معرفی و دانلود کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ: Direct Admin-Cpanel-Plesk

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ: Direct Admin-Cpanel-Plesk

کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ نوشته‌ی رقیه میرحسینی، شهرناز رحیمی، عرفانه صحرائی و حمیدرضا قنبری، همه‌ی آنچه درباره‌ی کنترل پنل‌های CPANEL ،PLESK و DIRECT ADMIN باید بدانید به شما آموزش می‌دهد. این کتاب نیز مانند دیگر کتاب‌های انتشارات مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران، بسیار ساده و کارآمد طراحی شده و برای افراد تازه‌کار تا حرفه‌ای در حوزه‌ی طراحی و مدیریت سایت بسیار کاربردی است.

درباره‌ی کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ

کنترل پنل هاستینگ یک سیستم مدیریت هاست وب است که برای کنترل سرویس‌های میزبانی وب، ایجاد ایمیل‌ها، بک‌آپ‌، بارگزاری فایل‌ها و دیگر وظایف مربوط به میزبانی وب استفاده می‌شود. مدیران سیستم، توسعه‌دهندگان وب، مدیران وبسایت، برنامه‌نویسان و سایر افرادی که وظیفه‌ی مدیریت وبسایت، سرویس‌های وب و میزبانی را بر عهده دارند، برای مدیریت و نگهداری صحیح سرویس‌های وب خود از کنترل پنل هاستینگ استفاده می‌کنند. این کنترل‌ پنل‌ها انواع مختلفی دارند که سه تا از مهم‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها، CPANEL، PLESK و DIRECT ADMIN است. در کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ چگونگی کار با این سه کنترل پنل هاستیگ، به‌صورت کامل آموزش داده شده است.

مهندس رقیه میرحسینی، مهندس شهرناز رحیمی، مهندس عرفانه صحرائی و مهندس حمیدرضا قنبری با همکاری گروه فنی و مهندسی ذوق، کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ را نوشته‌اند. این کتاب، به‌صورت گام به گام، همه‌ی مراحل آشنایی و کار با بخش‌های مختلف سه کنترل پنل CPANEL، PLESK و DIRECT ADMIN را آموزش می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ

کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ چهار بخش دارد. در بخش اول، کنترل پنل CPANEL معرفی می‌شود. در بخش دوم، نحوه‌ی کار با این کنترل پنل، به‌خوبی و با جزئیات تشریح می‌گردد. بخش سوم مربوط به آموزش نحوه‌ی کار با کنترل پنل DIRECT ADMIN است و در بخش آخر، کنترل پنل PLESK به‌دقت معرفی و آموزش داده می‌شود.

همه‌‌ی آموزش‌ها در کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ به‌صورت کاملا تصویری ارائه شده و توضیحات نیز به اندازه، خلاصه و درعین‌حال جامع است. شما می‌توانید این کتاب را خریداری و هرگاه در استفاده از کنترل پنل خود، دچار سؤال یا ابهام شدید، به آن مراجعه کنید. طبقه‌بندی بخش‌های مختلف به‌طور دقیق صورت گرفته است تا در پیدا کردن مطالب مورد نظر خود دچار مشکل نشوید. همین‌طور، نکات مهم و کاربردی، در کادرهایی مخصوص قرار دارند و توجه شما را بیشتر جلب می‌کنند. این کتاب را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسانده است.

کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ برای کسانی که در حوزه‌ی طراحی سایت، مدیریت وب، برنامه‌نویسی و... تحصیل یا کار می‌کنند می‌تواند کاربردی باشد.

در بخشی از کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ: Direct Admin-Cpanel-Plesk می‌خوانیم

Plesk یک کنترل پنل مجتمع و قدرتمند محصول شرکت SWsoft برای مدیریت امکانات سرورهای اینترنتی می‌باشد که بر روی هر دو نوع هاستینگ بر پایه ویندوز و لینوکس قابل نصب بوده و دارای محیطی کاملا دوستانه و آسان برای مدیریت منابع سرور و تخصیص آن‌ها می‌باشد.

این نرم‌افزار که توسط فراهم‌کنندگان باسابقه سرویس‌های اینترنتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد برای مدیریت بر هاستینگ‌های اختصاصی، اشتراکی و مجازی دارای امکاناتی کاربردی و محیطی دوستانه است. فراهم‌کنندگان سرویس‌های هاستینگ حرفه‌ای - Hosting Service Providers HSP نیز با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم‌افزار می‌توانند توسعه آسان و سریعی در مورد سرورهای لینوکسی به اجرا بگذارند. تعداد زیادی از عملیات موجود در این کنترل پنل می‌تواند به‌صورت اتوماتیک برنامه‌ریزی شده و اجرا گردد که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرایی و مدیریت بر سرور شده، سودبخشی و رضایت مشتری را نیز به همراه خواهد داشت.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مؤلفان
فصل 1: مقدمه‌ای بر کنترل پنل CPANEL
فصل 2: آموزش‌های کاربردی کنترل پنل CPANEL
فصل 3: آموزش‌های کاربردی کنترل پنل Direct Admin
فصل 4: آموزش‌های کاربردی کنترل پنل Plesk

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ: Direct Admin-Cpanel-Plesk
نویسنده، ، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات187
زبانفارسی
شابک978-600-124-981-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ

برای دریافت کتاب آموزش کار با کنترل پنل‌های رایج هاستینگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.