معرفی و دانلود کتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها

عکس جلد کتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها
قیمت:
۱۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها

کودکانی که هنوز به مقطع پیش‌دبستانی قدم نگذاشته‌اند، می‌توانند با نگاه کردن به تصاویر کتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها، مهارتی مهم را یاد بگیرند. محسن صدیقی مشکنانی در این کتاب ابتدا اهمیت این مهارت و توجه به آن را نشان می‌دهد و به والدین توصیه می‌کند با تشویق کودکان، آن‌ها را در امر آموزش یاری دهند.

درباره‌ی کتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها

تفکیک بخش‌هایی چون وسایل خانه، گیاهان، ورزش‌ها و اسباب‌بازی‌ها از یکدیگر، یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که کودکان پس از چهارسالگی باید فرابگیرند. فرقی نمی‌کند چه شغلی داشته، در چه مقطعی تحصیل کرده، در چه محلی زیسته و در چه سنی باشید. مهارت تشخیص بخش‌ها باعث می‌شود که افکار خود را به روشنی بیان کنید و در موقعیت‌های مختلف واکنش‌های مناسب نشان دهید. کتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها، یکی از کتاب‌هایی است که برای آموزش این مهارت اساسی لازم دارید.

کسانی که فرزند بالای چهار سال دارند، می‌توانند صفحه‌ای از کتاب را باز کنند و پس از توضیح اهمیت بخش‌ها و تمرکز بر آن‌ها، از فرزندان بخواهند که درباره‌ی چیزهایی که اطرافشان است، صحبت کنند. سپس همان صفحه از کتاب را نشان دهند و با توجه به تصاویر، دانسته‌های فرزند خود را محک بزنند. دکتر محسن صدیقی مشکنانی در هر صفحه سؤالاتی برای پرورش ذهن کودکان قرار داده است.

معرفی و دانلود کتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها

برای استفاده‌ی بهتر از کتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها بهتر است از کودک خود بخواهید که دلیلی برای پاسخ‌های خود بیاورد و در صورتی که استدلال‌های درست یا خلاقانه‌ای از او شنیدید، او را تشویق کنید و به او جایزه دهید. محسن صدیقی مشکنانی توصیه می‌کند از وسایل اطراف مانند اسباب‌بازی‌ها، عروسک‌ها و لوازم خانه کمک بگیرید و آموزه‌ها را برای کودکان ملموس کنید.

کتاب دنیای بخش بخش، مهارت تشخیص بخش‌ها جلد چهارم از مجموعه‌ی «مهارت‌های بنیادی» انتشارات ممد است.

کتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای تقویت مهارت‌های کودکان 4 سال به بالا نوشته شده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها
نویسنده
ناشر چاپینشر ممد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات26
زبانفارسی
شابک978-600-99786-8-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها

برای دریافت کتاب دنیای بخش بخش: مهارت تشخیص بخش‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.