجیتال، کار شرکت‌های بازرگانی در جهت ارتباط با مشتری و عرضه‌ی کالا به‌صورت انبوه ارتقا یافته است و مشتریان نیز از کیفیت ارسال و تحویل کالا رضایت بیشتری نسبت به گذشته دارند. چرا که روش‌های سنتی در ارائه‌ی خدمات به مشتری هم به صرف هزینه‌های زیاد می‌انجامید و نیز باعث اتلاف انرژی زیاد می‌شد. محمدآریا رضائی در کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی، مفاهیم و اصول بنیادی فروش را با نگاهی به مدل TAM که یکی از روش‌های علمی و کارآمد در موقعیت‌های مهم تجاری است، مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی

در کتاب تأثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی مخاطب می‌آموزد که چگونه از تکنولوژی اتوماسیون برای ارتباط با مشتری و فروش کالا استفاده کند. در این کتاب برای دست‌یابی مخاطب به روشی بهتر در جهت ارائه‌ی خدمات، آشنایی با مدل TAM پیشنهاد شده است. نویسنده‌ی این کتاب با بهره‌گیری از تحلیلی روشن و شفاف امکانات این مدل و موارد مورداستفاده‌ی آن را برای مدیران شرکت‌ها و افرادی که قصد ارتقاء کسب‌وکار خود را دارند، توضیح داده است.

TAM یکی از روش‌های ارزیابی کیفیت عملکرد کاربران در زمینه‌ی استفاده از امکانات تکنولوژی و نرم‌افزارهای برنامه‌نویسی شده است و به صورت کلی به مفاهیمی مربوط است که پذیرش فناوری را تشریح می‌کنند. اپلیکیشن‌ها، برنامه‌های کامپیوتری، نرم‌افزارهای فروش و سیستم‌های شبکه‌ایِ بازاریابی از جمله ابزارهایی تکنولوژیکی هستند که سهولت کار را برای کاربران فراهم می‌سازند. در مدل TAM ضرورت استفاده از این ابزارها بررسی شده و نیاز کاربران در جهت رفع مشکلات و موانع شناسایی می‌شود. کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی به‌خوبی این موضوع را توضیح می‌دهد که چگونه مدل TAM به مدیران تجاری و کارشناسان مدیریت بازرگانی کمک می‌کند تا به این پرسش پاسخ دهند که چرا کاربران از امکانات و ابزارهای هوشمند استفاده می‌کنند؟

کتاب تأثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی نوشته‌ی محمدآریا رضائی شامل سه فصل می‌باشد. فصل اول این کتاب به تشریح و بررسی مفاهیم اولیه‌ی مربوط به اتوماسیون‌ها و مدل TAM اختصاص دارد. در این فصل مخاطب می‌تواند روش‌های اشتراک بهینه‌سازی‌شده‌ی محصول در اتوماسیون‌های پیشرفته و با استفاده از ابزارهای تکنولوژی را شناسایی کند. در فصل دوم کتاب جایگاه تکنولوژی اتوماسیون فروش ارزیابی شده و مدیریت ارتباط با مشتری از جنبه‌های مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد. در فصل سوم این کتاب پیشنهادهایی اجرایی در جهت به‌کارگیری صحیح نکات آموزشی کتاب ارائه شده است تا مخاطب برای ارتقا کیفیت کار خود در کسب‌وکار مورد نظرش موفق عمل کند.

کتاب تأثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی نوشته‌ی محمدآریا رضائی توسط انتشارات نظری منتشر شده است.

کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های بازاریابی و فروش مناسب است. همچنین مدیران شرکت‌ها و صاحبان مشاغل نیز می‌توانند از مطالب این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی می‌خوانیم

شرکت‌ها دیگر سعی نمی‌کنند یک محصول را تا جای ممکن به تعداد زیادی از مشتریان بفروشند، بلکه آن‌ها در تلاش‌اند که به یک مشتری، تعداد زیادی از محصولات ممکن را بفروشند. بخش بازاریابی این توانایی را پیدا کرده است که با کمک فن آوری‌های مدیریت ارتباط با مشتری به جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل اطلاعات مشتریان بپردازد.

ایجادکننده لیست: ایجادکنندگان لیست اطلاعات مشتری را از منابع مختلف جمع‌آوری نمود و بر اساس معاملات مختلف بازاریابی بخش‌بندی می‌کنند. منابع اطلاعات شامل بازدیدکنندگان وب‌سایت، پرسش‌نامه‌های وب‌سایت، پرسش‌های آنلاین و آفلاین لیست مشتریان کنونی و غیره می‌باشد. بعد از جمع‌آوری لیست مشتریان، سازمان می‌تواند باتوجه‌به معیاری که دارد به فیلتر کردن و گروه‌بندی کردن مشتریان بالقوه خود بپردازد.

مدیریت فعالیت‌ها: سیستم‌های مدیریت فعالیت‌ها، کاربران را از طریق بازاریابی در حال اجرا که تعریف، طراحی، برنامه‌ریزی، بخش‌بندی و تجزیه و تحلیل را شامل می‌شود هدایت می‌کند. این سیستم‌های پیشرفته حتی این توانایی را دارند که نتایج کمی نرخ بازگشت سرمایه را برای هر فعالیت محاسبه کنند و نتایج آن‌ها را به‌منظور تجزیه‌وتحلیل و درک چگونگی فعالیت‌های آتی به کار گیرد.

در حین فروش و پس از فروش: دو استراتژی مهم که فعالیت‌های بازاریابی را توسعه می‌دهد استراتژی‌های در حین فروش و پس از فروش می‌باشند. استراتژی در حین فروش به معنی فروختن خدمات یا محصولات اضافی به یک مشتری می‌باشد. به‌عنوان‌مثال، مک‌دونالد، فعالیت‌های بعد از فروش خود را با پرسیدن از مشتریان به‌منظور درخواست آن‌ها برای وعده‌های غذایی بزرگ‌تر انجام می‌دهد. سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری، تمامی انواع اطلاعات درباره مشتریان را در اختیار بخش‌های بازاریابی قرار می‌دهد و از این طریق به آن‌ها کمک می‌کند تا فعالیت‌های بازاریابی در حین و پس از فروش خود را مشخص نمایند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مؤلف
چکیده
فصل اول: آشنایی با مفاهیم کلی
فصل دوم: جایگاه تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش
فصل سوم: نتایج و پیشنهادها
پیشنهادهایی برای پژوهشگران آتی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-622-209-959-6
موضوع کتابکتاب‌های B2C
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی

برای دریافت کتاب تاثیر استفاده از تکنولوژی اتوماسیون نیروی فروش بر پذیرش مشتریان براساس مدل TAM در صنایع غذایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.