معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی، نوشته‌ی محمد رضا مفیدی، راهنمایی جامع برای طراحان دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید. این کتاب، منبع کاملی برای آشنایی و استفاده از سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلیِ انگلیش هوم و انتقالی است. با مطالعه‌ی کتاب پیش رو، روش‌هایی را برای ایجاد حس‌و‌حال خانه‌‌های کلاسیکِ انگلیسی در دکوراسیون منزل فرا می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی، اطلاعاتی برای آشنایی و استفاده از سبک‌های طراحی دکوراسیون انگلیسی و انتقالی، پیش روی خواننده قرار می‌‌دهد. محمدرضا مفیدی، نویسنده‌ی کتاب، در این اثر به خواننده نشان می‌دهد که چگونه می‌توان فضایی متعادل، زیبا و کاربردی را با سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی انگلیش هوم و انتقالی ایجاد کرد. مطالب کتاب حاضر با معرفی سبک طراحی دکوراسیون داخلی انگلیش هوم آغاز می‌شود. بر اساس این اطلاعات، سبک دکوراسیون انگلیسیِ کلاسیک با قدمتی کهن، فضایی پر از شکوه، اصالت و ظرافت را به خانه شما می‌آورد. استفاده از مبلمان چوبی‌ِ منبت‌کاری شده، پارچه‌های گلدار، کاغذ دیواری‌های طرح‌دار و اشیاء آنتیک از ویژگی‌های بارز این سبک به‌شمار می‌رود. به گفته‌ی نویسنده، نقش‌های گلدار، اهمیت زیادی در این سبک از طراحی دکوراسیون داخلی دارد. رنگ‌های سفید، شیری، صورتی، آبیِ آسمانی و کرم، طیف اصلی رنگ‌های سبک طراحی دکوراسیون داخلی انگلیش هوم را تشکیل می‌دهند. با مطالعه‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم، از نقش مهم پرده‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی آگاه می‌شوید.

معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی

نویسنده‌ در این کتاب از اهمیت مبلمان در طراحی دکوراسیون انگلیش هوم، سخن رانده است. برای طراحی دکوراسیونِ این سبک باید مبلمان را از چوب‌های مرغوب و باکیفیت مانند بلوط، ماهاگونی و گیلاسی انتخاب کنید. منبت‌کاری‌های ظریف، روکش‌های چرمی یا پارچه‌ای باکیفیت و رنگ‌های گرم از دیگر ویژگی‌های مبلمان انگلیش هوم به حساب می‌آیند. نویسنده‌ی کتاب در ادامه به خوانندگان پیشنهاد می‌‌کند که از میزهای عسلی و کمدهای چوبی دارای جزئیات دقیق برای طراحی دکوراسیون خانگی با سبک انگلیش هوم کمک بگیرند. هم‌خوانی رنگ و بافت روکش‌ها و پارچه‌ها در قسمت‌های مختلف منزل، قراردادن مبلمان در کنار شومینه و استفاده از کاغذ دیواری با رنگی سازگار با رنگ مبلمان، نکته‌های دیگری از طراحی دکوراسیون داخلی انگلیش هوم را در اختیارتان قرار می‌دهد که محمدرضا مفیدی در این کتاب به آن‌ها پرداخته. پس از آشنایی با این نکته‌ها، می‌توانید خانه‌ای به سبک انگلیش هوم تزئین کنید. در ادامه‌ی کتاب نیز ایده‌هایی را برای دکوراسیون اتاق خواب با سبک انگلیش هوم مطالعه می‌کنید.

در بخش بعدی کتاب طراحی دکوراسیون انگلیش هوم، نویسنده، درآمدی از سبک انتقالی مطرح کرده است. بر اساس اطلاعات کتاب، سبک انتقالی، ترکیبی از عناصر کلاسیک و مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی است. این سبک به دنبال ایجاد فضایی متعادل، زیبا و کاربردی است که در آن اصالت و گرمای سبک کلاسیک با سادگی و ظرافت سبک مدرن در هم آمیخته شده باشد. پس از آشنایی با مفهوم سبک انتقالی در دکوراسیون داخلی، اطلاعات کتاب با روش‌های طراحی داخلی انتقالی برای خانه ادامه پیدا می‌کند. روش انتخاب و چیدمان مبلمان در خانه، ایده‌هایی محبوب برای دکور حمام و اجزای طراحی انتقالی، از بخش‌‌هایی به‌شمار می‌روند که نویسنده در ادامه‌ی کتاب طراحی دکوراسیون انگلیش هوم، به آن‌ها پرداخته است. نویسنده در این کتاب در کنار اطلاعاتی برای آشنایی با سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی انگلیش هوم و انتقالی، به اشتباه‌های رایج طراحان در اجرای دکوراسیون اشاره کرده است. در انتهای کتاب نیز منبعی برای مطالعه‌ی بیشتر علاقه‌مندان به طراحی دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. مفاهیم این کتاب در کنار متن، با تصویرهایی گویا توضیح داده شده تا مخاطب در جریان چگونگیِ سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی انگلیش هوم و انتقالی قرار بگیرد.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی را نشر بانژ روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان به آشنایی با سبک‌ طراحی دکوراسیون داخلی به‌ویژه سبک انگلیش هوم و انتقالی،‌ مخاطب اصلی این کتاب به حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی می‌خوانیم

اگر متوجه می‌شوید که مرز بین زیبایی‌شناسی کلاسیک و مدرن‌تر را در هم می‌پیچید، مطمئن باشید که نیازی به انتخاب بین این دو ندارید. طراحی انتقالی به شما این امکان را می‌دهد که این تضادهای قابل توجه را ترکیب کنید تا فضایی متعادل، انعطاف‌پذیر و البته فوق‌العاده زیبا ایجاد کنید. طراحی انتقالی عناصر طراحی سنتی را با عناصر طراحی مدرن یا معاصر ترکیب می‌کند. نتیجه یک فضای داخلی متعادل است که به یک اندازه به طراحی کلاسیک و مدرن اشاره می‌کند. کیت شاو و بتسی مویر، بنیان‌گذاران شرکت طراحی تجربی رترست توضیح می‌دهند: «طراحی انتقالی به بهترین وجه به‌عنوان ترکیبی بین سنتی و مدرن توصیف می‌شود. ما اغلب برای طرح‌های چیدمان کاربردی به تاریخ نگاه می‌کنیم، اما بسیاری از خانواده‌ها نیازهای مدرنی دارند. این روزها ما زندگی خود را راحت‌تر می‌گذرانیم و ترکیب عناصر سنتی با امکانات رفاهی مدرن، این سبک را تعریف می‌کند.»

این روزها ما راحت‌تر زندگی می‌کنیم و ترکیب عناصر سنتی با امکانات رفاهی مدرن این سبک را تعریف می‌کند. جسیکا دیویس، طراح داخلی اصلی نشویل؛ آن را به سادگی بیان می‌کند: «تصور کنید طراحی سنتی و طراحی معاصر بچه‌دار شوند». عناصر را از هر دو زیبایی‌شناسی بیرون بکشید و به‌خوبی در راه رسیدن به یک فضای داخلی انتقالی خواهید بود. طراحی انتقالی ممکن است بسیار شبیه طراحی سنتی به نظر برسد، اما این دو یکسان نیستند. طراحی سنتی از عناصر طراحی کلاسیک استفاده می‌کند، در حالی که طراحی انتقالی عناصر طراحی کلاسیک و مدرن را ترکیب می‌کند. ترکیب طراحی مدرن و سنتی ممکن است کمی دلهره‌آور به نظر برسد، اما اگر روی ایجاد تعادل بین این دو زیبایی‌شناسی تمرکز کنید، ممکن است از آسانی ایجاد یک فضای داخلی انتقالی شگفت‌زده شوید. فهمیدن نحوه چیدمان مبلمان می‌تواند کار بسیار دلهره‌آوری باشد و به گفته شاو و مویر، یکی از سخت‌ترین چیزها برای درست کردن آن هنگام تزئین فضای شماست.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک انگلیش هوم
ویژگی‌هایی طراحی انگلیش هوم
خانه به سبک انگلیش هوم
انگلیش هوم خانه‌ی یک جنتلمن واقعی
خانه‌ای به سبک انگلیش هوم تزئین کنیم
چیزهایی در مورد سبک انگلیش هوم
آوردن سبک انگلیش هوم به خانه
ایده‌های اتاق خواب انگلیش هوم
درآمدی بر سبک انتقالی
طراحی داخلی انتقالی برای یک خانه
راهنمای سبک انتقالی برای خانه شما
طراحی انتقالی
جلو کشیدن سبک انتقالی
همه چیزها در مورد طراحی انتقالی
عناصر کلیدی سبک انتقالی زیبا
سبک طراحی انتقالی
مبلمان انتقالی برای خانه شما
ایده محبوب دکور حمام انتقالی
اجزای طراحی انتقالی
راهنمای شما برای طراحی انتقالی
اتاق خواب سبک انتقالی
اشتباهات در طراحی داخلی انتقالی
فضاسازی دکوراسیون انتقالی
سبک انتقالی در تسخیر طراحی داخلی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات68
زبانفارسی
شابک978-622-5509-18-4
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک انگلیش هوم + انتقالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.