معرفی و دانلود کتاب اسد، پسری که شیر شد

عکس جلد کتاب اسد، پسری که شیر شد
قیمت:
۱۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسد، پسری که شیر شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسد، پسری که شیر شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسد، پسری که شیر شد

اسد یک پسربچه‌ی کوچک و بازیگوش است؛ اما او امروز تصمیم گرفته تا یک شیر باشد! کتاب اسد، پسری که شیر شد نوشته‌ی شیدا رنجبر یک داستان خواندنی و آموزنده، با تصاویر رنگی و دل‌نشین برای مخاطبان خردسال است. در این داستان، با اسد، پسری که دوست دارد شیر باشد آشنا می‌شویم؛ به دنیای رویا و تخیلات او سفر می‌کنیم و به سراغ یک ماجراجویی تازه و متفاوت می‌رویم.

درباره‌ی کتاب اسد، پسری که شیر شد

بچه‌ها عاشق دنیای حیوانات هستند؛ آن‌ها دوست دارند با موجودات طبیعت دوست شوند، و گاهی حتی خود را به جای آن‌ها تصور کنند. مثلاً زندگی به عنوان یک شیر قوی در جنگل باید تجربه‌ی جالبی باشد، این‌طور نیست؟ پس با داستان اسد، پسری که شیر شد همراه شوید تا شما نیز در این تجربه‌ی هیجان‌انگیز شریک باشید. شیدا رنجبر، نویسنده‌ی قصه‌های کودکانه، این داستان را برای شما روایت می‌کند.

امروز فکر تازه‌ای به ذهن اسد رسیده. او تصمیم دارد تا به جای یک پسربچه، به یک شیر جنگل تبدیل شود. بنابراین چند روزنامه برمی‌دارد و دور سر خود می‌پیجد و با غرش‌های فراوان در اطراف خانه چرخ می‌زند. اسد مدام فریاد می‌زند من یک شیر هستم! مادر مهربان اسد با این بازی خنده‌دار همراه می‌شود و پسر کوچک خود را در نقش تازه‌‌ و خیالی‌اش همراهی می‌کند. حالا اسد به عنوان یک شیر این‌طرف‌وآن‌طرف می‌پرد و خود را در جنگل‌های بکر و سرسبز تصور می‌کند. وقت ناهار است و اسد باید برای خوردن غذا آماده شود. اما او که حالا یک شیر شده چیزی جز گوشت نمی‌خورد و باقی غذا را در ظرف جا می‌گذارد. او حتی به وقت خواب نیز سراغ تخت خود نمی‌رود؛ چرا که شیر‌ها اصلاً روی تخت نمی‌خوابند. اسد می‌گوید: شیر‌ها در جنگل و در تاریکی آن می‌خوابند! پس فوری به زیر تخت می‌رود و خیال می‌کند که زیر یک بوته‌ی سبز پنهان شده است. زندگی به عنوان شیر جنگل حسابی برای اسد جذاب شده است؛ اما باید دید او تا کی تصمیم دارد در این نقش باقی بماند. ممکن است اسد دلش برای آن پسر کوچولوی همیشگی تنگ شده باشد؟

کتاب اسد، پسری که شیر شد، یک روایت ساده و شیرین با جمله‌های کوتاه و قابل‌درک برای خوانندگان کوچک است. تصویر‌سازی‌ها و نقاشی‌های شاد و خوش‌رنگ‌ولعاب این قصه، سرزندگی و جذابیت ویژه‌ای به روایت آن بخشیده و مخاطبان خردسال را با دنیای خیال‌انگیز آن همراه می‌کند. همان‌طور که می‌دانیم، کودکان از خلاقیت ذهنی بالایی برخوردار‌ند و نسبت به سایر گروه‌های سنی، قوه‌ی تخیل قوی‌تری دارند. آن‌ها دوست دارند خود را در نقش‌ها و جایگاه‌های مختلف تصور کنند یا در مکان‌های مختلف و همراه با موجوداتی خیالی به بازی بپردازند. همین نیروی تخیل، نقطه‌ی آغازین رشد و نمو ذهن و گسترش توانمندی‌های مختلف در کودکان است و بخش جدایی‌ناپذیری از فرایند تکامل مغز آن‌ها به حساب می‌آید. با‌این‌حال گاه پیش می‌آید که والدین نگران تخیل‌های عمیق فرزندان خود هستند و حتی ممکن است آن را به چشم موضوعی چالش‌برانگیز نگاه کنند. نویسنده‌ی کتاب اسد، پسری که شیر شد، با روایت داستانی خود به پدرومادر‌ها کمک می‌کند تا با این چالش بهتر کنار بیایند و به جای سرکوب قوه‌ی تخیل، با روشی هوشمندانه‌تر با فرزند خود معاشرت کنند. شخصیت اصلی این قصه نیز مثل هر کودک سالمی از بازی و تفریح و البته گشت‌وگذار در رویاهای خود لذت می‌برد. نویسنده‌ی این کتاب، با شرح ماجرای اسد به خوانندگان خردسال و هم‌سن‌وسال‌های او می‌آموزد که چه‌طور از بازی‌های خلاقانه‌ و دنیای خیال‌انگیز تصورات خود نهایت استفاده را ببرند و همچنان ارتباطی سودمند و اصولی با جهان واقعیت داشته باشند. این داستان خواندنی با تلاش‌های نشر پرنده آبی واحد کودک انتشارات علمی فرهنگی تهیه شده است.

کتاب اسد، پسری که شیر شد برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 7 سال به این داستان شیرین و آموزنده علاقه‌مند خواهند شد.

در بخشی از کتاب اسد، پسری که شیر شد می‌خوانیم

مامان اسد که داشت آشپزی می‌کرد گفت: «وای، ‌چه شیر بزرگی! ترسیدم.»
ظهر که شد، مامان اسد گفت: «اسد جانم، ‌بیا ناهار بخوریم.»
اسد گفت: «ناهار چی داریم؟»
مامان گفت: «خورشت قیمه.»
اسد گفت: «من شیرم! فقط گوشت می‌خورم. یا آآاآ اااووو.»
و گوشت‌های توی بشقابش را تندتند خورد.
مامان گفت: «وای، چه شیر گرسنه‌ای! ترسیدم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسد، پسری که شیر شد
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-562-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسد، پسری که شیر شد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اسد، پسری که شیر شد

برای دریافت کتاب اسد، پسری که شیر شد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.