معرفی و دانلود کتاب قصه شهر لیتل لایت

عکس جلد کتاب قصه شهر لیتل لایت
قیمت:
۷۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه شهر لیتل لایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه شهر لیتل لایت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه شهر لیتل لایت

کلی کنبی در کتاب قصه شهر لیتل لایت داستان دختربچه‌ای را تعریف می‌کند که در شهر راه افتاده و به هر دیواری که می‌رسد، یک آجر از آن برمی‌دارد. شهردارِ شهر نیز همه‌ی تلاشش را به کار بسته تا دزدِ آجرهای شهر را پیدا کند. اما هدف دخترک از این کار چیست؟ برداشته شدن دیوارها چه پیامدهایی در پی دارد؟ نویسنده به همه‌ی پرسش‌هایتان پاسخ می‌دهد. گفتنی است این کتاب در فهرست نهایی جایزه‌ی کتاب برتر استالیای غربی بوده است.

درباره‌ی کتاب قصه‌ی شهر لیتل لایت

کتابی که پیش روی شماست، با نام قصه‌ی شهر لیتل لایت (Littlelight) را کلی کنبی (Kelly Canby) نوشته است. این اثر نخستین بار در سال 2020 به انتشار رسیده و مورد توجه مخاطبان بزرگ‌سال و کودکان قرار گرفته است. ما در ادامه، به شکل مختصر قصه‌ی شهر لیتل لایت را برای شما شرح داده‌ایم. شهردار شهر لیتل لایت خیلی عصبانی است. آخر می‌دانید، یک دزد عجیب‌وغریب پیدا شده که در شهر راه افتاده، از کوچه‌ای به کوچه‌ی دیگر، از خیابانی به یک خیابان رفته و از هر دیواری که دیده یک آجر برداشته. تازه، اوضاع از آن جا وخیم‌تر شده که به نظر می‌رسد دزدِ آجر قصد ندارد از دستبرد زدن به دیوارها دست بکشد!

معرفی و دانلود کتاب قصه شهر لیتل لایت

شهردار شهر لیتل لایت خیلی ترسیده. دیوارها چیزهایی هستند که از آدم‌ها مقابل چیزهای تازه، نو، ‌متفاوت و خطرناک محافظت می‌کنند. او دلش می‌خواهد آدمی که از دیوارها آجر برمی‌دارد و آن‌ها را فرو می‌ریزد، هرچه سریع‌تر دستگیر شود.

شهردار شهر لیتل لایت کفرش خیلی درآمده. دشمن مدام به آجرهای شهرش دستبرد می‌زند و او هرچه تلاش کرده، نتوانسته دزد را پیدا کند. در این میان، روزبه‌روز آجرهای بیشتری از دیوارهای دور شهر غیب می‌شوند. باید کاری کرد. اما چه کاری؟ هدف دزد آجرها چیست؟ از میان برداشته شدن آجرها چه کمکی به مردم خواهد کرد؟ صبر داشته باشید! کلی کنبی به همه‌ی سؤالات شما پاسخ می‌گوید. تنها کافی است که کتاب قصه‌ی شهر لیتل لایت را در دست بگیرید و شروع به خواندن کنید.

کتاب قصه‌ی شهر لیتل لایت را کلی کنبی نوشته، رضی هیرمندی به زبان فارسی ترجمه کرده و نشر چ (واحد کودک و نوجوان نشر چشمه) آن را به دست کودکان رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب قصه‌ی شهر لیتل لایت

  • نامزد جایزه‌ی ادبیات صلح کودکان در سال 2021
  • حضور در فهرست نهایی جایزه‌ی کتاب برتر استرالیای غربی در سال 2021
  • حضور در فهرست نهایی جایزه‌ی خوانندگان جوان استرالیای غربی در سال 2021
  • و ...

نکوداشت‌های کتاب قصه‌ی شهر لیتل لایت

  • والدین، معلمان و بچه‌ها هرکدام چیزهای متفاوتی را در این کتاب چشمگیر تحسین می‌کنند. (Weekend West)
  • کتاب قصه‌ی شهر لیتل لایت هم تصویرگری‌های درخشانی دارد و هم واژگان پیچیده‌ای که باعث می‌شوند ذهن خواننده باز شود. (Kids’ Book Review)
  • کتاب قصه‌ی شهر لیتل لایت مجموعه‌ای از مفاهیم جدی را در بر می‌گیرد: بسته نگه نداشتن ذهن، ارتباط برقرار کردن، محدود ساختن قدرت و نیروی فرد برای ایجاد تفاوت. (Magpies Magazine)
  • کلی کنبی داستانی پرانرژی آفریده است. داستانی که به شکل لذت‌بخشی با زندگی روزمره‌ی ما پیوند دارد. کلی کنبی با کتاب قصه‌ی شهر لیتل لایت جایگاه خود را به عنوان یک نویسنده‌ی خلاق و تأمل‌برانگیز تثبیت می‌کند. (Books + Publishing)

کتاب قصه‌ی شهر لیتل لایت برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 9 ساله، مخاطبان اصلی کتاب قصه‌ی شهر لیتل لایت هستند.

در بخشی از کتاب قصه شهر لیتل لایت می‌خوانیم

از دیوار شمال شهر؛ دیواری که اهالی شهر را از شر مردم سمت شمال حفظ می‌کرد. این‌ها هم کمی متفاوت بودند، محصولات غیرعادی می‌کاشتند و به زبانی عجیب‌وغریب حرف می‌زدند. و از دیوار شرق شهر؛ دیواری که اهالی شهر را از خطر مردم سمت مشرق حفظ می‌کرد.

این آدم‌ها کمی متفاوت بودند، محصولات غیرعادی می‌کاشتند، به زبانی عجیب‌وغریب حرف می‌زدند و موسیقی غیرمعمولی گوش می‌کردند. و دست‌آخر از دیوار غرب شهر؛ دیواری که اهالی شهر را از شر مردم سمت غرب حفظ می‌کرد. این‌ها هم کمی متفاوت به نظر می‌رسیدند، محصولات غیرعادی می‌کاشتند، به زبانی عجیب‌وغریب حرف می‌زدند، موسیقی غیرمعمولی گوش می‌کردند و کتاب‌های ناآشنا می‌خواندند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه شهر لیتل لایت
نویسنده
مترجمرضی هیرمندی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-622-5212-98-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه شهر لیتل لایت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قصه شهر لیتل لایت

برای دریافت کتاب قصه شهر لیتل لایت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.