معرفی و دانلود کتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟

عکس جلد کتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟

کتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟ نوشته‌ی حدیث لزرغلامی، با تصویرگری علی خدایی، داستان کودکی تعاملی درباره‌ی هیولا کوچولویی به نام گولاگولا است. گولاگولا به زبان خاصی حرف می‌زند و ادا و اطوارهایی دارد که بچه‌ها را از خنده روده‌بر می‌کند. در کتاب، بچه‌ها باید با گولاگولا حرف بزنند و کارهایی که کتاب گفته انجام بدهند تا داستان قدم به قدم جلو برود و هر لحظه جذاب‌تر شود.

درباره‌ی کتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟

دوست دارید با یک هیولا کوچولو دوست شوید؟ هیولا کوچولویی که خیلی خاص و بانمک است. او زبان متفاوتی دارد که باید یاد بگیرید و برای ارتباط با او، باید کارهایی را بکنید که کتاب می‌گوید. اما وقتی این هیولای بانمک، با شما دوست شود، آن وقت است که یک‌ریز می‌خندید و از هیجان و شادی جیغ می‌کشید. می‌دانید اسم این هیولا کوچولو چیست؟ گولاگولا. کتاب کودک ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟ از مجموعه‌ی ماجراهای گولاگولا، ماجراجویی دیگری با این هیولای جذاب را برایتان تعریف می‌کند.

حدیث لزرغلامی، یکی از نویسندگان برجسته‌ی حوزه‌ی کودک و نوجوان است که تا امروز، جوایز متعددی را برای کارهای ادبی خود در زمینه‌ی کودک و نوجوان به دست آورده است. او در مجموعه‌ی گولاگولا، با شناخت خوبی که از کودکان سنین پایین دارد، شخصیتی خاص را خلق کرده که برای کودکان بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است. در عین حال، داستان در ارتباط مستقیم با کودک، او را به کنش و واکنش وامی‌دارد و همین باعث می‌شود کودکان حسابی ذوق کنند و احساس کنند در میانه‌ی داستان کتاب حاضر و تأثیرگذارند. تصاویر رنگارنگ و خنده‌دار علی خدایی نیز، به داستان کودک ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟ شادابی و طراوت بیشتری بخشیده است. کتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟ را پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسانده است.

معرفی و دانلود کتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب ماجراهای گولاگولا

مجموعه‌ کتاب‌های گولاگولا، نوشته‌ی حدیث لزرغلامی، با تصویرگری علی خدایی، ماجراهایی درباره‌ی هیولا کوچولویی به نام گولاگولا است. همه‌ی کتاب‌های گولاگولا، تعاملی هستند و در روند خواندن قصه، کودکان نیز مشارکت می‌‌کنند. مجموعه‌ی گولاگولا را پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی به چاپ رسانده است.

کتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟ برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟ برای کودکان سنین 4 تا 7 سال بسیار جذاب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-600-436-640-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟

برای دریافت کتاب ماجراهای گولاگولا 2: توم بوم کارامبی؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.