معرفی و دانلود کتاب دنیای ما: علامت سوال‌های من

عکس جلد کتاب دنیای ما: علامت سوال‌های من
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای ما: علامت سوال‌های من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای ما: علامت سوال‌های من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای ما: علامت سوال‌های من

کتاب دنیای ما: علامت سوال‌های من نوشته‌ی آسترید دبورد، یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه‌‌ای جذاب و سرگرم‌کننده برای کودکان خردسال است که تصویرگری آن را پولین مارتن بر عهده داشته. آرشیبالد کوچولو قهرمان داستان یک روز که همراه پدرش به ساحل رفته، سؤال‌های زیادی برایش پیش می‌آید و قصد دارد هر طور که شده، جوابی برای پرسش‌های خود پیدا کند.

درباره‌ی کتاب دنیای ما: علامت سؤال‌های من

هرچند آرشیبالد کوچک است، اما به اندازه‌ی یک دنیا سؤال دارد و درباره‌ی همه‌چیز کنجکاوی می‌کند. آسترید دبورد (Astrid Desbordes)، نویسنده‌ی کتاب‌های کودکان، در این قصه از مجموعه کتاب‌ دنیای ما، تحت عنوان علامت سؤال‌های من (Ce Que Papa M’a Dit)، آرشیبالد کوچولو را به یک سفر دور و دراز در خیالاتش می‌برد. تصویرگری پولین مارتن (Pauline Martin) به جذابیت هر چه بیشتر این کتاب افزوده است.

پدر آرشیبالد او را به کنار ساحل برده و پسر کوچولو پرواز پرستوهای مهاجر را در آسمان می‌بیند. به محض دیدن آن‌ها این سؤال در ذهنش نقش می‌بندد که آیا وقتی بزرگ شد او هم می‌تواند به دوردست‌ها سفر کند یا نه. رؤیای بزرگ شدن و سفر به نقاط ناشناخته، ذهنش را تسخیر می‌کند و ماجراجویی او با پرسیدن سؤال‌های متعدد از پدرش ادامه می‌یابد. با آرشیبالد و پدرش همراه شوید تا بفهمید آخر این ماجراجویی هیجان‌انگیز به کجا می‌رسد.

کتاب دنیای ما: علامت سؤال‌های من با ترجمه‌ی مطهره حیدری توسط نشر پرتقال به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به داستان‌های کودکان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دنیای ما

دنیای ما یک مجموعه داستان مصور نوشته‌ی آسترید دبورد است که قهرمان آن پسر کوچولویی به نام آرشیبالد می‌باشد. آرشیبالد تجربیات زندگی روزمره‌اش را با دیگران در میان می‌گذارد و در هر قسمت، داستانی آموزنده برای بچه‌ها تعریف می‌کند. او بسیار کنجکاو است و مدام تلاش می‌کند دنیای پیرامونش را بهتر بشناسد. آرشیبالد در هر قسمت از این داستان‌ها جواب سؤالات خود را پیدا می‌کند و به این طریق به بچه‌ها نیز یاد می‌دهد پاسخ پرسش‌هایشان را بیابند. «وقت خواب من»، «دوست من» و «عشق من» نام برخی از داستان‌های این مجموعه هستند.

کتاب دنیای ما: علامت سؤال‌های من مناسب چه کسانی است؟

کتاب دنیای ما: علامت سؤال‌های من یک داستان آموزنده برای خردسالان و کودکان 3 تا 7 سال است.

با آسترید دبورد و پولین مارتن بیشتر آشنا شویم

آسترید دبورد نویسنده‌ی فرانسوی کتاب‌های کودکان است. او در رشته‌ی فلسفه تحصیل کرده و قبل از این‌که به ادبیات کودک روی آورد، کتاب‌هایی مرتبط با رشته‌ی تحصیلی خود برای مخاطبان بزرگسال منتشر کرده بود. حیوانات، اشیاء و موضوعات آموزشی، سوژه‌ی اصلی آثار او هستند. «خواهر کوچک من»، «کار مورد علاقه‌ی من» و «عشق من» عنوان برخی دیگر از کتاب‌هایی می‌باشند که به قلم او و در مجموعه‌ی دنیای ما منتشر شده‌اند.

پولین مارتن نویسنده و تصویرگر فرانسوی متولد سال 1975 در پاریس است و در زمینه‌ی طراحی گرافیک و تصویرگری کتاب‌های کودکان فعالیت می‌کند. از آثار نوشته شده توسط او می‌توان به کتاب‌های«آنچه که درباره‌ی مادرم می‌دانم (Ce Que Je Sais De Ma Maman)» و«برادر بزرگ من (Mon Grand Frere)» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب دنیای ما: علامت سوال‌های من می‌خوانیم

آرشیبالد گفت: «اگر با امواج روبه‌رو شوم چی؟»

پدرش گفت: « اگر با امواج روبه‌رو شدی مهم نیست، فقط آب است و خیس می‌شوی.»

آرشیبالد گفت: «اگر شب شد چی؟»

پدرش گفت: «اگر شب شد نگران نباش، روز چندان دور نیست.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای ما: علامت سوال‌های من
نویسنده
مترجممطهره حیدری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-462967-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای ما: علامت سوال‌های من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیای ما: علامت سوال‌های من

برای دریافت کتاب دنیای ما: علامت سوال‌های من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.