معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: منظومه‌ شمسی

عکس جلد کتاب سلام دنیا: منظومه‌ شمسی
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: منظومه‌ شمسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: منظومه‌ شمسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: منظومه‌ شمسی

کتاب سلام دنیا: منظومه‌ی شمسی، سفر علمی کودکان به دنیای شگفت‌انگیز آسمان است. جیل مک دونالد نویسنده‌ی آثار آموزشی برای کودکان، راهنمای کوچولوها در این گردش مهیج خواهد بود. او با کمک تصاویر و یک داستان شیرین و بامزه، لذت کشف سیارات و اجرام آسمانی را به خوانندگان کوچکش هدیه می‌دهد و تجربه‌ی یادگیریِ لذت‌بخشِ مفاهیم علمی را برایشان فراهم می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب سلام دنیا: منظومه‌ی شمسی

وقتی به آسمان شب نگاه می‌کنی چه می‌بینی؟ آسمان شب پر از ستاره‌ها و اجرام درخشان و دیدنی‌ست. اما شاید بدون داشتن تلسکوپ، تماشای شگفتی‌های بی‌نهایت آن، آن‌قدر‌ها راحت نباشد. جیل مک دونالد (Jill McDonald)، نویسنده‌ی محبوب کودکان، فکری به حال این موضوع کرده و برای بچه‌هایی که عاشق آشنایی با سیارات هستند، تجربه‌ی متفاوتی فراهم آورده. کتاب سلام دنیا: منظومه‌ی شمسی (Hello, World! Solar System) فرصت تماشای منظومه‌‌‌های رنگارنگ و دیدنی را، از نزدیک برای کودکان کنجکاو ممکن می‌کند.

کتاب سلام دنیا: منظومه‌ی شمسی، حلقه‌ی ارتباط تازه‌ای میان گروه سنی کودک و خردسال، با جهان علم و به‌ویژه علم نجوم و ستاره‌شناسی است. این اثر آموزشی، همچنین می‌تواند بهانه‌‌ی خوبی برای دوستی عمیق بچه‌ها با دنیای کتاب‌خوانی و ماجراجویی در موضوعات علمی باشد. متن زیبا و ساده‌‌ی کتاب سلام دنیا: منظومه‌ی شمسی، به همراه تصویر‌گری‌های تماشایی آن، توجه خواننده‌ی کوچک را به سمت زیبایی و شگفتی‌های جهان جلب می‌کند و به سوالات او درباره‌ی جهان اسرارآمیز آسمان پاسخ می‌‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: منظومه‌ شمسی

کتاب سلام دنیا: منظومه‌ی شمسی یک انتخاب ویژه برای اوقات آموزش در کنار دوستان و هم‌سن‌وسالان است. دنبال کردن ماجرای این کتاب می‌تواند ذهن خلاق بچه‌ها را به خلق کاردستی‌های جدید و یا نقاشی‌های زیبا درباره‌ی آسمان ترغیب کند و یا حتی موضوع تازه‌ای برای گفت‌وگو برای آن‌ها بسازد. این اثر خواندنی محصولی از سال 2016 میلادی است. نسخه‌ی فارسی کتاب را انتشارات پرتقال تهیه کرده و با ترجمه‌ای از آناهیتا حضرتی کیاوندانی به دست مخاطبان رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام دنیا!

سلام دنیا! (!Hello, World)، یک مجموعه‌ی علمی و غیرداستانی برای آموزش مفاهیم ابتدایی به کودکان است. این مجموعه با قلم جیل مک دونالد نگارش یافته و با تصویرگری‌های رنگی و زیبای او، جذابیت دوچندانی پیدا کرده است. با کمک مجموعه‌ی سلام دنیا، کودکان نگاه دوباره‌ای به جهان پیرامون خود خواهند انداخت و لذت کشف پاسخِ موضوعات پرسش‌برانگیز اطراف را خواهند چشید. این مجموعه به مفاهیم روزمره و کاربردی زیادی از جمله دریا، پرندگان، بدن انسان و سیاره‌ی زمین می‌پردازد و تاکنون چندین جلد از آن نیز به فارسی ترجمه‌ شده است. در بین سری موضوعات متنوع این مجموعه می‌توان از کتاب «حشرات»، «آب و هوا» و «بچه‌های حیوانات» نام برد.

نکوداشت‌های کتاب سلام دنیا: منظومه‌ی شمسی

  • مقدمه‌ای برای ورود به فضا. (بوک لیست)
  • جزئیات این کتاب، علاقه‌ی کودکان را به سمت همسایه‌های کیهانی‌شان برمی‌انگیزد. (هفته‌نامه‌ی ناشران)

کتاب سلام دنیا: منظومه‌ی شمسی برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 5 ساله، عاشق تصاویر دیدنی سیارات و نکته‌های علمی و آموزنده‌ی این کتاب خواهند شد.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: منظومه‌ شمسی می‌خوانیم

در طول روز می‌توانیم خورشید را در آسمان ببینیم. خورشید در مرکز منظومه‌ی شمسی قرار دارد. بیا با هم درباره‌ی همه‌ی سیاره‌هایی که به دور خورشید می‌چرخند یاد بگیریم. خورشید زمین را گرم می‌کند. عطارد نزدیک‌ترین سیاره به خورشید است. آخ! معمولا سیارک‌ها و ستاره‌های دنباله‌دار با عطارد تصادف می‌کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: منظومه‌ شمسی
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-439-7
موضوع کتابکتاب‌های نجوم برای کودکان، کتاب‌های کودک 3 تا 5 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: منظومه‌ شمسی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: منظومه‌ شمسی

برای دریافت کتاب سلام دنیا: منظومه‌ شمسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.