معرفی و دانلود کتاب آموزش Microsoft OneDrive

عکس جلد کتاب آموزش Microsoft OneDrive
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش Microsoft OneDrive و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش Microsoft OneDrive و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش Microsoft OneDrive

خوشبختانه در عصری زندگی می‌کنیم که فضای ذخیره‌سازی اطلاعات نامحدود است و نیازی نیست برای نگه‌ داشتن فایل‌هایمان نگران کمبود فضا باشیم. یکی از این فضاها Microsoft OneDrive است. کتاب آموزش Microsoft OneDrive نوشته‌ی زهرا کرمی هر آنچه را برای ذخیره‌سازی اطلاعات در وان‌درایو مایکروسافت لازم است بدانیم، در اختیارمان می‌گذارد تا با خیالی آسوده عکس‌ها، یادداشت‌ها و اطلاعات شخصی و کاری‌مان را در فضای ابری قرار دهید.

درباره‌ی کتاب آموزش Microsoft OneDrive

اکثر ما از موجودی کوچک و پردردسر به نام فلش مموری خاطرات مشابهی داریم. فلش‌ها معمولاً یا گم می‌شوند یا در خانه و محل کار جا می‌مانند و... خلاصه هر جایی هستند جز جایی که به آن‌ها نیاز داریم. این چالش تا حدی شایع است که عبارت «فلش گم‌شده» بارها در گوگل سرچ شده و سئوی بالایی دارد. به‌غیر از گم شدن که گویی سرنوشت محتوم هر فلشی است، اتفاقاتی مانند پاک شدن ناگهانی اطلاعات و باز نشدن فایل‌ها در سیستم‌های گوناگون نیز جزو میلیون‌ها چالش درمورد فلش‌‌مموری‌ها است. اگر هم بخواهیم از هارد اکسترنال استفاده کنیم در درجه‌ی اول باید پول بسیار زیادی بابت آن بپردازیم و در نهایت هم حافظه‌اش تکمیل می‌شود! تمام این معضلات برای ذخیره‌سازی فایل‌ها باعث شدند تا مردم دنیا در این زمینه هم به سراغ معجزه‌ی اینترنت بروند و فضایی نامحدود و بی‌نهایت به نام فضای ذخیره‌سازی ابری را اختراع کنند. یکی از این فضاها که جزو ساده‌ترین و باامکانات‌ترین آن‌هاست Microsoft OneDrive است، با وجود سهولت در استفاده‌ی آن، به‌هرحال چم‌وخم‌هایی دارد که بهتر است ابتدا آن‌ها را بشناسیم و بعد به سراغ این فضای فوق‌العاده برویم. کتاب آموزش Microsoft OneDrive در اختیار ماست تا به پاسخ پرسش‌های خود درباره‌ی این فضای ابری برسیم.

معرفی و دانلود کتاب آموزش Microsoft OneDrive

زهرا کرمی کتاب خود را با بازگویی پیشینه‌ی Microsoft OneDrive آغاز کرده است. اگر از کاربران قدیمی اینترنت باشید، این بخش برای شما خاطره‌انگیز است. ادامه‌ی کتاب آموزش Microsoft OneDrive به چگونگی ساخت و ورود به اکانت و معرفی امکانات این فضای ابری می‌پردازد. آیا می‌دانستید که می‌توانید فایل‌هایتان را در این فضا با دیگران به اشتراک بگذارید؟ این کتاب نحوه‌ی به اشتراک‌گذاری فایل‌های خودتان و استفاده از فایل‌هایی که دیگران با شما به اشتراک گذاشته‌اند را توضیح می‌دهد.

وان درایو منوی کاربری دارد. شما می‌توانید داده‌های شخصی‌ خودتان مثل تصویر پروفایل، رمز عبور، فایل‌های حذف شده و تاریخچه‌ی باز و بسته‌شدن فایل‌ها را در این فضا تحت نظر بگیرید. فایل‌هایی که در این فضای ابری ذخیره می‌شوند، صرفاً در تلفن همراه یا رایانه‌ی شما نیستند و می‌توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، روی هر سیستم و دستگاهی که بخواهید فایل‌هایتان را مشاهده کنید. البته باید مراقب باشید که رمزتان را در سیستم‌های گوناگون ذخیره نکنید تا اطلاعات شما محفوظ بمانند.

زهرا کرمی با کمک تصویرهایی که از درون فضای وان درایو داخل کتاب قرار داده است، شیوه‌ی تغییر نام فایل‌ها، ویرایش متن‌ها و افزودن تصاویر، متن و فیلم را نیز در اختیار شما می‌گذارد. این فضای ابری امکاناتی مثل ساخت آلبوم و دفترچه‌ی یادداشت را به ویژگی‌های خود افزوده است. یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین نکات در استفاده از وان درایو این است که به دلیل هم‌خانواده بودنش با سایر برنامه‌های مایکروسافت، امکان دسترسی به فایل‌های ورد و اکسل را نیز فراهم می‌سازد.

کتاب آموزش Microsoft OneDrive به کوشش نشر مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ شده و در دسترس خوانندگان قرار گرفته است.

کتاب آموزش Microsoft OneDrive برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی که می‌خواهند با امکانات روز و فناوری‌های جدید آشنا شوند، مفید و قابل توجه خواهد بود.

در بخشی از کتاب آموزش Microsoft OneDrive می‌خوانیم

وان درایو به صورت خودکار، روی ویندوز 8, 1و 10نصب می‌باشد و می‌توان با Web Interface one Driveهمگام‌سازی نمایید، به صورتی که هر فایلی که داخل one Drive وجود داشته باشد، در یک پوشه به نام One Drive درون سیستم خودتان هم قرار خواهد داشت. خلاف این موضوع نیز صادق است، بدین معنی که اگر شما فایلی را درون پوشه One Drive سیستم خود کپی نمایید، به محض اینکه به اینترنت متصل شوید، آن فایل درون فضای ابری و اینترنت هم آپلود خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل یک: معرفی One Drive و رابط کاربری آن
آموزش Microsoft One Drive
معرفی وان درایو و رابط کاربری آن
طرز وارد شدن به One Drive و ساخت اکانت مایکروسافت
بررسی رابط کاربری سرویس One Drive
منوی اصلی One Drive
دریافت برنامه One Drive
استفاده از اپلیکیشن One Drive
فصل دو: کار با انواع فایل‌ها
نحوه‌ی آپلود کردن فایل‌های جدید
سازماندهی فایل‌ها و پوشه‌ها
تغییر نام فایل‌ها و پوشه‌ها
کپی کردن فایل‌ها و پوشه‌ها
دانلود کردن فایل‌ها
حذف کردن فایل‌ها
فصل سه: اشتراک گذاری فایل‌ها
بررسی گزینه‌های پنجره‌ی share
به اشتراک‌گذاری فایل از طریق اپلیکیشن دسکتاپ
اشتراک گذاری فایل برای افراد خاص از طریق ایمیل
مدیریت فایل به اشتراک گذاشته شده
جستجوی فایل‌ها
فصل چهار: مدیریت و کار با تصاویر
مدیریت و کار با عکس ها
ساخت آلبوم
گزینه‌ی places
فصل پنجم: معرفی و کار با Office Online
اضافه نمودن فونت بررسی منوی File در Word online
نرم‌افزار PowerPoint Online
بررسی منوهای موجود در پاورپوینت آنلاین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش Microsoft OneDrive
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات109
زبانفارسی
شابک978-622-218-373-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش Microsoft OneDrive

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش Microsoft OneDrive

برای دریافت کتاب آموزش Microsoft OneDrive و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.