معرفی و دانلود کتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python

عکس جلد کتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python

کتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python نوشته‌ی بیل لوبانوویچ، مقدمه‌ای بر یادگیری زبان برنامه‌نویسی پایتون است. نویسنده در این کتاب، ابتدا از مبانی این زبان سخن گفته و نکاتی مهم در این‌باره را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد و سپس به سراغ مطالبی پیشرفته‌ و کاربردی‌تر مانند چگونگی استفاده از پایتون در حوزه‌های مختلف رفته و کاربرد آن را به طور عملی برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد.

درباره کتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python

مدت‌هاست که بازار برنامه‌نویسی به وسیله‌ی پایتون داغ شده و این زبان برنامه‌نویسی تبدیل به یک انتخاب بهینه و مطلوب در میان برنامه‌نویسان تازه‌کار و با تجربه شده است. استفاده از پایتون (Python) دارای مزیت‌های متعددی‌ست که به آن برتری‌هایی نسبت به سایر زبان‌های برنامه‌نویسی می‌بخشد. اول آنکه یادگیری زبان برنامه‌نویسی پایتون آسان است. این زبان ساده و خواناست و درک و یادگیری آن نسبت به سایر زبان‌های برنامه‌نویسی آسان‌تر است. همین مورد، به نوعی موجب محبوبیت آن در میان برنامه‌نویسان مبتدی و تازه‌کار شده است.

مزیت بعدی پایتون جامعیت و تطبیق‌پذیری آن است. پایتون زبانی همه‌کاره است و می‌توان آن را برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها مانند توسعه وب، تجزیه و تحلیل داده‌ها، هوش مصنوعی، ماشین لرنینگ و... مورد استفاده قرار داد. از طرفی دیگر پایتون یک زبان چند پلتفرمی نیز هست و کدهای نوشته شده در آن را می‌توان بدون تغییر در سیستم‌عامل‌های مختلف اجرا نمود و در نهایت پایتون در بازار کار تقاضای زیادی دارد و بسیاری از شرکت‌ها به دنبال توسعه‌دهندگان پایتون برای کار بر پروژه‌های مختلف هستند، بنابراین یادگیری زبان برنامه‌نویسی پایتون می‌تواند فرصت‌های شغلی متفاوتی را در زمینه‌های مختلف در اختیار کارجویان قرار دهد.

حال که با مزایای این زبان برنامه‌نویسی آشنا شدیم چطور می‌توانیم این زبان برنامه‌نویسی را بیاموزیم؟ کتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python (Introducing Python: Modern Computing in Simple Packages) نوشته‌ی بیل لوبانوویچ (Bill Lubanovic) منبعی جامع و کامل است که در همین زمینه به رشته‌ی تحریر درآمده. مزیت کتاب حاضر این است که نویسنده در آن همه‌چیز را از پایه شروع به آموختن کرده و خواننده برای یادگیری و آشنایی با پایتون نیازمند پیش‌نیاز و دانش خاصی در زمینه‌ی برنامه‌نویسی نیست.

این کتاب متشکل از دوازده فصل و دو بخش کلی است. بخش اول کتاب به شرح مقدمات و آشنایی با پایتون پرداخته و بیل لوبانوویچ در طی آن به مخاطبان می‌آموزد که متغیرها در زبان پایتون چه هستند، بسته‌بندی داده‌ها در این زبان به چه شکل است، اشیا و کلاس‌ها شامل چه چیزهایی هستند و چطور می‌توان مثل یک حرفه‌ای داده را تغییر شکل داد. در بخش دوم نیز نویسنده توضیحاتی در زمینه‌‌ی کاربرد پایتون در حوزه‌های مختلف در اختیار خوانندگان قرار داده است.

در انتهای هر فصل از کتاب بخشی به عنوان «کار عملی» قرار داده شده تا مخاطبان با انجام آن خود را به چالش کشیده و درک خود از مبحث ارائه شده را محک بزنند.

کتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python به همت مهندس آیدا محسنی و آروین ملکی به فارسی ترجمه و توسط انتشارات آتی‌نگر به چاپ رسیده است.

کتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که مایلند زبان برنامه‌نویسی پایتون را از صفر و به شکلی کابردی و عملی بیاموزند، مناسب، جذاب و کابردی خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python
نویسنده
مترجمآیدا محسنی، آروین ملکی
ناشر چاپیانتشارات آتی نگر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات513
زبانفارسی
شابک978-600-7631-58-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python

برای دریافت کتاب برنامه‌ نویسی کاربردی با Python و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.