معرفی و دانلود کتاب اگر همه این کار را بکنند!: پرورش مهارت رفتار صحیح در جامعه

عکس جلد کتاب اگر همه این کار را بکنند!: پرورش مهارت رفتار صحیح در جامعه
قیمت:
۲۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگر همه این کار را بکنند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگر همه این کار را بکنند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگر همه این کار را بکنند!: پرورش مهارت رفتار صحیح در جامعه

مسئولیت‌پذیری یکی از مسائل مهم برای رشد کودکان است و خانواده‌های دلسوز همیشه می‌خواهند فرزند خردسالشان مهارت‌های مسئولیت‌پذیری را در مراحل مختلف زندگی فرا بگیرد. کتاب اگر همه این کار را بکنند! نوشته‌ی الن جاورنیک به کودکان می‌آموزد که چگونه در جامعه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

درباره‌ی کتاب اگر همه این کار را بکنند!

برای خانواده‌های امروزی آینده‌ی کودکان در رابطه‌ی آن‌ها با جامعه معنا می‌یابد. والدین هموراه نگران این هستند که مبادا فرزند خردسالشان به فرد مفیدی در جامعه تبدیل نشود. برخی از فعالیت‌های روزانه‌ی کودکان مربوط به رفتارهای گروهی و به اشتراک گذاشتن کارهایی می‌شود که تنها از طریق راهنمایی‌ والدین امکان‌پذیر است. اما بدون شک فراگیری مهارت‌هایی که کودکان را در انجام امور روزانه به‌صورت فردی آماده سازد، از اهمیت بیشتری برخوردار است و فراگیری این مهارت‌ها تنها از طریق تمرین میسر می‌شود. کتاب اگر همه این کار را بکنند! (?What If Everybody Did That) نوشته‌ی الن جاورنیک (Ellen Jovernick) به انتقال برخی از مفاهیم ساده در جهت یادگیری مهارت‌هایی از این دست می‌پردازد.

چگونه می‌شود بستری را فراهم کرد که کودکان امروز به جایگاه اجتماعی خود در آینده فکر کنند؟ آیا والدین می‌توانند به فرزند خردسال خود که برای انجام همه‌ی کارها به پدر و مادر وابسته است، راهی را بیاموزند که از همان دوران کودکی خود را به‌عنوان فردی مسئولیت‌پذیر در جامعه در نظر بگیرد؟ الن جاورنیک در کتاب اگر همه این کار را بکنند! برای پاسخ به این سوالات پای کودکان را به انجام کارهایی باز می‌کند که در اوج سادگی، فراگیری قوانین شهروندی را به همراه دارد. کودکان با هوش سرشاری که دارند می‌توانند با کمک یک راهنمای دلسوز فعالیت‌های مهم اجتماعی را شناسایی کنند و اگر روش‌های اجرایی مناسبی از طرف آموزگاران و والدین در اختیار آن‌ها قرار بگیرد، انجام این‌گونه فعالیت‌ها برایشان راحت‌تر خواهد بود.

معرفی و دانلود کتاب اگر همه این کار را بکنند!

کتاب اگر همه این کار را بکنند! با قرار دادن کودکان در موقعیت‌های واقعی و شرایطی عمومی که هر کودکی ممکن است در جامعه با آن برخورد کند، امکان تجربه‌ای جذاب و هدفمند را فراهم می‌سازد. الن جاورنیک در این کتاب با آوردن مثال‌ها و طراحی شخصیت‌های متعدد سعی می‌کند ارتباط موثری را با کودکان برقرار سازد تا در حین مطالعه و تماشای تصاویر، نکات مهم آموزشی نیز به ذهن مخاطب خردسال منتقل شود.

آموزش صحیح کودک برای پذیرش یک هویت اجتماعی و کسب مهارت خودباوری به‌عنوان فردی که در مراحل ابتدایی مسئولیت‌پذیری قرار گرفته، به او کمک می‌کند تا از قرار گرفتن در موقعیت‌های اجتماعی و انجام کارها ترسی نداشته باشد. چراکه دوران کودکی بهترین دوران برای آماده ساختن کودک در پذیرش خطاها و تمرین مهارت‌های مختلف به روش درست است. کتاب اگر همه این کار را بکنند! هم می‌تواند راهنمای خوبی برای کودکان باشد و هم والدین را جهت تشویق کودکان در فراگیری مهارت رفتار صحیح در جامعه یاری رساند.

کتاب اگر همه این کار را بکنند! نوشته‌ی الن جاورنیک با ترجمه‌ی لیلا کاشانی وحید و فاضل مرادی توسط انتشارات مهرسا منتشر شده است.

کتاب اگر همه این کار را بکنند! برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب اگر همه این کار را بکنند!: پرورش مهارت رفتار صحیح در جامعه می‌خوانیم

در خانه، به خواهرم گفتم نمی‌خواهم حمام بروم! او در حالی که مرا به سمت حمام می‌برد، گفت: «یک لحظه تصور کن همه این کار را بکنند.»

در کتابخانه، وقتی معلم برایمان قصه می‌خواند، موضوع خیلی مهمی به ذهنم رسید که چون خیلی جالب بود نمی‌توانستم صبر کنم داستان تمام بشود، بعد آن را بگویم. مسئول کتابخانه انگشتش را روی لبش گذاشت و گفت: «یک لحظه تصور کن همه این کار را بکنند.»

بیرون از خانه، وقتی داخل ماشین منتظر پدرم بودیم، چند بار پشت سر هم بوق ماشین را فشار دادم! همسایه‌مان کنار پنجره آمد، سرش را تکان داد و گفت: «یک لحظه تصور کن همه این کار را بکنند..!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگر همه این کار را بکنند!: پرورش مهارت رفتار صحیح در جامعه
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید، فاضل مرادی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-9890-01-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگر همه این کار را بکنند!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اگر همه این کار را بکنند!

برای دریافت کتاب اگر همه این کار را بکنند! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.