معرفی و دانلود کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی: نظریه‌ها، اصلاحات و مطالعات موردی

برای دانلود قانونی کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی: نظریه‌ها، اصلاحات و مطالعات موردی

فناوری بلاک چین و کاربردهای بالقوه‌ی آن در دولت دیجیتال و بخش عمومی، مبحثی است که در کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی نوشته‌ی هانس یوخن شول، مانوئل پدرو روزدریگز بولیوار و کریستوفر جی ردیک بررسی می‌شود. این اثر در حوزه‌ی کتاب‌های تجارت الکترونیک قرار می‌گیرد.

درباره‌ی کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی

بلاک‌چین‌ها در سیستم‌های ارز دیجیتال،‌ مانند بیت کوین، نقشی حیاتی در حفظ رکوردهای ایمن و غیرمتمرکز تراکنش‌ها دارند. در کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی (‌Blockchain and the Public Sector) نوشته‌ی هانس یوخن شول (Hans Jochen Scholl)، مانوئل پدرو روزدریگز بولیوار (Manuel Pedro Rodríguez-Bolívar) و کریستوفر جی ردیک (Christopher G. Reddick)، کاربردهای جالبی از به‌کارگیری بلاک چین در حوزه‌های مختلف مدیریت عمومی مانند قراردادهای هوشمند، احراز هویت، بانک‌داری، مدیریت پناهندگان و... معرفی می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی

هانس یوخن شول، مانوئل پدرو روزدریگز بولیوار و کریستوفر جی ردیک در کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی، خواننده را با کاربردهای تحول‌آفرین بلاک چین در مدیریت دولتی و عمومی آشنا می‌کند تا برای انجام پژوهش‌های کاربردی و پروژه‌های عملیاتی، چشم‌انداز تازه‌ای به آن‌ها بدهد. برای توضیح بیشتر می‌توان گفت فناوری بلاک چین با زیرساخت قوی و سیستم ثبت ضمیمه، به‌طور فزاینده‌ای در بخش عمومی به‌کار گرفته می‌شود؛ به‌ویژه زمانی که اعتماد و امنیت اهمیت به‌سزایی دارد.

کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی که محققان و متخصصان برجسته‌ای آن را نوشته‌اند، چالش‌ها، مزایا، مقررات، چارچوب‌ها، طبقه‌بندی‌ها و کاربردهای فناوری بلاک چین را در حوزه‌ی عمومی ارائه می‌دهد. به‌ویژه این کتاب پیاده‌سازی فناوری‌های بلاک چین و اصلاحات بالقوه‌ای را که می‌تواند به همراه داشته باشد، تحلیل می‌کند. کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی: نظریه ها، اصلاحات و مطالعات موردی، را هادی مهرابی شرف آبادی و مریم اربابی اصفهانی به زبان فارسی ترجمه کرده‌اند و انتشارات دیباگران آن را به انتشار رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدیریت دولتی و فناوری اطلاعات

کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی مدیریت دولتی و فناوری اطلاعات (Public Administration and Information Technology) است که انتشارات اسپرینگر (Springer) آن را منتشر کرده است. این مجموعه شامل کتاب‌هایی می‌شود که کاربرد سیستم‌های اطلاعاتی را در مسائل و مشکلات رایج در مدیریت دولتی بررسی می‌کند. این مجموعه موفقیت‌های پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و برخی از مهم‌ترین چالش‌های پیاده‌سازی آن‌ها می‌پردازد. کتاب‌های منتشر شده در مجموعه‌ی مدیریت دولتی و فناوری اطلاعات، به تمام حوزه‌های مدیریت دولتی، از طریق استفاده از فناوری اطلاعات در بخش‌های عمومی، غیرانتفاعی و خصوصی می‌پردازند. همچنین در مجموعه حاضر، فناوری‌های جدید و نوظهوری نمایش داده می‌شوند که تأثیر ماندگاری بر مدیریت دولتی خواهند داشت. کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی جلد سی‌وششم از این مجموعه است.

کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی با ارائه‌ی اطلاعات به‌روز در مورد تحولات مهم حوزه بلاک چین در دولت‌های سراسر جهان، برای دانشگاهیان، محققان، سیاست‌گذاران، مدیران دولتی، سازمان‌های بین‌المللی و کارشناسان فنی جذاب خواهد بود. به عبارت دیگر، کسانی که قصد دارند بدانند چگونه بلاک چین می‌تواند ارائه‌ی خدمات عمومی را ارتقا دهد، می‌توانند بهره‌ی کافی را از این کتاب ببرند.

در بخشی از کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی: نظریه‌ها، اصلاحات و مطالعات موردی می‌خوانیم

قرار گرفتن بلاک چین‌ها در دسته فناوری دولتی یک پدیده نوظهور است. در نتیجه، علیرغم مقالات متعدد خبری، بیانیه‌های مطبوعاتی و وایت پیپرها، جزئیات فنی واقعی در مورد بیشتر ابتکارات اغلب پراکنده، گاهی متناقض، یا فقط در حوزه عمومی ناموجود هستند. علاوه‌براین، از آنجایی که بهترین شیوه معتبر و مقرر شده‌ای وجود ندارد، و تقریباً هر تلاشی ماهیت تحقیقاتی دارد، ممکن است طراحی و تصمیمگیری‌ها هنوز نهایی نشده باشند، و بنابراین همه چیز به طور طبیعی تغییر می‌کند. درحالی‌که ما تمام تلاش خود را برای فیلتر کردن آخرین اطلاعات مرتبط و صحیح را انجام داده‌ایم، بنابراین در این مقطع مناسب است که توجه داشته باشیم که برخی از نکاتی که در اینجا بیان می‌کنیم ممکن است ناخواسته تا حدودی درست نباشند یا در طول زمان منسوخ شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مترجمین
مقدمه نویسندگان
فصل 1: دیدگاه‌های ذینفعان درمورد مزایا و چالش‌ها در چارچوب‌های نظارتی بلاک چین
فصل 2: فناوری بلاک چین به عنوان زیرساخت اطلاعاتی در بخش عمومی
فصل 3: بلاک چین و توسعه نیروی کار منطقه‌ای: شناسایی فرصت‌ها و نیازهای آموزشی
فصل 4: آشتی دادن بلاک چین با مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا: استفاده در رویه پناهندگی آلمان
فصل 5: کاربردهای بلاک چین در بخش عمومی:‌ بررسی هفت مورد استقرار بلاک چین در زندگی واقعی و مزایای آن‌ها
فصل 6: چه کسی از استفاده از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و چرا آموزش عمومی درباره فناوری بلاک چین اهمیت دارد؟
فصل 7: چارچوبی از فناوری بلاک چین برای مدیریت دولتی در برزیل
فصل 8: خدمات دولتی دیجیتال و بخش عمومی با قابلیت بلاک چین: یک نظرسنجی (آنویتامان داتا)
فصل 9: هویت مبتنی بر بلاک چین: مزایا و معایب
فصل 10:‌ تجزیه و تحلیل موردی برای پذیرش فناوری دفتر کل توزیع شده در بانک کانادا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بلاک چین و مدیریت دولتی: نظریه‌ها، اصلاحات و مطالعات موردی
نویسنده، ،
مترجمهادی مهرابی شرف آبادی، مریم اربابی اصفهانی
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات249
زبانفارسی
شابک978-622-218-550-3
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی

برای دریافت کتاب بلاک چین و مدیریت دولتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.