معرفی و دانلود کتاب پاپی گل خجالتی

عکس جلد کتاب پاپی گل خجالتی
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پاپی گل خجالتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پاپی گل خجالتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پاپی گل خجالتی

بعضی وقت‌ها آدم‌ها ترجیح می‌دهند به دنیای زیبای درونشان پناه ببرند و خیلی از حضور در جمع خوششان نمی‌آید. لاریسا تئول در کتاب پاپی گل خجالتی شما را با دختربچه‌ای باهوش آشنا می‌کند که عاشق کشف زیبایی‌های طبیعت است. پاپی ساعت‌ها با حشرات مختلف وقت می‌گذراند، اما علاقه‌ی چندانی به حرف زدن با آدم‌ها ندارد. تا اینکه جشن تولد صدسالگی مادربزرگ فرا می‌رسد. باید دید او چطور می‌تواند در این مهمانی پررفت‌وآمد شرکت کند...

درباره‌ی کتاب پاپی گل خجالتی

همه‌ی ما آدم‌ها نیاز داریم ساعاتی از روز را با هم وقت بگذرانیم و از طریق همدلی و برطرف کردن نیازهای یکدیگر، زندگی شادتری داشته باشیم و با انگیزه‌ی بیشتری اهدافمان را دنبال کنیم. البته گاهی بعضی از آدم‌ها نیاز به خلوت بیشتری دارند و ممکن است این نیاز در آن‌ها به مرور باعث فاصله گرفتن از جمع، پناه بردن به تنهایی و حتی علاقه به سرگرمی‌های یک نفره شود.

در کتاب پاپی گل خجالتی (A Way with Wild Things)، نوشته‌ی لاریسا تئول (Larissa Theule) با شخصیتی آشنا خواهید شد که عاشق حشرات، حیوانات و نشانه‌های رنگارنگ طبیعت است. همین موضوع باعث شده دیگران به او بگویند خجالتی. پاپی واقعا نمی‌داند دوری کردن او از جمع آدم‌ها باعث شده درباره‌اش چه عقیده‌ای داشته باشند؛ تا اینکه در جشن تولد صد سالگی مادربزرگ موقع روبه‌رو شدن با مهمانان آشنا و غریبه، متوجه ترسی که در قلبش خانه کرده است، می‌شود.

حالا پاپی دو راه پیش روی خود دارد. او می‌تواند مثل باقی روزهای زندگی‌اش از آن جمع فرار کند و به طبیعت و دنیای درون خودش پناه ببرد؛ یا آن‌که این‌بار با ترسش روبه‌رو شود و سعی کند چند کلامی با آدم‌ها حرف بزند... همه‌ی چشم‌ها متوجه پاپی و واکنشی‌ست که او قرار است به دیگران نشان بدهد.

از ویژگی‌های این داستان جذاب تصویرگری‌های سارا پالاسیوس است که با رنگ‌های شاد و زنده، زیبایی‌های خاص طبیعت را پیش چشم شما قرار داده است. شما می‌توانید این کتاب را در جمع دوستانتان یا به تنهایی مطالعه کنید و هنگام مطالعه از خودتان بپرسید که اگر به جای پاپی بودید ترجیح می‌دادید بیشتر وقتتان را به تنهایی و سیر و سفر در طبیعت بگذرانید یا در کنار دوستانتان از این شگفتی‌ها لذت ببرید؟

در پایان خوب است بدانید کم‌حرف بودن اصلا به معنای این نیست که شما از دیگران جایگاه پایین‌تری دارید؛ بلکه حتی این ویژگی می‌تواند باعث تفکر بیشتر و خلاقیت شما در لحظات تنهایی‌تان شود. مهم این است که بتوانید به درستی از این خصوصیت خود بهره ببرید؛ درست همان‌ کاری که پاپی بالاخره تصمیم گرفت انجامش بدهد.

کتاب پاپی گل خجالتی ترجمه‌ی فرشته عبدلی است و از سوی انتشارات مهرسا در دسترس کودکان علاقه‌مند به کتاب‌های آموزنده و تصویری قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب پاپی گل خجالتی

  • داستان‌سرایی ملایم تئول نشان می‌دهد که آنچه دیگران ممکن است ضعف در نظر بگیرند، مانند مشاهده‌گری آرام و مشتاقانه‌ی پاپی، ممکن است در واقع بزرگ‌ترین نقطه‌ی قوت ما باشد. (بررسی‌های کرکوس)

  • تصویرگری‌های کتاب پاپی گل خجالتی سبب لطافت این روایت شده و یادآور آثار گیاه‌شناسی قدیمی است. (پابلیک ویکلی)

  • لاریسا تئول داستانی نشاط‌آور را برای روح‌های درون‌گرا و حساس‌ روایت می‌کند که با تصویرگری سارا پالاسیوس از طریق ترکیبی رنگارنگ و واضح به تصویر کشیده شده است. این کتاب برای کودکانی که ممکن است هنگام صحبت کردن یا گذراندن وقت در گروه‌های بزرگ به تشویق بیشتری نیاز داشته باشند، اثری ایده‌آل است. (فهرست کتاب)

  • خوانندگان با خواندن کتاب پاپی گل خجالتی تشویق خواهند شد تا طبیعت را کشف کنند. (مجله‌ی اسکول لایبرری)

کتاب پاپی گل خجالتی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 4 تا 8 ساله می‌توانند این کتاب را به همراه والدین و مربی خود یا به تنهایی مطالعه کنند.

در بخشی از کتاب پاپی گل خجالتی می‌خوانیم

دایی دن گفت: «پاپی فیلدز، تو یک گل خجالتی هستی! برای همین خوب می‌دانی کجا قایم شوی.» صدای دایی از هزار تا جیرجیرک هم بلندتر بود. مهمان‌ها بی‌خیال پای‌کوبی شدند. پاپی خشکش زد. همه به او نگاه می‌کردند. ترس تا نوک انگشت‌های پایش رسید. سنجاقک از روی کیک پرید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پاپی گل خجالتی
نویسنده
مترجمفرشته عبدلی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7437-65-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پاپی گل خجالتی

نیلا موسوی
۱۴۰۲/۱۰/۳
کلا کتابهای این انتشارات را دوست دارم در عین سادگی مطلب را میرسونه به بچه و تصاویر قشنگی دارد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پاپی گل خجالتی

برای دریافت کتاب پاپی گل خجالتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.