معرفی و دانلود کتاب آن بیرون چه خبر است؟

عکس جلد کتاب آن بیرون چه خبر است؟
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آن بیرون چه خبر است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آن بیرون چه خبر است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آن بیرون چه خبر است؟

امروز در دل یک انار شیرین و رسیده اتفاقات تازه‌ای به راه افتاده است. با کتاب آن بیرون چه خبر است؟ و داستان دو دانه انار بازیگوش همراه شوید تا ببینیم این سروصداهای عجیب‌وغریب از کجا می‌آیند؟ زهرا نعمت الهی نویسنده‌ی داستان‌های کودکانه ماجرای یک روز متفاوت در میان دانه‌های سرخ انار را برای خوانندگان کوچک خود تعریف می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب آن بیرون چه خبر است؟

همیشه هم قرار نیست قهرمان‌ قصه‌های کودکانه، حیوانات یا انسان‌ها باشند! گاهی حتی دو دانه‌ی انار قرمز و یاقوتی‌رنگ نیز می‌توانند یک ماجرای جذاب و پرکشش را برای ما روایت کنند و خوانندگان کودک را پای داستان بامزه‌ی خود بنشانند. کتاب آن بیرون چه خبر است؟ نیز یکی از همین داستان‌های متفاوت و خواندنی‌ست، زهرا نعمت الهی نویسنده‌ی خوش‌ذوق و خلاق ادبیات کودکان این داستان را برای بچه‌های عاشق کتاب به نگارش درآورده و غزاله بیگدلو، نیز با تصویر‌سازی‌های بامزه و تماشایی خود، رنگ‌وروی ویژه‌ای به روند این ماجرا بخشیده است.

حتماً دوست دارید بدانید ماجرای کتاب آن بیرون چه خبر است؟ از کجا آغاز می‌شود. زهرا نعمت الهی نویسنده‌ی این قصه‌ی کودکانه‌ی، داستان خود را در میان یک روز زیبا و آفتابی و در دل یک انار خوشمزه و رسیده روایت می‌کند؛ جایی که دو دانه‌ی انار بازیگوش مشغول بازی با یکدیگر هستند. همه‌چیز به خوبی‌وخوشی پیش می‌رود و گویی هیچ مشکلی سر راه دانه‌های انار ماجرا قرار ندارد. اما این وضعیت چندان طول نمی‌کشد چرا که ناگهان در بین هیاهوی دانه‌های انار، صداهای عجیب‌وغریبی به گوش می‌رسد. صداها از بیرون خانه می‌آیند اما اصلاً و ابداً معلوم نیست مربوط به چه موجودی است! همین می‌شود که دو دانه‌ی انار قصه تصمیم می‌گیرند ادامه‌ی بازی خود را کنار بگذارند و به بیرون از خانه سرکی بکشند.

داستان آن بیرون چه خبر است؟ یک قصه‌ی سرگرم‌کننده، کوتاه و آموزنده برای خوانندگان تازه‌وارد دنیای کتاب است؛ داستانی که می‌تواند هم آغازگر خوبی برای دوستی همیشگی بچه‌ها با جهان کتاب‌خوانی باشد؛ و هم مقدمه‌ی هیجان‌انگیزی برای آشنایی بیشتر آن‌ها با دنیای رنگارنگ میوه‌ها را فراهم کند. گفتنی‌ست که این داستان با تلاش انتشارات پرنده آبی، ناشر خوب کودک و نوجوان به شما تقدیم می‌شود.

کتاب آن بیرون چه خبر است؟ برای چه کسانی مناسب است؟

گروه سنی 4 تا 7 سال و کودکان علاقه‌مند به داستان‌های کوتاه تصویری از تماشا و خواندن این روایت لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب آن بیرون چه خبر است؟ می‌خوانیم

یکی بود، یکی نبود. باغ سرسبزی بود با درخت‌های قشنگ و میوه‌های رنگارنگ.
درختی بود پر از گل و نار و انار و اناری بود پر از دانه‌های آبدار.
روزی از روزها که مثل هر روز، دانه‌ها داشتند باهم بازی می‌کردند، از آن بیرون صداهایی شنیدند. با خودشان گفتند: «یعنی آن بیرون چه خبر است؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آن بیرون چه خبر است؟
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-436-508-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آن بیرون چه خبر است؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آن بیرون چه خبر است؟

برای دریافت کتاب آن بیرون چه خبر است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.