معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم
قیمت:
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم

کمیل نصری، ابوذر نصری و حسن محمدنشتایی در کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم، مجموعه‌ای از بهترین نمونه‌سؤالات درس زیست‌شناسیِ پایه‌ی دهم رشته‌ی تجربی را در اختیار شما قرار می‌دهند. ارائه‌ی درس‌نامه‌های جامع، مشخص‌ ساختن مباحث مهم در کنکور و ارائه‌ی سؤالات ترکیبی از دیگر ویژگی‌های کتاب حاضر است.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم

اثری که پیش روی شماست، با نام پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم، یکی از بهترین کتاب‌های کمک‌درسی پایه‌ی دهم رشته‌ی تجربی است. کمیل نصری، ابوذر نصری و حسن محمدنشتایی، مؤلفان کتاب نام‌برده هستند. اگر بگوییم کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم، یکی از تکنیکی‌ترین و نزدیک‌ترین کتاب‌های کمک‌آموزشیِ زیست برای کنکور است، اغراق نکرده‌ایم. در ادامه، به بررسی ویژگی‌هایی پرداخته‌ایم که این کتاب را از سایر آثار مشابه متمایز می‌سازد.

- برای هر درس از کتابِ زیست پایه‌ی دهم، ابوذر نصری، کمیل نصری و حسن محمدنشتایی، درس‌نامه‌ای را در کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم آورده‌اند که به شما کمک می‌کند درصورتی‌که می‌خواهید درسی را مرور یا جمع‌بندی کنید، این کار را به سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهید. این درس‌نامه به شکل کامل با متن و تصاویر موجود در کتاب درسی انطباق دارد. این نکته از این جهت حائز اهمیت است که در کنکورهای نظام جدید، طراح کنکور وفاداری کاملی به کلمه‌کلمه‌ی کتاب درسی از خود نشان می‌دهد و اغلب سؤالات آزمون، کاملاً از متن کتاب درسی هستند.

- بعد از هر درس‌نامه، مجموعه‌ای از کاربردی‌ترین نمونه‌سؤالات درس زیست‌شناسی پایه‌ی دهم قرار گرفته است. این نمونه‌سؤالات به‌صورت پرسش‌های چهارگزینه‌ای هستند و به سبک کنکورهای نظام جدید طراحی شده‌اند. در ابتدای هر فصل، در وهله‌ی نخست «تست‌های گفتاری» آمده‌اند که روندی آموزشی دارند. به این معنا که مطالب کتاب درسی را پاراگراف به پاراگراف توضیح می‌دهند. بعد از آن، تست‌ها به‌ترتیب سخت‌تر می‌شوند. در نهایت، ‌در انتهای هر فصل از کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم، تست‌هایی ترکیبی قرار گرفته‌اند که مشابه تست‌های ترتیبی کنکور هستند.

- از دیگر ویژگی‌های مهم کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم، تشریحی بودن پاسخ‌نامه‌ها‌ی آن است. کمیل نصری، ابوذر نصری و حسن محمدنشتایی نکات را موبه‌مو برای‌تان شرح داده‌اند. با استفاده از این پاسخ‌نامه‌ها، می‌توانید به تحلیل آزمون‌تان بپردازید و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم را کمیل نصری، ابوذر نصری و حسن محمدنشتایی نوشته‌اند و انتشارات خیلی سبز آن را ذیل مجموعه‌ کتاب‌های پرسش‌های چهار گزینه‌ای خود به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز - ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌درسی و کتاب‌های کنکور - در مجموعه‌ کتاب‌های «پرسش‌های چهارگزینه‌ای»، مجموعه‌ای از بهترین نمونه‌سؤالات دروس مختلف را در اختیار شما می‌گذارد. این کتاب از سه بخش تشکیل شده است:

- بخش اول: در ابتدای هر درس، درس‌نامه‌ی مربوط به آن قرار گرفته که عیناً مطابق با کتاب درسی است. اگر قصد دارید مرور کوتاهی بر درس‌ها داشته باشید، این درس‌نامه‌ها به کارتان خواهد آمد.

- بخش دوم: مجموعه‌ای از تست‌های گفتاری، تست‌های کنکور و تست‌های ترکیبی در مجموعه کتاب‌های پرسش‌های چهارگزینه‌ای گردآوری شده‌اند.

- بخش سوم: مؤلفان مجموعه‌ی پرسش‌های چهارگزینه‌ای، پاسخ‌نامه‌های پرسش‌های کتاب را به صورت کاملاً تشریحی در اختیارتان گذاشته‌اند. از این رو شما می‌توانید با دقت این پاسخ‌نامه‌ها را مرور کنید و نقاط ضعف و قوت خود را بیابید.

مجموعه کتاب‌های پرسش‌های چهارگزینه‌ای انتشارات خیلی سبز ویژگی‌هایی را در بر می‌گیرد که هر جلد از آن را به یکی از بهترین کتاب‌های کمک‌آموزشی در همه‌ی پایه‌ها بدل می‌سازد. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

- «قیدها» در کتاب درسی بسیار اهمیت دارند. برای همین است که همه‌ی قیدهای مهم در کتاب درسی، در درس‌نامه‌ها جمع‌آوری و با فونت خاصی مشخص شده‌اند.

- هرکجا میان متن‌ یا شکل‌های کتاب درسی، کژتابی یا تناقضی ظاهری وجود داشته باشد، در مجموعه کتاب‌های پرسش‌های چهار گزینه‌ای انتشارات خیلی سبز، با آیکونی موسوم به «شفاف‌سازی» توضیح داده شده است.

- تمامی کلمات مهم و تست‌خیز با علامت مخصوص متمایز شده‌اند.

- مؤلفان این کتاب‌ها، به بررسی نکات کنکوری شکل‌های کتاب درسی پرداخته‌اند و آن‌ها را با دقت تمام آموزش داده‌اند.

- یکی دیگر از ویژگی‌های مجموعه کتاب‌های پرسش‌های چهارگزینه‌ای، ‌مشخص ساختن نکاتی است که طراحان کنکور و آزمون‌های آموزشی از آن‌ها به‌عنوان تله‌ی تستی استفاده می‌کنند.

«پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطالعات اجتماعی نهم تیزهوشان»،‌ «پرسش‌های چهار گزینه‌ای ریاضیات تجربی جامع - پاسخ - دهم، یازدهم، دوازدهم»، «پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی 1 - پایه دهم» و «پرسش‌های چهار گزینه‌ای هندسه جامع - دهم، یازدهم و دوازدهم» از جمله کتاب‌های منتشرشده ذیل مجموعه‌ کتاب‌های پرسش‌های چهار گزینه‌ای انتشارات خیلی سبز هستند.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌ی علوم تجربی که به دنبال کتاب‌های تستی مناسبی می‌گردند تا با مطالعه‌ی آن‌ها در آزمون سراسری کنکور رشته‌ی تجربی به موفقیت برسند، می‌توانند از کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم، نوشته‌ی کمیل نصری، ابوذر نصری و حسن محمدنشتایی، بهره‌ی فراوانی ببرند.

در بخشی از کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم می‌خوانیم

علم کلن چیز عجیب و غریبی است. شما فرض کنید یک کیک دارید (اونم از نوع تولدش)، اگر بخواهیم کیک را از طریق اجزای آن بشناسیم، باید بگوییم: ببین اجزای آن کیک چیه و چه ویژگی‌هایی دارند تا بفهمی کیک چیه، یعنی از ویژگی‌های جزء‌به‌جزء آن کیک برس به ویژگی‌های کل کیک. حالا شما یک کیک پرخامه رو در نظر بگیر. خب الان که خوب تصور کردید و دهنتون آب افتاد، بیایید اجزای تشکیل‌دهنده‌اش رو بشماریم: 5 عدد تخم‌مرغ، 1/5 پیمانه شیر، 2 پیمانه آرد، 1 پیمانه شکر، 200 گرم کره، 1 قاشق بیکینگ‌پودر و 1/5 پیمانه خامه برای تزئین. همه‌ی مواد را بچینید روی یک میز، هر کدام را از نظر جنس، مزه، خواص شیمیایی و فیزیکی و نقشی که درون کیک ایفا می‌کند، بررسی کنید و یک مقاله‌ی بلندبالا بنویسید در مورد کیکی که از یک چنین موادی ساخته شده اما یک چیز را فراموش کرده‌اید؛ خود کیک را! اگر مواد چیده‌شده روی میز را نگاه کنید، با دیدنشون کیک رو می‌بینید؟ نه! چون مجموع این اجزا با کل فرق داره. کل، کاری می‌کنه که هیچ‌یک از اجزا به تنهایی قدرتش رو ندارن. حتی اجتماعشون (روی میز) هم این قدرت رو نداره؛ بنابراین از ترکیب اجزا، یک کل به وجود اومده که چیزی بیش از مجموع اجزاست.

یه مثال دیگه! هیدروژن را می‌شناسید با ویژگی‌هایش؟ اکسیژن را هم می‌شناسید با ویژگی‌هایش؟ آفرین! حتمن می‌دانید آب از ترکیب این دو عنصر تشکیل می‌شود. آیا ویژگی‌های آب اصلن هیچ ربطی به اجزایش دارد؟ نه! چون اصلن آب نه مثل اکسیژن است، نه هیدروژن، در حالی که از این دوتا عنصر ساخته شده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: دنیای زنده
فصل 2: گوارش و جذب مواد
فصل 3: تبادلات گازی
فصل 4: گردش مواد در بدن
فصل 5: تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد
فصل 6: از یاخته تا گیاه
فصل 7: جذب وانتقال مواد در گیاهان
پاسخ‌نامه کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات689
زبانفارسی
شابک978-600-412-189-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم

زینب رجایی
۱۴۰۲/۸/۴
کتاب عالی هست و درسنامه تشریحی و کاملی که داره باعث شده درس زیست آسون تر و شیرین تر بشه و یه خوبیه دیگه‌ای هم که این کتاب داره این هست که مطالب سال‌های گذشته و فصل‌ها و یا زیست پایه‌های بعد رو هم در هر مطالبی که مرتبط هست اشاره شده و تست‌های طبقه بندی شدش باعث شده این کتاب بهترین کتاب کار زیست برای من بشه
Fer J
۱۴۰۲/۴/۱۹
این کتاب عالیه
کاملا جامع و مفید متن درسو توضیح داده، و سوالات هر بخشو هم داره
پانیذ
۱۴۰۱/۶/۳
بسیار کتاب خوبیه من خیلی ازش استفاده کردم و پیشنهاد میکنم به بقیه دوستان
من
۱۴۰۲/۷/۲۵
سوال‌های خوبی داره و میتونین بجای کتاب ازش استفاده کنید
Amir
۱۴۰۲/۷/۱
بسیار بسیار عالی و کامل شب امتحانی کل کتابو جم کردم
محمد حسین علی نژاد
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
برخی شکل‌ها به دلایلی که نمیتونم بگم به عمد از کتاب حذف شده‌اند.
Milad
۱۴۰۳/۲/۶
خیلی راضی هستم و در حال مطالعه این کتاب
نرگس حسین خانی
۱۴۰۲/۹/۲۵
کتابی کامل ومفید بابیانی ساده
رقیه قره کلی
۱۴۰۲/۹/۲
خیلی عالیه واقعا لذت بردم
امیر حسین
۱۴۰۲/۸/۸
عالی بود مطالب کاملا
یاسین دودانگ
۱۴۰۲/۸/۵
خیلی کتاب خوبی هستش درسنامه عالی
fatemeh marzban
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
عالی حتما توصیه میشه
ابولفضل کریمی
۱۴۰۱/۱/۲۳
کتاب خوبی بود میتونید با تسلط کامل به این کتاب برید المپیاد
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای زیست شناسی 1 - پایه دهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.