معرفی و دانلود کتاب اما

عکس جلد کتاب اما
قیمت:
۱۵۰۰۰ ۹,۰۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اما

کتاب اما نوشته‌ی زهرا ابراهیمی خبیر قصه‌ی آقا و خانم خرگوشی است که اتفاق خوبی برایشان می‌افتد. مامان خرگوشه هفت‌تا بچه خرگوش نازنازی به‌دنیا می‌آورد و آن‌ها حالا یک خانواده‌ی خرگوشی خوشحال و پرجمعیت هستند. زهرا ابراهیمی خبیر در این کتاب نوع‌دوستی و مهربانی را به بچه‌ها یاد می‌دهد.

درباره‌ی کتاب اما

بااینکه حالا یک خانواده‌ی شاد بودند، ولی مشکل اینجا بود که خانه‌شان به اندازه‌ی کافی جا نداشت. ناسلامتی خانه‌ی خرگوشی است؛ یک خانه‌ی نقلی و جمع‌وجور. حالا با این هفت‌تا بچه‌ی گوگولی تازه‌به‌دنیا آمده، فضا به‌قدر کافی برای این خانواده‌ی نه‌نفره وجود ندارد و بابا خرگوشه باید به فکر چاره باشد. آقا خرگوشه به خانم خرگوشه می‌گوید باید به دنبال خانه‌ی بزرگ‌تری بگردند. ولی آقا خرگوشه نمی‌دانست چطور باید خانه‌ی نقلی‌شان را به‌قدری بزرگ کند که جا برای این همه بچه باشد و بتوانند راحت ورجه‌وورجه کنند. آقا خرگوشه یک روز صبح بیدار می‌شود و برای پیدا کردن خانه‌ی جدید بیرون می‌رود. او آنقدر می‌رود تا به جنگل بلوط می‌رسد و خانه‌های خوشگل سنجاب‌ها را روی درخت‌ها می‌بیند و پیش خودش فکر می‌کند که ای‌کاش یکی از این خانه‌ها برای او بود و زن و بچه‌هایش می‌توانستند در آن راحت باشند.

کتاب اما، قصه‌ی تخیلی درباره‌ی حیوانات است. قصه‌های جالب و آموزنده‌ی بسیاری وجود دارد که نویسنده از طریق آن‌ها به‌خوبی می‌تواند مفاهیم مهمی را به بچه‌ها برسانند. این داستان‌ها به کودکان کمک می‌کنند تا در زندگی انعطاف بیشتری از خود نشان دهند و متوجه اتفاقات درست و غلط شوند. یکی از ویژگی‌هایی که کتاب‌های مصور کودک دارند این است که تصاویر زیاد و محتوای کمی دارند و ازاین‌رو برای کودکان جذاب‌تر هستند. موضوعی که خیلی در کتاب ما به چشم می‌خورد، مهربانی است. این کتاب به کودکان یاد می‌دهد که چطور با هم‌نوع‌هایمان مهربان باشیم و به افرادی که کمک نیاز دارند، سخاوتمندانه کمک کنیم.

کتاب امّا نوشته‌ی زهرا ابراهیمی خبیر که در نشر پرنده‌ی آبی منتشر شده داستان بامزه و آموزنده‌ای دارد که با تصویرگری سارا خرامان بامزه‌تر و جذاب‌تر هم شده‌است.

کتاب اما برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب امّا مناسب کودکان 5 تا 8 سالی است که عاشق کتاب‌های مصور هستند. والدین این کودکان نیز می‌توانند به عنوان قصه‌ی شب این کتاب را برای آن‌ها بخوانند.

در بخشی از کتاب اما می‌خوانیم

اما موش‌های عینکی مهربان قصه‌ی ما از آن موش‌های عینکی نبودند که به این راحتی، مشکلات همسایه‌هایشان را فراموش کنند. بنابراین، وقتی همه‌ی حیوانات جنگل بلوط خواب بودند، آن‌ها با کمک هم، تصمیم گرفتند یک خانه‌ی ویلایی بزرگ برای خانواده‌ی آقا خرگوشه بسازند.

اما وقتی صبح روز بعد، خوشحالی آقا خرگوشه و خانواده‌اش را دیدند، خستگی شب گذشته را فراموش کردند. آقا خرگوشه وقتی دید موشکا و دوستانش، یک شبه آن خانه‌ی ویلایی بزرگ را برای آن‌ها ساختند، تازه فهمید موش‌های عینکی هم مثل بقیه‌ی حیوانات جنگل بلوط می‌توانند به دیگران کمک کنند، حتی اگر چشمانشان خیلی ضعیف باشد. او دلش می‌خواست از موشکا تشکر کند. اما...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اما
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات23
زبانفارسی
شابک978-600-436-470-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ ۹,۰۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اما

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اما

برای دریافت کتاب اما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.