معرفی و دانلود کتاب یه سر و دو گوش تورتوری

عکس جلد کتاب یه سر و دو گوش تورتوری
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یه سر و دو گوش تورتوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یه سر و دو گوش تورتوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یه سر و دو گوش تورتوری

معصومه یزدانی در کتاب یه سر و دو گوش تورتوری داستان تربچه را تعریف می‌کند که حوصله‌اش چنان سر رفته که نگو! برای همین جلوی تلویزیون روی مبل دراز کشیده و با بی‌حوصلگی شبکه‌های تلویزیون را بالا و پایین می‌کند‌، تا این‌که در شبکه‌ی چهار، تبلیغ یک حراجی را می‌بیند. تبلیغی که زندگی او را از این رو به آن رو می‌کند و روز بسیار هیجان‌انگیزی را برایش رقم می‌زند!

درباره‌ی کتاب یه سر و دو گوش تورتوری

اثری که پیش روی شماست، با نام یه سر و دو گوش تورتوری را معصومه یزدانی نوشته است. کتاب نامبرده داستانی کودکانه را در بر می‌گیرد. گفتنی‌ست کتاب یه سر و دو گوش تورتوری نخستین‌بار توسط انتشارات پرنده آبی در سال 1399 به انتشار رسیده است. همچنین این اثر ذیل مجموعه‌ی «داستان‌های خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه» به انتشار رسیده است.

کتاب یه سر و دو گوش تورتوری از این قرار است: یک روز حوصله‌سربر تابستانی بود. تربچه -درحالی‌که روی مبل دراز کشیده بود- با بی‌حوصلگی آرزو می‌کرد که‌ ای کاش می‌شد آن روز به جای آن‌که کارهای خسته‌کننده‌ی همیشگی را انجام دهد، یک کار جدید را امتحان کند و روز پرهیجانی داشته باشد. اما راستش را بخواهید، هیچ کار هیجان‌انگیزی به فکر تربچه نمی‌رسید. او جلوی تلویزیون دراز کشیده بود، دهان‌دره می‌کرد و مدام مشغول عوض کردن شبکه‌های تلویزیون بود.

شبکه‌ی یک، تبلیغ خمیردندان بود، شبکه‌ی دو برنامه‌ی آشپزی بود، و شبکه‌ی سه مسابقه‌ی سرعت حلزون‌ها را نشان می‌داد. عجب روز کسل‌کننده‌ای! تربچه مشغول عوض کردن شبکه‌های تلویزیون بود که ناگهان تبلیغی در شبکه‌ی چهار او را متوقف کرد: بزرگ‌ترین حراج سال...

معصومه یزدانی در این کتاب برای‌مان تعریف می‌کند که تربچه به‌سرعت کیف پول‌اش را برداشت و شروع کرد به دویدن. در راه، نخود خانم را دید. به او توضیح داد که موشی خنزری حراج هیجان‌انگیز استثنائی‌ای گذاشته. نخودخانم که این موضوع را شنید، تصمیم گرفت به تربچه بپیوندد و به حراجی برود...

راستش را بخواهید، ماجرای کتاب یه سر و دو گوش تورتوری به اینجا ختم نشد. همان‌طور که تربچه و نخودخانم به سمت حراجی می‌دویدند، به پیازچه برخوردند. پیازچه که سشوارش خراب شده بود، تصمیم گرفت همراه آن‌ دوتا به آن حراجی‌ای که ناگهان آن‌قدر معروف شده بود برود و سشوار بخرد. برای آن‌که بدانید ماجرای کتاب یه سر و دو گوش تورتوری به کجا ختم می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه‌ی کتاب دست در دست معصومه یزدانی بگذارید و خود مشاهده کنید که عاقبت رفتن به حراجی چه می‌شود.

یکی از ویژگی‌هایی که کتاب یه سر و دو گوش تورتوری را از سایر آثار مشابه متمایز می‌سازد، تصاویر زیبا و دل‌ربای آن است. غزاله بیگدلو تصویرگری کتاب را بر عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه

کتاب‌هایی که ذیل مجموعه‌ی «خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه» به انتشار می‌رسند، داستان‌های پیاز و تربچه را روایت می‌کنند که دوستان صمیمی یکدیگرند و در هر مجلد، اتفاقات آموزنده و هیجان‌انگیزی برای‌شان رقم می‌خورد. نویسندگان این کتاب‌ها با یکدیگر متفاوت‌اند. برای مثال، کتاب «یه سر و دو گوش تورتوری» را معصومه یزدانی نوشته و سولماز خواجه‌وند کتاب «یک روز مثل هر روز» را تألیف کرده است. کودکانی که به گروه سنی 4 تا 8 سال تعلق دارند، از مطالعه‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه لذت و بهره می‌برند. گفتنی است این مجموعه به همت انتشارات پرنده آبی به انتشار رسیده است. آموزش مسئولیت‌پذیری، درک تفاوت‌ها، شناسایی توانایی‌ها، دوستی و اهمیت رعایت قوانین از جمله مفاهیمی است که در این سری کتاب به آن‌ها پرداخته می‌شود.

کتاب یه سر و دو گوش تورتوری برای چه کسانی مناسب است؟

معصومه یزدانی کتاب یه سر و دو گوش تورتوری را برای کودکان 4 تا 8 ساله به رشته‌ی تحریر درآورده است. این کتاب برای معلمان و والدین نیز مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب یه سر و دو گوش تورتوری می‌خوانیم

تربچه و نخودی‌ها دویدند و وسط میدان به پیازچه رسیدند. پیازچه گفت: «می‌رین پارک؟»
تربچه و نخودی‌ها گفتند: «نه! داریم می‌شتابیم ببینیم موشی خنزر پنزری چی داره؟»
پیازچه به کاکل به‌هم‌ریخته‌اش دست کشید و گفت: «باشه! پس منم می‌شتابم، آخه سشوارمون خراب شده!»

بعد همه با عجله دویدند و به مغازه‌ی موشی خنزر پنزری رسیدند اما چند دقیقه تا ساعت چهار مانده بود و مغازه هنوز بسته بود.
پیازچه گفت: «بریم بازی؟»
تربچه گفت: «نه! یه‌وقت بقیه زودتر از ما می‌شتابن، هیجان‌های استثناییش تموم می‌شه!»
نخودی‌ها گفتند: «پس بریم گِل‌شیک...پس بریم گِل‌شیک»!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یه سر و دو گوش تورتوری
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-436-655-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یه سر و دو گوش تورتوری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یه سر و دو گوش تورتوری

برای دریافت کتاب یه سر و دو گوش تورتوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.