معرفی و دانلود کتاب درسنامه طلایی اطفال

عکس جلد کتاب درسنامه طلایی اطفال
قیمت:
۵۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درسنامه طلایی اطفال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درسنامه طلایی اطفال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درسنامه طلایی اطفال

کتاب درسنامه طلایی اطفال نوشته‌ی دکتر مریم وفاپور، جزوه‌ای کامل برای شرکت‌کنندگان آزمون دستیاری پزشکی است که بر اساس آخرین منبع اعلام شده توسط وزارت بهداشت، ضروریات طب اطفال و نوزادان نلسون ویرایش 2022، گردآوری و تألیف شده است. این کتاب می‌تواند در پاسخ به حدود 95 درصد سؤالات درس اطفال این آزمون به مخاطبان کمک کند.

درباره‌ی کتاب درسنامه طلایی اطفال

آزمون دستیاری پزشکی، یکی از دشوار‌ترین آزمون‌هایی است که پزشکان عمومی پیش رو دارند تا بتوانند جایگاه خود را به عنوان یک پزشک متخصص ارتقا دهند. منابع این آزمون را هر ساله وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌کند. برخی از این منابع بسیار سنگین هستند و مطالعه و بررسی آن‌ها، کار دشواری است که وقت داوطلبین این آزمون را می‌گیرد. انتشارات نوآوران دانش ماهان، مجموعه کتاب‌هایی را برای یادگیری و دوره‌ی بخش‌های مختلف این آزمون تهیه کرده است که می‌تواند داوطلبین را برای این آزمون آماده کند. کتاب درسنامه طلایی اطفال نیز که به همت خانم دکتر مریم وفاپور گردآوری و تألیف شده است، یکی از همین کتاب‌هاست. این کتاب‌ها، ویدئوهای آموزشی نیز دارد که مکمل کتاب هستند و یادگیری را، بسیار مؤثرتر می‌کنند.

درس اطفال، یکی از بخش‌های آزمون دستیاری است که حدود 25 سوال را به خود اختصاص می‌دهد. این درس می‌تواند تاثیر بسیاری بر نمره و رتبه داوطلبین داشته باشد. همین‌طور دارای بخش‌های بسیار گوناگونی است که ممکن است بسیار گیج‌کننده باشد؛‌ در نتیجه، کتابی طبقه‌بندی و خلاصه شده از مهم‌ترین منبع آزمون، مانند کتاب درسنامه طلایی اطفال کمک شایانی به دریافت درصد بالا از این درس و در نتیجه دریافت رتبه بهتر خواهد کرد.

معرفی و دانلود کتاب درسنامه طلایی اطفال

این کتاب گزینه‌ی خوبی برای دوره‌ی درس است. هر کجا لازم باشد، عکس‌ها، جداول و تصاویر نیز برای یادگیری بهتر ارائه شده. همین طور کتاب تمام رنگی است که خواندن و استفاده از آن را لذت‌بخش‌تر می‌کند. در مجموع خواندن درس اطفال از روی درسنامه‌ی طلایی اطفال، جوری است که انگار دارید جزوه‌ی پاکنویس شده‌ی یکی از شاگرد زرنگ‌های کلاس را می‌خوانید، همان‌قدر دقیق، کامل، با جزئیات اما خلاصه.

درباره مجموعه‌ی درسنامه‌ی طلایی انتشارات نوآوران دانش ماهان

مجموعه‌ی درسنامه‌ی طلایی انتشارات نوآوران دانش ماهان، برای داوطلبین آزمون دستیاری یا تخصص پزشکی طراحی شده است. این کتاب‌ها همه‌ی دروس موجود در آزمون دستیاری را پوشش می‌دهد و ویدئوهایی نیز دارد که در آن مؤلف کتاب به توضیح و تشریح مباحثی می‌پردازد که به صورت خلاصه در کتاب به آن‌ها اشاره شده. این کتاب‌ها همگی به جامع، کامل و در عین حال خلاصه بودن معروفند و برای یادگیری در زمان محدود و دوره‌ی دروس بسیار کاربردی محسوب می‌شوند. مؤلفین این کتاب‌ها که همگی از متخصصان و اساتید برتر رشته‌ی پزشکی هستند، کتاب‌ها را بر اساس منبع اصلی آزمون که توسط وزارت بهداشت معرفی شده است، گردآوری کرده‌اند. عناوین درسنامه‌ی طلایی اطفال، درسنامه‌ی طلایی گوش و حلق و بینی، درسنامه‌ی طلایی جراحی و... تعدادی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب درسنامه طلایی اطفال برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب درسنامه طلایی اطفال برای داوطلبین آزمون دستیاری پزشکی کارآمد است.

در بخشی از کتاب درسنامه طلایی اطفال می‌خوانیم

کودکان مبتلا به اگزما ممکن است در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به آلرژی به بادام زمینی باشند. این شیرخواران باید حدود 4 تا 6 ماهگی با محصولات حاوی بادام زمینی آشنا شوند تا از حساسیت به بادام زمینی در آینده جلوگیری شود. اگر شیرخوار اگزما خفیف داشته باشد، می‌توان بادام زمینی را در خانه (بعد از سایر غذاهای کمکی) شروع کرد. اگر بیمار اگزمای شدید داشته باشد، قبل از شروع بادام زمینی تست حساسیت اندیکاسیون دارد و شروع بادام زمینی باید در مطب پزشک باشد. در شیرخواران بدون اگزما یا سایر آلرژی‌های غذایی، که در معرض افزایش خطر ابتلا به آلرژی نیستند، می‌توان پس از شروع و تحمل چند غذای جامد بدون علائم آلرژی آزادانه شروع به مصرف محصولات حاوی بادام زمینی و سایر غذاهای بسیار آلرژی‌زا کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: رشد و تکامل
فصل 2: تغذیه در کودکان
فصل 3: اختلالات رفتاری
فصل 4: عفونی
فصل 5: کودک با آسیب حاد
فصل 6: آب و الکترولیت
فصل 7: نفرولوژی
فصل 8: غدد
فصل 9: متابولیک
فصل 10: طب جنین و نوزاد
فصل 11: نورولوژی
فصل 12: هماتولوژی
فصل 13: انکولوژی
فصل 14: آلرژی
فصل 15: ایمونولوژی
فصل 16: دستگاه گوارش
فصل 17: بیماری‌های روماتولوژیک
فصل 18: ریه
فصل 19: دستگاه قلبی-عروقی
فصل 20: ژنتیک
فصل 21: پوست
فصل 22: ارتوپدی
فصل 23: واکسیناسیون

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درسنامه طلایی اطفال
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نوآوران دانش ماهان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات313
زبانفارسی
شابک978-622-7698-18-3
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درسنامه طلایی اطفال

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب درسنامه طلایی اطفال

برای دریافت کتاب درسنامه طلایی اطفال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.