معرفی و دانلود کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت: به همراه تکنیک‌های کدنویسی و عیب‌ یابی با هوش مصنوعی

عکس جلد کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت: به همراه تکنیک‌های کدنویسی و عیب‌ یابی با هوش مصنوعی
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت: به همراه تکنیک‌های کدنویسی و عیب‌ یابی با هوش مصنوعی

کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت، دروازه‌ای را به‌سوی دنیای برنامه‌نویسیِ وب با استفاده از جاوا اسکریپت می‌گشاید. علیرضا کشاورز باحقیقت، نویسنده‌ی کتاب، با رویکردی گام‌به‌گام و تمرکز بر تمرین و مثال‌های عملی، مفاهیم بنیادیِ زبان جاوا اسکریپت را در این اثر به خواننده آموزش می‌دهد. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، در کنار یادگیری مباحث مقدماتی جاوا اسکریپت، تکنیک‌های عیب‌یابی کدهای نوشته‌شده را با هوش مصنوعی یاد می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت

کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت، آموزش‌های مقدماتی تا پیشرفته‌‌ی یادگیری زبان جاوا اسکریپت را در خود گنجانده است. علیرضا کشاورز باحقیقت، نویسنده‌ی کتاب، کار با متغیرها، عملگرها، دستورات شرطی، حلقه، آرایه‌ها و توابع را در این کتاب با زبانی ساده و خوش‌فهم به مخاطب آموزش داده است. تقریباً می‌توان گفت مبحثی در جاوااسکریپت وجود ندارد که در این اثر به آن اشاره نشده باشد. تمامی مباحث ضروری جاوا اسکریپت، از مبانی این زبان گرفته تا انواع داده، عملگرها، دستورات شرطی و حلقه‌ای، توابع، اشیاء، دام، رویدادها و کتابخانه‌های لازم برای کار با این زبان‌ برنامه‌نویسی در این کتاب مطرح شده است. در کنار این آموزش‌ها، مثال‌هایی کاربردی قرار دارد. مثال‌های ارائه‌شده در کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت، همگی کاربردی هستند و از دنیای واقعیِ وب، برگرفته شده‌اند. وجود این مثال‌ها، به درک بهتر خواننده از مفاهیم آموزشی جاوا اسکریپت به میزان چشمگیری کمک می‌کند. نویسنده از لحنی ساده‌ و‌ روان برای انتقال مفاهیم آموزشی بهره گرفته تا مطالب این اثر برای خواننده‌هایی با سطح‌های مختلف آگاهی از زبان‌های برنامه‌نویسی، قابل درک باشد. مطالب این اثر با معرفی مباحث مقدماتی جاوا اسکریپت آغاز می‌شود.

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه‌نویسی قدرتمند و پویا است که به طور گسترده برای ایجاد صفحات وب تعاملی و برنامه‌های کاربردی وب استفاده می‌شود. کنترل رفتار عناصر اِچ‌.‌تی.‌اِم‌.ال، برقراری ارتباط هوشمند با کاربر و ساخت وب‌سایت‌های پویا و قدرتمند را می‌توان از ویژگی‌های مهمِ زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت نام برد. آموزش‌های این کتاب در کنار متن،‌ با تصویرهایی واضح و گویا مطرح شده تا مفاهیم پیچیده‌ی جاوا اسکریپت، راحت‌تر در ذهن خواننده شکل بگیرد. نویسنده‌ی این اثر ترفند‌هایی را برای برنامه‌نویسیِ پیشرفته در اختیار علاقه‌مندان به یادگیریِ نکته‌‌های حرفه‌ای کدنویسی با جاوا اسکریپت مطرح کرده است. با یادگیری این ترفند‌ها به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای تبدیل می‌شوید که زیروبَم کدنویسی در جاوا اسکریپت را بلد است. علیرضا کشاورز باحقیقت، نویسنده‌ی کتاب، بخشی از این اثر را به توضیح روش‌های عیب‌یابی کدهای نوشته‌شده با کمک هوش مصنوعی اختصاص داده است. با مطالعه‌ی این بخش، یاد می‌گیرید که از توانمندی‌های هوش مصنوعی برای پیداکردن عیب‌های نوشتاری، منطقی و عملکردی کدهایی که نوشته‌اید، کمک بگیرید. یادگیری مهارت‌های این بخش، اثربخشی چشمگیری در پیدا‌کردن عیب‌‌های کدهای نوشته‌شده با زبان جاوااسکریپت دارد.

نویسنده‌، پس از آشنا کردن شما با جاوا اسکریپت،انواع داده‌ها و متغیرها، عملگرها، دستورات شرطی، آرایه‌ها، متدها و آبجکت‌ها را در این اثر توضیح داده است. در ادامه‌ی این آموزش‌ها، متدهای رشته، استفاده از حلقه در جاوا اسکریپت، دیت آبجکت، بررسی نحوه‌ی عملکرد جاوا اسکریپت در پشت صحنه و انواع اسکوپ‌ها در این زبان‌برنامه‌نویسی را یاد می‌گیرید. مطالب کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت با آموزش مباحث پیشرفته‌ی این زبان برنامه‌نویسی، خاتمه پیدا می‌کند.

کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت را انتشارات نبض دانش، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان به توسعه‌ی فِرانت‌اِند، مخاطب‌های اصلی کتاب آموزش تضمینی جاوا اسکریپت به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی این کتاب به افرادی که آگاهی نسبی از جاوا اسکریپت دارند، اما به‌دنبال آموزش‌هایی برای کامل‌کردن اطلاعات خود هستند، نیز پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت: به همراه تکنیک‌های کدنویسی و عیب‌ یابی با هوش مصنوعی می‌خوانیم

توجه شود مباحث پیشرفته به این معنا است که کمی مباحث سنگین و عمقی است نه اینکه گفته شود این مباحث خیلی کاربردی‌تر از قبلی‌ها هستند نه به هیچ وجه و مسلما هرآنچه تا کنون در دو بخش قبلی خوانده‌اید به وفور کاربرد بیشتری نسبت به مطالبی که در این بخش عنوان می‌شود دارند و از طرفی این مباحث هم بدون کاربرد نیستند بلکه درک برنامه‌نویسی شما را بیشتر می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مباحث سطح مقدماتی
فصل دوم: انواع داده و متغیرها
فصل سوم: عملگرها operators
فصل چهارم: دستورات شرطی conditional statement
فصل پنجم: توابع
فصل ششم: آرایه‌ها arrays
فصل هفتم: اروفانکشن arrow function
فصل هشتم: کار با توابع(متدهای) آرایه
فصل نهم: رست rest و اسپرد spred در جاوا اسکریپت
فصل دهم: متدهای رشته
فصل یازدهم: متدهای اعداد
فصل دوازدهم: آبجکت object
فصل سیزدهم: استفاده از حلقه (loop) در جاوا اسکریپت
فصل چهاردهم: دیت آبجکت Date object
فصل پانزدهم: بررسی نحوه عملکرد جاوا اسکریپت در پشت صحنه
فصل شانزدهم: DOM به زبان ساده
فصل هفدهم: پروژه ایجاد sign up form با استفاده از DOM
فصل هجدهم: مباحث پیشرفته
فصل نوزدهم: کار با api
فصل بیستم: اشکال‌زدائی کد
فصل بیست‌ویکم: استفاده از هوش مصنوعی در نوشتن کد، تحلیل و عیب‌یابی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت: به همراه تکنیک‌های کدنویسی و عیب‌ یابی با هوش مصنوعی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات341
زبانفارسی
شابک978-622-8246-08-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت

برای دریافت کتاب آموزش تضمینی جاوااسکریپت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.