معرفی و دانلود کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند

عکس جلد کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند

یک مجموعه شعر سپید که با نگاهی تازه به طبیعت و احساسات انسانی، نوجوانان را به خود جذب می‌کند! حسین تولایی در کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند با زبان شاعرانه و تصاویر زیبا، خواننده را به دنیایی پر از شگفتی می‌برد. تصویرگری‌های زیبا و هماهنگ با متن، بر جذابیت کتاب افزوده و آن را به تجربه‌ای جذاب برای خواننده تبدیل کرده است.

درباره‌ی کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند

شعر، زبان احساس و عواطف است که می‌تواند دنیای درون ما را به تصویر بکشد. در میان انبوه کتاب‌های شعر، گاهی اثر درخشانی ظهور می‌کند که نگاه تازه‌ای به جهان اطراف دارد. کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند اثر حسین تولایی، یکی از این آثار زیبا و متفاوت است. این اثر ادبی شامل 24 شعر سپید را در برمی‌گیرد که با زبانی ساده و تصاویری بدیع، دنیای پیرامون را از نگاهی متفاوت به تصویر می‌کشد. نگارنده، در اشعار خود، عناصر طبیعت را با زندگی روزمره پیوند می‌زند و نگاهی تازه به پدیده‌های آشنا می‌اندازد.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی اشعار حسین تولایی، توجه به جزئیات و کشف روابط پنهان میان پدیده‌هاست. او با نگاهی ژرف، زیبایی‌های نادیده را آشکار می‌کند و خواننده را به فکر وامی‌دارد. به عنوان مثال، در یکی از اشعار کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند می‌خوانیم: «با هزار برگ برنده در دست، پاییز که بیاید باز هم درخت برنده است...». این شعر کوتاه، نگاه متفاوتی به فصل پاییز دارد. در حالی که معمولاً پاییز را فصل ریزش برگ‌ها و عریان شدن درختان می‌دانیم، شاعر با ظرافت نشان می‌دهد که حتی در این فصل نیز، درخت پیروز است. او با بازی زیرکانه با کلمه‌ی«برنده» (به معنای برگ و پیروز)، مفهومی عمیق را در قالبی ساده بیان می‌کند و به همین علت است که نوجوانان زیادی را به خود جذب کرده است.

حسین تولایی در کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند تنها به توصیف طبیعت نمی‌پردازد، بلکه احساسات لطیف انسانی را نیز به تصویر می‌کشد. او با زبانی ساده اما تأثیرگذار، عواطف نوجوانانه را بازتاب می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود مخاطب نوجوان به‌راحتی با اشعار ارتباط برقرار کند و خود را در آن‌ها بیابد.

یکی دیگر از نقاط قوت این کتاب، تصویرگری‌های چشم‌نواز است. تصاویر کتاب که تنها با دو رنگ خاکستری و آبی خلق شده‌اند، نه‌تنها زیبایی بصری به اثر بخشیده‌اند، بلکه مکمل شعرها نیز هستند. این هماهنگی میان شعر و تصویر، تجربه‌ی خواندن کتاب را غنی‌تر می‌کند. کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند اثر حسین تولایی، تنها یک کتاب شعر نیست؛ بلکه دریچه‌ای است با نگاهی تازه به جهان اطراف. این کتاب به مخاطب می‌آموزد که چگونه در میان روزمرگی‌ها، زیبایی‌ها را کشف و به جزئیاتی توجه کنیم که معمولاً از آن‌ها غافل می‌شویم.

شاید بتوان گفت رمز موفقیت کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند، در همین نگاه متفاوت نهفته است. حسین تولایی با ظرافت، عناصر آشنای زندگی شهری را با طبیعت پیوند می‌زند و تصاویری خلق می‌کند که در عین سادگی، عمیق و تأمل‌برانگیز هستند. او به ما یادآوری می‌کند که شعر می‌تواند در هر جایی جاری باشد؛ حتی پای سفره‌ی صبحانه، جایی که پرنده‌ها حضور دارند.

کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند را انتشارات پرنده آبی به انتشار رسانده است.

کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر شعر برای نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات و شعر سپید ایده‌آل است. همچنین برای بزرگسالانی که از نگاه تازه به طبیعت و مفاهیم عاطفی لذت می‌برند، جذاب خواهد بود. علاقه‌مندان به هنر تصویرگری نیز می‌توانند از تصاویر خلاقانه‌ی کتاب بهره ببرند.

در بخشی از کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند می‌خوانیم

پرنده از تمام شاخه‌ها و شهرها گذشت.
پرنده دل داده بود
به شانه‌ی دورترین مترسک جهان.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-436-445-4
موضوع کتابکتاب شعر نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند

برای دریافت کتاب احتیاط کنید! پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌اند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.