معرفی و دانلود کتاب مگسک و پسرک 8: ویزگول و نازگول

عکس جلد کتاب مگسک و پسرک 8: ویزگول و نازگول
قیمت:
۱۱۰۰۰ ۵,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 8: ویزگول و نازگول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 8: ویزگول و نازگول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مگسک و پسرک 8: ویزگول و نازگول

کتاب مگسک و پسرک 8: ویزگول و نازگول از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نوشته‌ی تد آرنولد، داستان دوست داشتنی ویز را به تصویر می‌کشد که روزی در پارک دختری را می‌بیند که او هم حیوان خانگی‌اش یک مگس است.

موضوع کتاب مگسک و پسرک 8: ویزگول و نازگول چیست؟

یک روز تابستانی ویز و ویزگول برای بازی به پارک رفتند. بعد از گذشت مدتی، دختری را با یک مگس دیدند. دختر که اسمش لیز بود، مگسی به نام نازگول به عنوان حیوانی خانگی داشت؛ درست مثل ویز. ویزگول و نازگول حرفای زیادی با یکدیگر داشتند ولی اگر آن‌ها تمام اوقات با هم وقت بگذرانند، ویز و لیز چه می‌شوند؟ برای فهمیدن ادامه‌ی ماجرا باید داستان بامزه‌ی ویزگول و نازگول (Fly Guy Meets Fly Girl) را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه مگسک و پسرک:

تد آرنولد (Tedd Arnold) در این مجموعه، داستان‌هایی با چاشنی طنز درباره‌ی دوستی بین یک پسر بچه و یک مگس را به تصویر کشیده است که هم کودکان را سرگرم کرده و هم مفاهیمی را به آن‌ها می‌آموزد. با خواندن قصه‌های مجموعه مگسک و پسرک (Fly Guy) کودکان یاد می‌گیرند که در هیچ موضوعی قطعیت وجود ندارد و می‌توان به هر قضیه‌ای با دیدی تازه نگاه کرد. این مجموعه همچنین مفاهیمی مانند امید، اطمینان داشتن به توانایی‌های فردی و... را به کودکان یادآور می‌شود.

کتاب مگسک و پسرک 8: ویزگول و نازگول مناسب چه کسانی است؟

این داستان سرگرم کننده برای کودکان سنین 3 تا 7 سال خنده‌دار و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب مگسک و پسرک 8: ویزگول و نازگول می‌خوانیم:

دختر گفت: «خودم می‌دانم. این مگس حیوان خانگی من است. اسمش هم نازگول است. نگاهش کن چه نازه!» ویز گفت: «چه جالب! این هم ویزگول است. ویزگول کلی کارهای باحال بلد است.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مگسک و پسرک 8: ویزگول و نازگول
نویسنده
مترجمعرفان حسن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-023-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۱۰۰۰ ۵,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مگسک و پسرک 8: ویزگول و نازگول

آرشیدا افتخار
۱۴۰۱/۳/۲۳
خیلی جالب و با حال بود فقط بدیش این بود که من در یک دقیقه تونستم بخونمش آنقدر کم بود نصفش فقط کمیکه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مگسک و پسرک 8: ویزگول و نازگول

برای دریافت کتاب مگسک و پسرک 8: ویزگول و نازگول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.