معرفی و دانلود کتاب وسایل من کجاست

عکس جلد کتاب وسایل من کجاست
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وسایل من کجاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وسایل من کجاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وسایل من کجاست

کتاب وسایل من کجاست، داستانی خلاقانه و شیرین در حوزه‌ی کودک به قلم رها شکرگزار است. این کتاب سرگرم‌کننده‌، درباره‌ی خانواده‌ی پرجمعیتی با هفت دختر و یک پسر است. اگر هفت نفر دیگر با شما زندگی کنند، هر آن ممکن است کسی وسایل شما را بردارد و جیغتان به هوا برود که «وسایل من کجاست....؟». باید فکری برای این وضعیت کرد. آریا و خواهرهایش هم فکرهای بانمکی در سر دارند.

درباره‌ی کتاب وسایل من کجاست

اکثر بچه‌های این دوره و زمانه، در خانواده‌های کم‌جمعیت زندگی می‌کنند و به‌ندرت بیش از یک خواهر یا برادر دارند. خیلی از این بچه‌ها آرزو دارند که یک‌عالمه خواهر و برادر داشته باشند؛ یک خانواده‌ی پرسروصدا و شاد که یک‌ریز با هم بازی کنند و خوش بگذرانند، غافل از اینکه، بودن در یک خانواده‌ی پرجمعیت، دردسرهای خاص خودش را دارد. شما باید بتوانید گلیم خودتان را از آب بیرون بکشید. امکان اینکه از تکه کیکی که کنار گذاشته‌اید بعدا بخورید، کمی خامه‌‌ی مالیده شده به کنار دهان برادر بزرگ‌ترتان باقی بماند یا لباس نویی که می‌خواستید اولین بار توی مهمانی بپوشید، به تن خواهر کوچک‌ترتان زار بزند، خیلی زیاد است. توی خانواده‌های پرجمعیت زیاد می‌شنوید که کسی جیغ بکشد: «وسایل من کجاست...؟». داستان کتاب وسایل من کجاست، هم درباره‌ی خانواده‌ای پرجمعیت با یک پسر و هفت دختر است؛ آریا و خواهرهایش. آریا خیالش راحت است که کسی دست به وسایل پسرانه‌اش نمی‌زند اما هیچ‌کدام از خواهرها در امان نیستند. آریا دیگر از جیغ و دعواهای خواهرهایش خسته شده، به‌خاطر همین هم باید فکری بکند. چه فکری؟ شاید وصل کردن زنگ به بالای در اتاق هر کس، جواب بدهد. بانمک است نه؟ باید باقی راهکارهای آریا را بخوانید.

معرفی و دانلود کتاب وسایل من کجاست

کتاب کودک وسایل من کجاست، برای کودکان سنین ابتدایی دبستان، جالب است؛ چراکه آزمون و خطا کردن و تلاش برای حل مسائل را به کودکان می‌آموزد. همین‌طور لحن طنزآمیز کتاب و اتفاقات بامزه‌اش لبخند را به لب کودکان می‌آورد. این کتاب را رها شکرگزار با زبانی ساده و صمیمی نوشته است. تصویرهای رنگارنگ و شخصیت‌های دوست داشتنی این کتاب را هم انیس خنیفر ساخته. کتاب کودک وسایل من کجاست را نشر آپریس به چاپ رسانده.

کتاب وسایل من کجاست برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب وسایل من کجاست برای کودکان سنین ابتدایی دبستان، یعنی 6 تا 8 سال جالب خواهد بود.

در بخشی از کتاب وسایل من کجاست می‌خوانیم

وسایل من کو وسایلم کجاست بگین ببینم کدومتون وسایل منو برداشته.
آریا: «بله این یکی از مشکلات خانواده بزرگه، می‌دونم دارین به این فکر می‌کنین که من برای چی این قدر خون‌سردم. چون من با شش تا خواهر زندگی می‌کنم و
هیچ کدوم‌شون نیاز به وسایل پسرونه من ندارن! ولی سروصدای خواهرام واقعا عذابم می‌دن.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وسایل من کجاست
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آپریس
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-622-7430-74-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب وسایل من کجاست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب وسایل من کجاست

برای دریافت کتاب وسایل من کجاست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.