معرفی و دانلود کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی

عکس جلد کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی
قیمت:
۱۴۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی

کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی، توسط امیرحسین پرستار برای دانشجویانی که علاقه‌مند به شرکت در کنکورهای کارشناسی ارشد و دکترا و ادامه‌ی تحصیل در رشته‌ی مدیریت ورزشی هستند، تالیف شده است. دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند با استفاده از این کتاب به سوالات کنکورهای کارشناسی ارشد از سال 1384 تا سال 1401 نیز دسترسی داشته باشند.

درباره‌ی کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی

با توجه به اهمیت بالای وجود منابع آموزشی و کمک‌آموزشی در مقاطع بالاتر و به‌ویژه افرادی که به دنبال تحصیلات تکمیلی هستند، وجود کتاب‌هایی که موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکترا را در رشته‌های مختلف آسان‌تر کنند، ضرورت بیشتری پیدا کرده است. تخصصی‌تر شدن مباحث در این مقاطع، انتخاب یک منبع خوب و کامل را به امری حساس تبدیل کرده است. کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی، از جمله منابعی‌ست که می‌تواند تاثیرات قابل‌توجهی بر نتایج کسب‌شده توسط علاقه‌مندان به شرکت در کنکورهای رشته‌ی مدیریت ورزشی داشته باشد. امیرحسین پرستار این اثر با همین هدف تالیف کرده است.

اگر ازجمله دانشجویانی به‌شمار می‌روید که در پی ادامه‌ی تحصیل در رشته‌ی مدیریت ورزشی هستید، کتابی که پیش رویتان قرار دارد، منبعی قابل‌اتکا برای شماست که می‌تواند شما را به خوبی با فضای اصلی سوالات کنکور آشنا کند. مولف به پاسخ‌های تستی نیز اکتفا نکرده و پاسخنامه‌ای تشریحی را برای سوالات تهیه کرده است. با این وجود، نمی‌توان کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی را منبع اصلی برای مطالعه‌ی کنکور نامید. تمام مباحث آزمون‌های کنکور مدیریت ورزشی در این کتاب پوشش داده شده و بر اساس منابع درسی اصلی تالیف شده است، اما برای موفقیت در کنکور، باید ابتدا منابع اصلی را مطالعه کنید و روزهای آخر را به مرور تست‌های موجود در این بانک سوال اختصاص دهید.

کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی، 1000 تست تالیفی و پاسخنامه‌ی آن‌ها را شامل می‌شود که در قالب 50 آزمون، دو بخش اول کتاب را تشکیل می‌دهند. 720 تست دیگر، مربوط به کنکورهای کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌ی مدیریت ورزشی هستند که سوالات کنکورهای سال 1384 تا 1401 را شامل می‌شوند. پاسخنامه‌ی تشریحی این آزمون‌ها نیز در کتاب ذکر شده‌اند.

وجود تست‌های 17 سال آزمون کنکور، این کتاب را به یک بانک سوال غنی تبدیل کرده که می‌تواند نتایج خوبی را برای دانشجویان به همراه بیاورد. مطالعه‌ی این تست‌ها، در صورت تکرار و تمرین بازدهی بالایی خواهد داشت و می‌تواند آزمون‌های اصلی کنکور را برای دانشجویان شبیه‌سازی کند. از همین رو نیز کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی، از بهترین منابعی است که می‌توانید در روزهای باقی‌مانده به کنکور به سراغ آن بروید و با تسلط نسبی که از مطالعه‌ی منابع اصلی به دست آورده‌اید و با شبیه‌سازی کنکور از طریق تست‌های این کتاب، خود را برای شرکت در آزمون مورد نظرتان کاملاً آماده کنید.

گفتنی‌ست رسول نوروزی سید حسینی ویراستار علمی این اثر است و انتشارات حتمی این اثر را به انتشار رسانده است.

کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این منبع غنی و جامع سوالات کنکور را به تمام افرادی که قصد شرکت در کنکورهای کارشناسی ارشد و دکترای رشته‌ی مدیریت ورزشی را دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: آزمون‌های تألیفی
بخش دوم: پاسخنامه‌ی آزمون‌ها
بخش سوم: آزمون‌های کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی
بخش چهارم: پاسخنامه‌ی سؤالات کنکور کارشناسی ارشد
بخش پنجم: آزمون‌های دکتری مدیریت ورزشی
بخش ششم: پاسخنامه‌ی تشریحی آزمون دکتری مدیریت ورزشی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات277
زبانفارسی
شابک978-600-355-701-7
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی ارشد
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی

برای دریافت کتاب 1000 + 720 تست مدیریت سازمان‌ها و مسابقات ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.