معرفی و دانلود کتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب و کارتان

عکس جلد کتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب و کارتان
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب و کارتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب و کارتان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب و کارتان

کتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب و کارتان به‌قلم جکی کرل، اثری است که به یکی از ارکان اصلی رسیدن به موفقیت در هر کسب‌وکاری که به ارائه‌ی خدمات می‌پردازد و با مشتریان گوناگونی در ارتباط است، اشاره دارد؛ یعنی شناخت و تحلیل رقبا. این امر به هر فردی که در حوزه‌ی به‌خصوصی مشغول به فعالیت است، کمک می‌کند تا از ضرر و زیان‌ها جلوگیری کند و به حداکثر سود دست یابد.

درباره‌ی کتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب و کارتان

امروزه که مشاغل متعدد، بسترهای گوناگون و روش‌های متنوعی برای ایجاد، حفظ و توسعه‌ی کسب‌وکارها به‌وجود آمده است، رقابت نیز افزایش پیدا کرده. هر صاحب کسب‌وکار یا مدیر مجموعه‌ای که مشتریانی دارد (کم یا زیاد)، لازم است خود را به‌روز نگه داشته و ضمن پیاده‌سازی روش‌های نوین در جهت پیشرفت شغلی، رقیبانش را بشناسد و رفتار آنان را در بازار کار بررسی نماید.

کتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب‌وکارتان (Easy competitor analysis)، به شما می‌آموزد که چگونه با بینش صحیح و قانون‌مدار و از طریق ساختن راهبردهای جدید و درستکارانه، کارتان را پیش ببرید، آن را گسترش دهید و به موفقیت شغلی دست یابید؛ البته تکیه‌ی اصلی جکی کرل (Jacqui Carrel) در این اثر، بر ارائه‌ی مفاهیم و روش‌هایی برای پیدا کردن رقیبان و استفاده از راهکارهایی است که آنان در بازار به‌کار می‌برند. این نویسنده‌ی تحول‌آفرین، به خواننده و هر مدیری کمک می‌کند تا به‌شیوه‌ی درست و آسان، رقیبان خود را شناسایی کند، نسبت به آن‌ها شناخت کافی به‌دست آورد و عملکرد آنان رو مورد ارزیابی قرار دهد.

نویسنده در این اثر، به‌شکل مختصر و مفید به ارائه‌ی نکات کلیدی، روش‌های شناختِ افرادی که با شما هم‌بازار و هم‌پایگاه هستند، تعیین رقیبان برتر و استفاده از دانش و تجربه‌ی آنان، می‌پردازد. سپس در رابطه با پیدا کردن نقاط ضعف آن‌ها، شیوه‌های معرفی محصولات، ارائه‌ی خدمات، شناسایی ضمانت‌هایی که برای محصول / خدمات خود گذاشته‌اند و چگونگی ارائه‌ی گارانتی به مشتریان، صحبت می‌کند.

جاکی کارل، در راهنمای کسب‌وکار خود، مسیرهای مشاهده‌ی بستر کاری و شیوه‌ی ارائه‌ی خدمات رقیبان و تجزیه و تحلیل آن‌ها به‌مثابه‌ی یک معلم، را آموزش می‌دهد و درنهایت با توضیح کامل، راه‌های استفاده‌ی گام‌به‌گام از اطلاعات به‌دست‌آمده (برای رسیدن به حداکثر سود و ارتقاء سطح کاری) و پیاده‌سازی آن‌ها را در کسب‌وکار شخصی‌تان به شما می‌آموزد. او در کتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب و کارتان، تنها به مقوله‌ی رقیبان نمی‌پردازد؛ بلکه در بخش‌های پایانی از مشتریان و لزوم ارزیابی خود به‌منظور شناسایی نقاط قوت و ضعفتان در بازار کار، سخن به میان می‌آورد. هم‌چنین کاربرگ‌هایی که در بخش پایانی کتاب در اختیار شما قرار داده شده‌اند، تمرینی راحت و مداوم برای پایش خود، ارزیابی رقیبان و تحلیل مشتریان خواهد بود.

این اثر را سعادت فرهیخته به فارسی برگردانده و نشر نارون دانش عهده‌دار چاپ و انتشار آن است.

کتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب و کارتان برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران و صاحبان استارت‌آپ‌ها و تمامی افرادی‌که درحال حاضر مسئولیت رهبری یک کسب‌وکار بزرگ یا کوچک را برعهده دارند، می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب و کارتان می‌خوانیم

اکنون زمان آن است که به خدمات و محصولات ارائه‌شده توسط رقبا و چگونگی به نمایش‌گذاشتن فراورده‌هایشان توجه کنید. به‌صورت آفلاین به دایرکتوری‌های رقبا و غیره و همچنین به‌صورت آنلاین به سایت‌ها، جایگاه صفحات اینترنتی و جلوه‌ی حضور رقبا در رسانه‌های اجتماعی نگاه کنید.

درباره‌ی تبلیغات رقبا و آنچه‌که می‌فروشند؛ آنچه‌که بیشترین بازدید را دارد؛ و آنچه‌که پس از اندک جست‌وجویی به‌چشم خورده و جلوه‌گری می‌کند، یادداشت بردارید.

همچنین آنچه را که رقبا به‌عنوان محصول پرچمدار خود تبلیغ می‌کنند، شناسایی کنید:

  • محصول اصلی (پرچمدار) رقبا را یادداشت کنید؛
  • بگویید رقبا چگونه محصول اصلی (پرچمدار) خود را تبلیغ می‌کنند؛
  • در نظر بگیرید که آیا می‌توان محصول اصلی (پرچمدار) رقبا را بهتر از آن‌ها ارائه داد؛
  • شباهت‌یابی، تفاوت‌یابی و همسنجی محصول اصلی (پرچمدار) رقبا با اصلی‌ترین محصولی که شما ارائه می‌دهید را در دستورِ بررسی قرار دهید؛

اکنون همین کار را با 2 تا 10 محصول کم‌اهمیت‌تر (و نه پرچمدار) رقبا انجام دهید. اگر ابعاد مختلف محصولات و دیگر زوایای کسب‌وکار رقبا برای شما به اندازه‌ی کافی آشکار نیست، با آن‌ها تماس بگیرید!

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش یکم: 7 راهِ بنیادینِ شناختِ رقبا
بخش دوم: فراشناسیِ 3 رقیبِ برتر
بخش سوم: نقاطِ ضعفِ رقبا
بخش چهارم: جلوه رقبا و محصولاتشان
بخش پنجم: تضامین و گارانتی‌هایِ رقبا
بخش ششم: وب‌سایتِ رقبا
بخش هفتم: فراشناسیِ 20 رقیبِ برتر
بخش هشتم: ما از نگاهِ مشتری
بخش نهم: خودشناسی
بخش دهم: کاربرگ‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب و کارتان
نویسنده
مترجمسعادت فرهیخته
ناشر چاپیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-622-276-542-2
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب و کارتان

برای دریافت کتاب راهنمای آسان پایش و تحلیل رقبا؛ برای پیشرفت کسب و کارتان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.