معرفی و دانلود کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان

عکس جلد کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان
قیمت:
۵۳,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان

با در دست گرفتن کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان، هر‌روز یک قدم به سبک پوشش رویایی خود نزدیک‌تر شوید. کلودیا پیراس و برنارد روتزل کارشناسان دنیای مد و پوشاک، در این اثر خواندنی بیش از سی‌صد نکته‌ی سریع و کاربردی برای داشتن پوششی شیک و خیره‌کننده را به آقایان آموزش می‌دهند.

درباره‌‌ی کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان

برای داشتن استایل و سبک پوشاک منحصر‌به‌فرد، همیشه هم نیاز به صرف هزینه‌های هنگفت‌ نیست! کلودیا پیراس (Claudia Piras) و برنارد روتزل (Bernhard Roetzel) به شما کمک می‌کنند تا با همان تعداد لباسی که در اختیار دارید، بهترین ترکیب پوشش ممکن را برای خود طراحی کنید. کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان (365 style and fashion tips for men) حلقه‌ی اتصال سریع و راحت شما به دنیای پرجاذبه‌ی مد و فشن است.

شاید شما هم برای آماده شدن در مراسمی رسمی و مهم، ساعت‌ها میان لباس‌های خود سردرگم شوید و ندانید که درنهایت کت خاکستری با کروات را ترجیح می‌دهید و یا کت کرم‌رنگ با دستمال گردن را انتخاب می‌کنید؟ یا ممکن است برای پیرایش موی متناسب با سبک پوشش خود هنوز به نتیجه‌ی ثابتی نرسیده باشید و احساس کنید که به تغییر و اصلاحات بیشتری نیاز دارید. یا اصلاً شاید در انتخاب لباس تردیدی ندارید اما در مرحله‌ی ترکیب گزینش رنگ‌های مختلف در کنار هم خود را در چالشی بزرگی ببینید. در‌هر صورت می‌توان اطمینان داشت که کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان، پاسخی برای نیاز شما پیدا می‌کند؛ زیرا که این کتاب به اندازه‌ی تعداد روز‌های یک سال، نکته‌ی تازه برای گفتن دارد. این اثر پرفایده، یک پل ارتباطی ساده و دردسترس میان قوانین جهان مد با علاقه‌مندان به داشتن سبک پوشاک خاص و اصولی‌ست. نویسندگان در این کتاب سعی دارند شما را تا داشتن استایل شخصی خودتان همراهی کنند و با اضافه کردن جزئیات کوچک اما مهم، تغییرات ویژه‌ای در ظاهر شما به‌وجود بیاورند.

آموزه‌های کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان در ده مبحث کلی و پرکاربرد خلاصه شده. ترکیب و هماهنگی میان رنگ و پارچه‌های مختلف، راز داشتن پوشش مناسب در دیدار‌های رسمی، نکات شیک‌پوشی در طول سفر، کشف سبک و سلیقه‌ی شخصی در پوشاک و استفاده‌ی بهتر از لوازم جانبی مثل ساعت در کنار لباس‌ها از موضوعات جذابیت‌ست که در این کتاب خواهید خواند. همچنین نویسندگان 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان یک بخش ویژه برای طرفداران و پیگیران طراحی مد آماده کرده‌اند. شما در این بخش مجموعه‌ای از نقل‌قول‌های شناخته‌شده در دنیای مد را می‌خوانید و با نظر گروهی از بزرگ‌ترین صاحبان صنعت پوشاک در جهان آشنا می‌شوید. 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان درنهایت همان کتاب راهنمایی‌ست که به‌محض باز کردن کمد لباس‌ بار‌ها به آن نیاز پیدا می‌کنید؛ اثری که سلیقه‌ی شما را در پوشاک حرفه‌ای‌تر می‌کند و حس اعتماد‌به‌نفس و موفقیت بیشتری به شما هدیه می‌دهد. این کتاب محصول سال 2002 میلادی‌ست و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش انتشارات سوگند و ترجمه‌ی صادق خسرونژاد به دست علاقه‌مندان می‌رسد.

کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان برای چه کسانی مناسب است؟

آقایان شیک‌پوش و کسانی که به سبک و مد پوشاک خود اهمیت می‌دهند مخاطبان اصلی این اثر کاربردی هستند.

در بخشی از کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان می‌خوانیم

در صورتی که تصمیم دارید لباس‌تان را به خیاط سفارش بدهید، از راهنمایی‌های دوستان‌تان استفاده کنید. اگر در انتخاب خیاط، فقط به شانس خود متکی باشید، مرتکب خطای بزرگی شده‌اید، چرا که خیاط با خیاط تفاوت زیادی دارد.

بهترین نوع دکمه پیراهن دکمه صدفی است که جایگزین جالب‌تری برای دکمه پلاستیکی است. علاوه بر این، جنسی سخت‌تر و مقاوم‌تری هم دارد.

جنس پارچه پیراهن تابستانی باید سلیقه و دوختی نازک داشته باشد. این موضوع نفوذ و گردش جریان هوا را تضمین می‌کند و نیاز به پیراهن‌های آستین کوتاه غیر جالب را برطرف می‌کند.

در آب و هوای گرم از پوشیدن پیراهن‌هایی که سرآستین دولایه دارند اجتناب کنید، چرا که باعث خواهد شد، ساعد شما بی‌مورد گرم شود. حداقل در سلیقه عامیانه ایتالیایی باز گذاشتن دکمه‌های سرآستین‌های تک لایه در زیر ژاکت، امری بسیار مطلوب و پذیرفته شده است.

یقه‌های شق و رق از آن جایی که آهار ضخیم دارند، در فصل تابستان منجر به ریزش شدید عرق می‌شوند. پوشیدن پیراهن دکمه‌داری که یقه آن سخت نباشد، لطف بیشتری دارد.

قبل از این که برای اولین بار پیراهن خود را به تن کنید، حداقل یکبار آن را بشویید. این امر باعث می‌شود، بقایای مواد شیمیایی موجود در آن از بین برود و برای پوشیدن نرم‌تر شود.

فهرست مطالب کتاب

لباس‌های فرم: کت و شلوار و دستمال گردن
کیفیت چرم: کفش
پوشش‌های معمولی شیک
تاکسیدو (لباس رسمی میهمانی عصر) و لباس‌های عصر
چی با چی مناسبت دارد: ترکیب و هماهنگی
وسایل شخصی بسیار مهم
پیرایش: مو، ریش و اندام
نکاتی در باره سفرهای کاری
اگر بدانید راحت خواهد بود: خرید بر اساس سلیقه
نقل قول‌های مشهور در باره مد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان
نویسنده،
مترجمصادق خسرونژاد
ناشر چاپیانتشارات سوگند
سال انتشار۱۳۸۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات311
زبانفارسی
شابک978-964-7532-44
موضوع کتابکتاب‌های مد و پوشاک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان

برای دریافت کتاب 365 نکته سلیقه‌ای باب روز مردان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.