معرفی و دانلود کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟

عکس جلد کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟
قیمت:
۲۲۵۰۰ ۱۱,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟

کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟ نوشته‌ی کل اندروز داستانی درباره‌ی تصمیم‌هاست. این کتاب روایتگر داستان پسربچه‌ای به نام الکساندر است که مدام در زندگی‌اش بر سر دو راهی‌های مختلف می‌ماند. او نمی‌تواند لباس انتخاب کند یا تصمیم بگیرد که می‌خواهد برای نهار چه بخورد؛ تا اینکه در روز تولدش با اتفاقی استثنایی روبه‌رو می‌شود که روش مواجهه‌ی او با مشکلش را برای همیشه تغییر می‌دهد.

درباره‌ی کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟

الکساندر پسرک جوانیست که با یک چالش همیشگی و هرروزه روبه‌روست: تصمیم‌گیری! او مدام ناچار است دست به تصمیم‌های سخت و حیاتی بزند، باید انتخاب کند که دوست دارد برای هالووین چه لباسی بپوشد و یا می‌خواهد در مدرسه نهار چه بخورد. الکساندر مدام در تردید فرو می‌رود و تحت فشار قرار می‌گیرد. دنیای او پر از این و آن است. برای هالووین تبدیل به چه شخصیتی شود؟ مرد عنکبوتی یا بتمن؟ نمی‌تواند تصمیم بگیرد بنابراین تبدیل به کدوتنبل می‌شود. برای مدرسه چه لباس بپوشد؟ وای تصمیم سختی‌ست، به همین خاطر از اتوبوس مدرسه جا می‌ماند. برای نهار چه بخورد؟ اسپاگتی یا مرغ؟ سر این یکی واقع مردد می‌ماند. چاره‌ای نیست، مجبور به خوردن تن ماهی می‌شود. او گاهی دلش می‌خواهد هردو را انتخاب کند و گاهی هیچ‌کدام را نمی‌خواد. او چیزهایی را می‌خواهد که اصلا نمی‌تواند داشته باشد و پذیرفتن این مسئله برایش دشوار و دردناک است تا اینکه روز تولدش فرا می‌رسد و او به سبب اتفاقی جادویی درسی بزرگ می‌گیرد؛ درسی که زندگی‌اش را زیرورو می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟

کل اندروز (Kell Andrews) در کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟ (This or That: A Story about choosing) درباره‌ی مسئله‌ای مهم برای کودکان صحبت می‌کند. او به زبانی دوستانه و در قالب داستان به آن‌ها می‌آموزد که گرچه تصمیم‌گیری مسئله‌ای واقعا پیچیده و سخت است اما می‌‌توان از پس آن برآمد و گاهی دنیا فقط در آن چیزهایی خلاصه می‌شود که در دسترس است و باید روی چیزهای غیرممکن و نشدنی چشم بست. این کتاب به کودکان می‌آموزد که همیشه، همه‌چیز به میل ما پیش نمی‌رود و گاهی تنها باید به جریان زندگی تن داد و با آن همراه شد.

داستان کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟ موضوعی‌ست که هر کودکی با آن مواجه می‌شود و از همین رو خیلی سریع با الکساندر همذات پنداری می‌کنند. این کتاب آموزنده به کودک یاد می‌دهد که چطور درباره‌ی تصمیمات خود و عواقبشان فکر کنند و همچنین بچه‌ها را در مسیر تفکر نقادانه قرار می‌‌دهد.

این کتاب به همت مائده عظیمی به فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات مهرسا به چاپ رسیده است.

کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 5 تا 8 ساله که قرار است با مفهوم تصمیم‌گیری آشنا شوند، مناسب و کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟ می‌خوانیم

پدر و مادر الکساندر این موضوع را درک نمی‌کنند. آن‌ها هر روز تصمیم‌های زیادی می‌گیرند. پدر الکساندر داور است. او به الکساندر گفته بود که باید به ندای درونش گوش بدهد و سریع عمل کند. اگر او به ندای درونش توجه کند و به آن اعتماد داشته باشد، قطعاً بهترین تصمیم را می‌گیرد. الکساندر این را امتحان کرد. اما کفش‌هایش را اشتباهی پوشید و به باشگاهش نرسید. مادر الکساندر قاضی است. او هم به الکساند گفت که منطقی باشد و عجله نکند. اگر او بتواند همه‌چیز را خوب سبک‌سنگین کند،‌ این‌طوری می‌تواند تصمیم درستی بگیرد. الکساندر این روش را امتحان کرد. اما تا آمد تصمیم بگیرد که فوتبال بازی کند گرگم‌به‌هوا، وقت شام شده بود. وقتی پدر و مادرش از او پرسیدند، دلش می‌خواهد برای گردش آخر هفته کجا برود، او فهرستی تهیه کرد، اما نمی‌دانست کدام یک را از فهرست خط بزند. بالاخره صبر و حوصله‌ی الکساندر سر آمد. تنها چیزی که دلش می‌خواست، یک روزِ بدون تصمیم‌گیری بود!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟
نویسنده
مترجممائده عظیمی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-622-336-025-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۵۰۰ ۱۱,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟

برای دریافت کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.