معرفی و دانلود کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام

عکس جلد کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام

احترام، برابری، پذیرش و همکاری از مفاهیم زیبایی هستند که کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام نوشته‌ی هلن مورتیمر با تصاویری جذاب و دوست‌داشتنی به بچه‌های ما یاد می‌دهد. این کتاب را همراه با جمع کوچولوی بچه‌ها بخوانید و با حرف‌های خوبی که به وسیله‌ی آن به کودکان یاد می‌دهید، یک تجربه‌ی جمعی شیرین رقم بزنید.

درباره‌ی کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام

بچه‌ها حرف‌های خوب را از کجا یاد می‌گیرند؟ خیلی‌هایشان از جملات بزرگ‌ترها و کتاب‌ها و کارتون‌ها الگوبرداری می‌کنند. کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام (Big Words for Little People: Respect) نوشته‌ی هلن مورتیمر (Helen Mortimer)، مثل یک مهمانی دوستانه با تصاویری شیرین و جذاب به بچه‌ها یاد می‌دهد چطور با حرف‌های زیبا به همدیگر احترام بگذارند و دوستان خوبی برای هم باشند.

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام درباره‌ی احترام گذاشتن به دیگران و راه‌های نشان دادن احترام با کلمه‌ها و کارهای دوستانه است. هر قسمت از کتاب با تصاویر دوست‌داشتنی و قشنگ، احترام گذاشتن به خود و دیگران را در گفتار و رفتار نشان می‌دهد. پذیرش، برابری، همکاری و ادب لازمه‌ی احترام گذاشتن‌اند. احترام به دیگران، احترام به خود و احترام به دنیای اطراف هم از مفاهیم ارزشمندی است که احساس مهم بودن را به کوچولوهایمان هدیه می‌دهد.

شخصیت‌های کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام بدون اسم هستند تا خود بچه‌ها اسمی برایشان انتخاب کنند و با آنها دوست بشوند. یک درخت آرزوها هم در کتاب هست که به بچه‌ها آرزو کردن را یاد می‌دهد. هر بار که کتاب را همراه با کودکی می‌خوانید، کلمه‌ی موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید، بر اساس آن نقاشی بکشید و یک تجربه‌ی جدید رقم بزنید.

البته محبت و حرف‌های شیرین همیشه جوابگو نیست. گاهی اوقات بچه‌ها با حرف‌های زشتی هم مواجه می‌شوند. کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام به بچه‌ها آموزش می‌دهد که وقتی با حرف‌های بد مواجه شدند، رک باشند و با جملات محترمانه حرف خودشان را بزنند. بنابراین با هم در این مهمانی کوچولو یاد می‌گیرند درباره‌ی احساساتشان با اعتماد به نفس حرف بزنند، خودشان را باور کنند، به همدیگر احترام بگذارند و مراقب دنیای قشنگشان باشند.

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام را شیما حسینی ترجمه کرده و انتشارات مهرسا به انتشار رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک

مجموعه کتاب‌های حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک نوشته‌ی هلن مورتیمر، مجموعه‌ای از کتاب‌های آموزشی برای کودکان است که مفاهیم ارزشمندی را به روشی ساده و جذاب و از طریق کلماتی هوشمندانه به کودکان یاد می‌دهد. این مجموعه شامل موضوعاتی چون مهربانی، تلاش، شجاعت و... است و توسط انتشارات دوست‌داشتنی مهرسا منتشر شده است.

در نکوداشت‌ کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام

  • من و پسرم عاشق کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام و کتاب‌های دیگر این مجموعه هستیم. این کتاب با تصاویر قشنگ و محتوای جذاب به کودکان مفاهیم ارزشمندی مثل مهربانی و شجاعت را یاد می‌دهد. (آدرین بتوون، معلم کودکان)

کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای والدین و معلم‌هایی که می‌خواهند مفاهیم باارزش را در قالب کلمات و جملات زیبا به کودکان 3 تا 8 سال یاد بدهند، منبع خوبی است.

در بخشی از کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام می‌خوانیم

مهم بودن
فرقی نمی‌کند چندساله باشیم،‌چه شکلی باشیم، چه باوری داشته باشیم و چطور فکر کنیم...
زندگی تک‌تک ما آدم‌‌ها مهم است.

همکاری
اگر همه‌‌ی ما با هم و در کنار هم کار کنیم، می‌توانیم دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنیم.
زورگویی ممنوع! دعوا ممنوع! ما همه با هم برابریم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام
نویسنده
مترجمشیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-622-7924-83-1
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام

فاطمه کرد
۱۴۰۳/۴/۲۲
جالب نبود، تقریبا ۱۰ صفحه عکس دار که تو هر صفحه یک یا دو جمله کلی نوشته، بعد پایین کتاب نوشته احترام رو از روی عکسها آموزش بدید. اصلا خوب نبود.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام

برای دریافت کتاب حرف‌های بزرگ برای آدم‌های کوچک: احترام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.