معرفی و دانلود رایگان کتاب بازیگوشی‌های افشین

عکس جلد کتاب بازیگوشی‌های افشین
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازیگوشی‌های افشین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازیگوشی‌های افشین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازیگوشی‌های افشین

موبایل و فضای مجازی برای کودکان؛ آری یا نه؟ صفیه پرماس در کتاب بازیگوشی‌های افشین با استفاده از زبان شعر و فضای داستان نکات بسیار مهمی را درباره‌ی استفاده از گوشی موبایل و اینترنت از سوی کودکان به خانواده‌ها گوشزد می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب بازیگوشی‌های افشین

امروزه نگرانی اصلی خانواده‌ها تربیت فرزندان خردسال‌ و دور نگه‌داشتن آن‌ها از آسیب‌های اجتماعی است. از جمله‌ی این آسیب‌ها که ممکن است رفتار کودکان را دچار اختلال‌های جبران‌ناپذیر کند، استفاده‌ی نادرست از تلفن همراه و بازی‌های کامپیوتری است. کتاب بازیگوشی‌های افشین یکی دیگر از ماجراهای دنباله‌دار افشین و دایی به‌روز را تعریف می‌کند. در این قسمت از شیطنت‌های ناتمام افشین، تلفن همراه دایی به‌روز در اختیار افشین قرار می‌گیرد. افشین با اجازه‌ی کامل و با خیال راحت می‌تواند از همه‌ی برنامه‌های تلفن همراه دایی‌اش استفاده کند. او که از به دست‌آوردن این فرصت خوشحال است، از طریق دسترسی به امکاناتی که مناسب کودکان نیست حادثه‌ای را رقم می‌زند.

تربیت درست و آموزش صحیح کودکان برای استفاده از وسایل الکترونیکی، نیاز خانواده‌ها را به کتاب‌های آموزشی کودک و نوجوان فزونی بخشیده. کتاب بازیگوشی‌های افشین آموزش بسیار ساده‌ی استفاده از تلفن همراه برای فرزندان کم سن و سال را در اختیار خانواده‌ها قرار داده تا نگرانی پدر و مادرها درباره‌ی این مسئله کمتر شود. تا چند سال پیش، والدین تلفن همراه را یکی از ابزارهای مخرب برای کودکان می‌دانستند. اما امروزه پدران و مادران اهمیت تکنولوژی را در زندگی امروز درک کرده و حالا وارد چالش تازه‌ای برای چگونگی استفاده از تلفن همراه شده‌اند.

کتاب بازیگوشی‌های افشین، کودک را در یک موقعیت نمایشی قرار می‌دهد تا خود را به جای شخصیت اصلی قرار دهد و از کار اشتباه او پرهیز کند. البته در داستان‌های پرحادثه‌ی افشین و دایی به‌روز همیشه یک طرف ماجرا به بزرگترها بر می‌گردد که انگار شروع هر اتفاقی را رقم می‌زنند. در این قسمت از کتاب بازیگوشی‌های افشین، دایی به‌روز تلفن همراه خود را به افشین می‌دهد و همین اتفاق به یک دردسر بزرگی منجر می‌شود.

مجموعه داستان‌های افشین و دایی به‌روز شامل چندن کتاب جداگانه و ماجراهای گوناگون است که در هر قسمت از این مجموعه، افشین وارد داستان تازه‌ای می‌شود. داستان‌ها به صورت دنباله‌دار نیستند و والدین می‌توانند هر قسمت از مجموعه‌ی ماجراهای افشین را با توجه به نیاز فرزندان خود در روزهای مختلف در اختیار او قرار بدهند.

با در نظر گرفتن حساسیت ویژه‌ای که خانواده‌ها طی سال‌های اخیر نسبت به رابطه‌ی کودکان و موبایل‌های هوشمند داشته‌اند، صفیه پرماس داستان‌های مختلفی را در مورد افشین و علاقه‌ی او برای استفاده لوازم الکترونیکی تالیف کرده است. این داستان‌ها مشکلاتی را یادآور می‌شوند که ممکن است به دلیل استفاده‌ی نادرست از ایترنت، تلفن همراه، سیستم‌های هوشمند کامپیوتری و بازی‌های سرگر‌م‌کننده‌ی کامپیوتری برای کودکان رخ دهد. این کتاب توسط انتشارات عترت نو منتشر شده است.

کتاب بازیگوشی‌های افشین برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کودکان در گروه سنی شش تا دوازده سال مناسب است.

در بخشی از کتاب بازیگوشی‌های افشین می‌خوانیم

خطای افشین یه دفعه / تایید بی‌اجازه بود
تایید درخواست خرید / تایید یک رمز ورود
پول‌های دایی توی کارت / دزدیده شد با این فریب
چون حالا رمز افتاده بود / دست یه آدم غریب
بارها پیام‌های دایی / پاک می‌شد و اون نمی‌دید
بعد اون از دوست و مدیر / توبیخ و دعوا می‌شنید
چون مثلا مدیر اون / پیام داده زودی بیا
یا اینکه این کارو بکن / زود بفرست برای ما
افسوس از اینکه دایی جون / گوشیش تو دست افشینه
معلومه که پیام‌ها رو / به وقت دیگه نمی‌بینه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازیگوشی‌های افشین
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عترت نو
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-600-6094-42-7
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازیگوشی‌های افشین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بازیگوشی‌های افشین

برای دریافت کتاب بازیگوشی‌های افشین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.