معرفی و دانلود کتاب اسب عصبی

عکس جلد کتاب اسب عصبی
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسب عصبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسب عصبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسب عصبی

کتاب اسب عصبی نوشته‌ی حسن اسماعیلی طاهری یک داستان تخیلی کودکانه است که با استفاده از شخصیت‌های حیوانی و روایت فانتزی، یکی از مهارت‌های مهم زندگی را به کودکان آموزش می‌دهد. این کتاب با تصویرسازی‌های رنگارنگ و جذاب صدیقه شاهوردی شهرکی، داستان اسبی را روایت می‌کند که وقتی عصبانی می‌شود، به کار جالبی دست می‌زند؛ به اتاقش می‌رود و شروع می‌کند به آواز خواندن!

درباره‌ی کتاب اسب عصبی

داستان کتاب اسب عصبی به نویسندگی حسن اسماعیلی طاهری روایتگر ماجرای یک اسب است که وقتی خشمگین می‌شود، شروع می‌کند به آواز خواندن. این رفتار عجیب و بامزه‌ی او، نشان‌دهنده‌ی تلاشش برای کنترل خشم است. سپس او به خواندن زبان مریخی‌ها مشغول شده، سوار یک سفینه می‌شود و به مریخ می‌رود! اسب داستان ما، در مریخ، هم‌بازی مریخی‌ها می‌شود، برای آن‌ها غذا می‌پزد و اجازه می‌دهد با اسباب‌بازی‌هایش بازی کنند. اما اگر یکی از مریخی‌ها اسباب‌بازی‌های او را خراب کند، اسب دوباره عصبانی می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند او را کنترل کند.

این داستان به طور ظریفی به کودکان می‌آموزد که خشم یک احساس طبیعی است، اما نحوه‌ی واکنش به آن می‌تواند متفاوت باشد. کتاب اسب عصبی با روایتی جذاب و تصاویری که داستانِ هر صفحه را زنده و پویا می‌کنند، به کودکان نشان می‌دهد که می‌توانند خشم خود را به طرق مختلفی مدیریت کنند.

نویسنده با استفاده از شخصیت اسب عصبی، موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که در آن‌ها کودکان می‌توانند یاد بگیرند چگونه با خشم خود برخورد کنند. مثلاً آواز خواندن اسب وقتی عصبانی است، یک روش جالب برای کودکان است تا یاد بگیرند چگونه خود را آرام کنند. سفر به مریخ و بازی با مریخی‌ها نیز به کودکان کمک می‌کند تا دریابند که فعالیت‌های خلاقانه می‌تواند به تخلیه‌ی خشم و آرامش ذهنی کمک کند.

کتاب اسب عصبی با تصویرگری‌های رنگارنگ و متنوع صدیقه شاهوردی شهرکی، داستان را به گونه‌ای بیان می‌کند که کودکان نه‌تنها جذب متن کوتاه و ساده‌ی هر صفحه می‌شوند، بلکه از دیدن تصاویر نیز لذت می‌برند. این ترکیب متن و تصویر، به گونه‌ای است که به راحتی می‌تواند توجه کودکان را جلب کرده و آن‌ها را تا پایان داستان همراهی کند.

کتاب اسب عصبی نه تنها یک داستان سرگرم‌کننده است، بلکه یک راهنمای کاربردی برای آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان نیز محسوب می‌شود. این کتاب با تمرکز بر موضوع خشم، به کودکان نشان می‌دهد که احساسات منفی مانند خشم نیز بخشی از زندگی هستند، اما می‌توان آن‌ها را به شیوه‌های مثبت مدیریت کرد. اسب عصبی با ماجراجویی‌های خود، الگویی برای کودکان فراهم می‌کند تا یاد بگیرند چگونه خشم خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که به خود و دیگران آسیب نرسانند.

کتاب اسب عصبی به نویسندگی حسن اسماعیلی طاهری که از جمله آثار نشر پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی فرهنگی است. این کتاب نه‌تنها لذت خواندن را به کودکان هدیه می‌دهد، به آن‌ها کمک می‌کند تا مهارت‌های مهمی را برای زندگی یاد بگیرند. ار حاضر با داستان جذاب و پیام‌های آموزنده، ابزارهایی را به والدین و مربیان می‌دهد تا بتوانند به کودکان کمک کنند تا احساسات خود را بهتر بشناسند و آن‌ها را به خوبی مدیریت کنند.

کتاب اسب اسبی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید احساسات گوناگون و شیوه‌ی برخورد با هریک از آن‌ها را به کودکان 4 تا 8 ساله‌ آموزش دهید،‌ این کتاب داستان آموزنده انتخاب خوبی برای شما و کودکتان است.

در بخشی از کتاب اسب عصبی می‌خوانیم

کمی زبان مریخی‌ها را تمرین می‌کنم و بعد به مریخ می‌روم. آن جا برای مریخی‌ها پیتزا می‌پزم... و با آن‌ها بازی می‌کنم.
مریخی‌ها عاشق آواز خواندن من هستند. من برایشان آواز می‌خوانم.
اجازه می‌دهم بچه‌مریخی‌ها با اسباب‌بازی‌های من بازی کنند. اما اگر یک بچه‌مریخی قطار کوکی‌ام را خراب کند خیلی عصبانی می‌شوم و همه می‌دانند وقتی یک اسب عصبانی بشود چه اتفاقی می‌افتد...
- وای تو عصبانی شدی؟ قشنگ معلوم است. یک گلوله‌ی سیاه آتشین توی سرت می‌بینم.
مریخی‌ها می‌توانند چیزهایی را ببینند که آدم‌ها نمی‌توانند ببینند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسب عصبی
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-600-436-806-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسب عصبی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اسب عصبی

برای دریافت کتاب اسب عصبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.